Вредно ли е форсирането на двигателя (да се реже до червено)

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 09 фев 2008 3:28


Не размибрам колеги просто предположих.
А и представям си какви са им бубините и токовете на запалването.




Потребителски аватар
gogo_666
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 22 яну 2008 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gogo_666 » Съб 09 фев 2008 10:43


Добре де, от тия обороти не страда ли въртящия момент?!
Според мене, както казва колегата @sa6o46, зависи колко тежи колата....


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 09 фев 2008 11:54


След 6000 оборота бубината почва да се побърква вече, а и силата на искрата е по слаба и започват да се получават прекъсвания, по-високи обороти се постигат явно с плазмени запалвания.


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Съб 09 фев 2008 14:23


Tinko написа:След 6000 оборота бубината почва да се побърква вече, а и силата на искрата е по слаба и започват да се получават прекъсвания, по-високи обороти се постигат явно с плазмени запалвания.


Отначалото ти отговорих няколко пъти, но сега като погледна поседните ти няколко изказвания и съм убеден, че ти просто нямаш никаква представа какво има в автомобила и как функционира.
Недей да пишеш глупости и да объркваш хората които искат да се информират. Ако не ти е ясно нешо питай или търсачката, защото тази тема стана боза.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 09 фев 2008 14:33


За буталата да съгласен съм там си нямам и идея, явно не си ми прочел поста като хората бях написал че предполагам а не че е така, но ти ся искаш да ме убедиш, че с обикновенната бубина, кабели и свещи ще постигнеш високи обороти, при положение, че почти всяка една стокова бубина след 5000об, започва да не и достига времето за което зарежда вторичния заряд и тои излиза по-слаб.

Като говорех за тоците имах предвид Това

Все пак говорим за високи обороти и какво се случва когато мотора ги достигне, не мисля, че мненията са ми офф топик. :roll:


Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6o46 » Съб 09 фев 2008 15:57


gogo_666 написа:Добре де, от тия обороти не страда ли въртящия момент?!
Според мене, както казва колегата @sa6o46, зависи колко тежи колата....


въпрос на конструктоско решение е, все пак на колите поваче им подхожда "средно оборотен" който отговаря най добре на нуждите на колата във целия диапазон от обороти, докато един високооборотен двигател винаги страда от недостиг на мощност в ниските обороти, оттам и ваноса на БМВ и ВВТИ на Хонда който са точно за това - поваче сила в ниските и средни обороти.

сега при един мотоцилет например със 150 коня и 180кг нее никакъв проблем да "тегли" предостатъчно дори във ниските, а във високите.....


Потребителски аватар
kokoshkite
Мнения: 26
Регистриран на: Съб 15 дек 2007 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kokoshkite » Съб 09 фев 2008 20:55


Мога да кажа само ,че при форсиране на ДВГ на място се увеличават инерционните сили в него ,а те влиаят на качесвата на металите и ги износват !


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 10 фев 2008 3:13


sa6o46 написа:
Veso101 написа:Въпросът е защо ти е да го режеш?
Макс. мощност се достига при повечето мотори в по-ниски обороти.
Не знам защо цари тази заблуда , че да ускорява максимално бързо автомобила трябва да стигаш до лютеницата.
Оптималните обороти са тия при които като включиш на горна предавка влизаш в зоната с макс. въртящ момент.
Или в моя случай ускорявам до 3500, превключвам и съм на 2500 тоест в зоната на макс. въртящ момент.
Ама ако искаш да го режеш, режи си го.




колега имамам бмв и фв, на бавареца максималната мощност му я дават при 5500 даже има някои мотори и при 5900об/мин,а
на Вентото с 1Z мотор при 1900 об/мин, и двете еднакво ли да ги карам
при полижение че фв до 3500 е в стихията си, а бмвто е мъртвец в тия обороти
П.П както се сещаш едното е дизел


Потребителски аватар
Masserati
Мнения: 3696
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 8:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - West side
Контакти:

Мнениеот Masserati » Нед 10 фев 2008 11:49


Абе режи колко можеш бре,кво толкова му мислиш - газ па квот стане тва


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Нед 10 фев 2008 11:52


racing_team_vidin написа:
sa6o46 написа:
Veso101 написа:Въпросът е защо ти е да го режеш?
Макс. мощност се достига при повечето мотори в по-ниски обороти.
Не знам защо цари тази заблуда , че да ускорява максимално бързо автомобила трябва да стигаш до лютеницата.
Оптималните обороти са тия при които като включиш на горна предавка влизаш в зоната с макс. въртящ момент.
Или в моя случай ускорявам до 3500, превключвам и съм на 2500 тоест в зоната на макс. въртящ момент.
Ама ако искаш да го режеш, режи си го.




колега имамам бмв и фв, на бавареца максималната мощност му я дават при 5500 даже има някои мотори и при 5900об/мин,а
на Вентото с 1Z мотор при 1900 об/мин, и двете еднакво ли да ги карам
при полижение че фв до 3500 е в стихията си, а бмвто е мъртвец в тия обороти
П.П както се сещаш едното е дизел


При 1Z на 1900об/мин ти е максималния въртящ момент а при 4000об/мин максималната мощност.
Правете разлика между мощност и въртящ момент. :wink:


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 10 фев 2008 16:20


При 1Z на 1900об/мин ти е максималния въртящ момент а при 4000об/мин максималната мощност.
Правете разлика между мощност и въртящ момент. :wink:[/quote]

да прав си колега, съжалявам. но все пак има разлика между оборотите на моторите. и начина на каране


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Нед 10 фев 2008 17:01


Тука много за бензинките се изговори, ясно е че и те повече се режат, но да не забравяме и дизелите :oops:

Аз лично мисля, че при загрят мотор ако се направи някой друга ръчка не е проблем, друг е въпроса вече ако на всеки светофар така се тръгва или пък извънградско дълго се кара на високи обороти.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 10 фев 2008 17:37


Sw!zz3r0 написа:Тука много за бензинките се изговори, ясно е че и те повече се режат, но да не забравяме и дизелите :oops:

Аз лично мисля, че при загрят мотор ако се направи някой друга ръчка не е проблем, друг е въпроса вече ако на всеки светофар така се тръгва или пък извънградско дълго се кара на високи обороти.


жал ми е да го режа дизелчето, бензин съм карал и на първа в червеното с километри (тогава трябваше да гръмна ония мотор) и не ми пука, виж вентото повече от 110 на 5та не съм го натискал максимум до 3500 об/м и то два- три пъти


Потребителски аватар
_nicko_
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

n

Мнениеот _nicko_ » Съб 16 фев 2008 21:15


пичове ако ви се сменят гарнитури си ги карайте на червено :lol:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: n

Мнениеот Tinko » Пон 18 фев 2008 20:53


_nicko_ написа:пичове ако ви се сменят гарнитури си ги карайте на червено :lol:


:да:

А защо избиват гарнитурите?

Шото главата става на макарон!!! ;)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта