Вредно ли е форсирането на двигателя (да се реже до червено)
Tinko написа:След 6000 оборота бубината почва да се побърква вече, а и силата на искрата е по слаба и започват да се получават прекъсвания, по-високи обороти се постигат явно с плазмени запалвания.
Отначалото ти отговорих няколко пъти, но сега като погледна поседните ти няколко изказвания и съм убеден, че ти просто нямаш никаква представа какво има в автомобила и как функционира.
Недей да пишеш глупости и да объркваш хората които искат да се информират. Ако не ти е ясно нешо питай или търсачката, защото тази тема стана боза.
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За буталата да съгласен съм там си нямам и идея, явно не си ми прочел поста като хората бях написал че предполагам а не че е така, но ти ся искаш да ме убедиш, че с обикновенната бубина, кабели и свещи ще постигнеш високи обороти, при положение, че почти всяка една стокова бубина след 5000об, започва да не и достига времето за което зарежда вторичния заряд и тои излиза по-слаб.
Като говорех за тоците имах предвид Това
Все пак говорим за високи обороти и какво се случва когато мотора ги достигне, не мисля, че мненията са ми офф топик.
Като говорех за тоците имах предвид Това
Все пак говорим за високи обороти и какво се случва когато мотора ги достигне, не мисля, че мненията са ми офф топик.

gogo_666 написа:Добре де, от тия обороти не страда ли въртящия момент?!
Според мене, както казва колегата @sa6o46, зависи колко тежи колата....
въпрос на конструктоско решение е, все пак на колите поваче им подхожда "средно оборотен" който отговаря най добре на нуждите на колата във целия диапазон от обороти, докато един високооборотен двигател винаги страда от недостиг на мощност в ниските обороти, оттам и ваноса на БМВ и ВВТИ на Хонда който са точно за това - поваче сила в ниските и средни обороти.
сега при един мотоцилет например със 150 коня и 180кг нее никакъв проблем да "тегли" предостатъчно дори във ниските, а във високите.....
- kokoshkite
- Мнения: 26
- Регистриран на: Съб 15 дек 2007 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
sa6o46 написа:Veso101 написа:Въпросът е защо ти е да го режеш?
Макс. мощност се достига при повечето мотори в по-ниски обороти.
Не знам защо цари тази заблуда , че да ускорява максимално бързо автомобила трябва да стигаш до лютеницата.
Оптималните обороти са тия при които като включиш на горна предавка влизаш в зоната с макс. въртящ момент.
Или в моя случай ускорявам до 3500, превключвам и съм на 2500 тоест в зоната на макс. въртящ момент.
Ама ако искаш да го режеш, режи си го.
колега имамам бмв и фв, на бавареца максималната мощност му я дават при 5500 даже има някои мотори и при 5900об/мин,а
на Вентото с 1Z мотор при 1900 об/мин, и двете еднакво ли да ги карам
при полижение че фв до 3500 е в стихията си, а бмвто е мъртвец в тия обороти
П.П както се сещаш едното е дизел
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
racing_team_vidin написа:sa6o46 написа:Veso101 написа:Въпросът е защо ти е да го режеш?
Макс. мощност се достига при повечето мотори в по-ниски обороти.
Не знам защо цари тази заблуда , че да ускорява максимално бързо автомобила трябва да стигаш до лютеницата.
Оптималните обороти са тия при които като включиш на горна предавка влизаш в зоната с макс. въртящ момент.
Или в моя случай ускорявам до 3500, превключвам и съм на 2500 тоест в зоната на макс. въртящ момент.
Ама ако искаш да го режеш, режи си го.
колега имамам бмв и фв, на бавареца максималната мощност му я дават при 5500 даже има някои мотори и при 5900об/мин,а
на Вентото с 1Z мотор при 1900 об/мин, и двете еднакво ли да ги карам
при полижение че фв до 3500 е в стихията си, а бмвто е мъртвец в тия обороти
П.П както се сещаш едното е дизел
При 1Z на 1900об/мин ти е максималния въртящ момент а при 4000об/мин максималната мощност.
Правете разлика между мощност и въртящ момент.

- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Sw!zz3r0 написа:Тука много за бензинките се изговори, ясно е че и те повече се режат, но да не забравяме и дизелите![]()
Аз лично мисля, че при загрят мотор ако се направи някой друга ръчка не е проблем, друг е въпроса вече ако на всеки светофар така се тръгва или пък извънградско дълго се кара на високи обороти.
жал ми е да го режа дизелчето, бензин съм карал и на първа в червеното с километри (тогава трябваше да гръмна ония мотор) и не ми пука, виж вентото повече от 110 на 5та не съм го натискал максимум до 3500 об/м и то два- три пъти
- _nicko_
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 15 фев 2008 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
n
пичове ако ви се сменят гарнитури си ги карайте на червено 

- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: n
_nicko_ написа:пичове ако ви се сменят гарнитури си ги карайте на червено

А защо избиват гарнитурите?
Шото главата става на макарон!!!

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта