



Б5 AIRBAG втора употреба
- komisar
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 04 юни 2006 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
На никой тук живота му не струва 1100лв. Въпросът е, че това е цената на частта. Монтаж, демонтаж, настройки и проверки и отива на 2000лв. със сигурност. Въпроса тук е, дали си заслужава да дадеш една трета от цената на колата за нещо, което се надяваш никога да не използваш! Аз не бих дал, ако ги имах де...
- Dan4ote
- Мнения: 1056
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Контакти:
Ами аз не вярвам колата, която да кара да му струва 6000 лв. Но не е там въпроса. Въпроса е дали си струва да дадеш 2000 лева за защита на живота ти. Ако са ти много тези пари, отговора на въпроса "дали ще ми свърши работа airbag от 200 лв" е да - по-добре с него, отколкото без. То е божа работа дали ще се отвори и нова възглавница...
Според мен дори и малко по-голяма да е вероятността възглавница втора ръка да не се отвори спрямо нова такава, 1800 лева ще се окажат цената на живота ти.
Желая на никой да не му се налага да използва тази екстра.
Според мен дори и малко по-голяма да е вероятността възглавница втора ръка да не се отвори спрямо нова такава, 1800 лева ще се окажат цената на живота ти.
Желая на никой да не му се налага да използва тази екстра.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Колега , преди да правиш каквото и да е , я закачи на диагностика. Ако колата е удряна и е отваряла AIR-BAG само със съпротивление НЕ става ! В модулът (ЕЦУ) на AIR-BAG (така написаната от теб централина) се записва crash data (всичко за причините които са довели за отваряне на airbag, час, дата и кои airbags са сработили), след което лампата на таблото светва. Това значи, че системата не е в ЦЯЛОСТНА (ПЪЛНА) изправност. (дори карайки така, ако се наложи отваряне на друга възглавница, тя ще се отвори).
След поставянето на нови airbags, се сменя и централният модул, тъй като в него се намира основният (инерционен)датчик за задействанена системата (при повечето коли има и допълнителни датчици в рогата , страничните колонки и на тавана, точно отчитащи удъра). В 99% от случаите на него( на тях) му няма нищо, но с цел безопасност ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се сменя и той (те).
Пиропатроните на колана нямат НИЩО ОБЩО с задействане на системата с въздишни възглавници. Пиропатрона на колана, е изпълнителен механизъм, представляващ взирв+няколко сачми които навиват маргаритката и опъват колана. НЕ СЕ взима информация за момента на задействането от тях. В същото време той гърми 1-ви !
Най лошата ситуация при тебе е :
Да не са ти сменили колана, а просто са извадили сачмите , за да може да се пребире, като са сложили резистор и там. -ПРОВЕРИ !
Не са ти сменили блока (ЕCU-то) а са свали паметта и са я препрограмирали , като са ти изтрили краш данните и по този начин са го "нулирали". (това не значи че няма да работи, стига да е направено всичко ОК и да е ПРОВЕРЕНО)
Внимавай с тези в-ра ръка защото въм виждал такива изпълнения, че ти е бедна фантазията !!!! В ebay се продават "оригинални" капаци , а резистора го слагат от вътрешната страна на буксата (пиропатрона е разрязан , запоен е вътре резистор ,после заварен и чаршафа е натъпкан обратно)
След поставянето на нови airbags, се сменя и централният модул, тъй като в него се намира основният (инерционен)датчик за задействанена системата (при повечето коли има и допълнителни датчици в рогата , страничните колонки и на тавана, точно отчитащи удъра). В 99% от случаите на него( на тях) му няма нищо, но с цел безопасност ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се сменя и той (те).
Пиропатроните на колана нямат НИЩО ОБЩО с задействане на системата с въздишни възглавници. Пиропатрона на колана, е изпълнителен механизъм, представляващ взирв+няколко сачми които навиват маргаритката и опъват колана. НЕ СЕ взима информация за момента на задействането от тях. В същото време той гърми 1-ви !
Най лошата ситуация при тебе е :
Да не са ти сменили колана, а просто са извадили сачмите , за да може да се пребире, като са сложили резистор и там. -ПРОВЕРИ !
Не са ти сменили блока (ЕCU-то) а са свали паметта и са я препрограмирали , като са ти изтрили краш данните и по този начин са го "нулирали". (това не значи че няма да работи, стига да е направено всичко ОК и да е ПРОВЕРЕНО)
Внимавай с тези в-ра ръка защото въм виждал такива изпълнения, че ти е бедна фантазията !!!! В ebay се продават "оригинални" капаци , а резистора го слагат от вътрешната страна на буксата (пиропатрона е разрязан , запоен е вътре резистор ,после заварен и чаршафа е натъпкан обратно)

Когато купих колата лампата светеше. Закарах я на вагком и ми казаха, че има краш дата, която като се изтрие ако няма други проблеми по системата всичко ще е ок. Така и стана след манипулацията лампата светва за 10 -15 сек. и после изгасва.
Скоро ходих при Vaskoto и той беше човека който ми отвори очите, че нямам еърбег и волана ми е кух иначе всички други са на място. На вагкома излиза че го има, защото е сложено съпротивление.
Ако можеш да ми обясниш как да проверя дали сачмите от колана са ми извадени!
Някои знае ли майстор, който да разбира от еърбеци освен юни и сакарауто???
Скоро ходих при Vaskoto и той беше човека който ми отвори очите, че нямам еърбег и волана ми е кух иначе всички други са на място. На вагкома излиза че го има, защото е сложено съпротивление.
Ако можеш да ми обясниш как да проверя дали сачмите от колана са ми извадени!
Някои знае ли майстор, който да разбира от еърбеци освен юни и сакарауто???
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Проблема в колана е, че като гръмне пиропатрона, сачмите се изстрелват и колана блокирва и не се движи. Или се махат сачмите и се слага резистор за да не го отчита системата като проблем, или се сменя целият колан (барабар с пиропатрона, той си върви комплект)
Изтегли колана докрай и виж щампованата на него година !
Изтегли колана докрай и виж щампованата на него година !
- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Ок де не сте ли разбрали ,че при удара се е отворила възд. въз. или как де да знам аз виждам по интернет има джамбази предлагат претапециране на АЕРБИК то и в Русе има такива де ама въпростите са такива .
Като се тапецира не се разбира !
Има промяна в кожта на волана или на таблото ако е !
Освен това какво ще рече съпротивление това значе махната възглавница и на нейно място има нещо си там или
!
Ок и да разбереш ,че е са се отворили и преправили неможе ли преди да я вземеш да се разбере ! дали е монтаж или е заменена с нова
Като се тапецира не се разбира !
Има промяна в кожта на волана или на таблото ако е !
Освен това какво ще рече съпротивление това значе махната възглавница и на нейно място има нещо си там или

Ок и да разбереш ,че е са се отворили и преправили неможе ли преди да я вземеш да се разбере ! дали е монтаж или е заменена с нова
