VW Polo 1992 година парно

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
discordia
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

VW Polo 1992 година парно

Мнениеот discordia » Нед 10 фев 2008 15:21


Здравейте, имам следния въпрос и бих се радвал, ако някои ми отговори които и по-запознат с отоплителната система на VW Polo II 1992 година производство. Става въпрос, когато пусна парнтото след като колата е вдигнала необходимата температура въздухопроводите, коите се регулират по височина и ширина ако мога така да се изразя непрекъснато духат студено без значение на какво положение съм нагласил. Топло идва само от тези които са над тях и са фиксирани да духат само на страничните прозорци. Това проблем на парното ли е или е просто нормално за модела, но няма никаква логика, защото по този начин практически тона купе няма затопляне!




Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Нед 10 фев 2008 16:25


има доста писано за парно на Поло90-94та :wink:
в общи линии-да,така си е,почти нищо не можеш да направиш :wink:


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот groznika » Нед 10 фев 2008 17:45


До колкото на мен ми е известно това си е фабрично така :)
И при мен е така. Мислих гимнастики за преправяне ама се отказах.
Това, че купето няма затопляне въобще не е вярно. Парното на макс точно след 10-15 мин на загрял автомобил и просто не се издържа в колата! Ако го пусна да ми духа на краката по някое време даже започва да ми пари.


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Нед 10 фев 2008 18:15


groznika написа: Ако го пусна да ми духа на краката по някое време даже започва да ми пари.

И да мирише mhihi mhihi mhihi mhihi -извинявай,не се сдържах :wink:
И при мен си е яко парното...


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Мнениеот Peterman » Нед 10 фев 2008 21:44


така е - няма топло от там!
:cry:
но отгоре си е доста стабилно топлото, е поне лятото 6те ти е хладно :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Нед 10 фев 2008 21:56


бе добре си топли, но защо са направили такава система :roll:
а от малките отвори към страничните огледала духа топло (над врътките) :lol:
а кажете каква е логиката
може би да влиза свеж студен въздух - друга не виждам :roll:


Потребителски аватар
spidergb
Мнения: 200
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот spidergb » Нед 10 фев 2008 22:01


Ако си пуснеш клапата да ти върти въздух само в купето ще почне да духа топло и от централните отвори, но така ще ти се изпотят стъклата. По добре централните ги затвори, пак ще ти се стопли. А и аромата на крака не може да се сравни с никой друг ароматизатор :lol: :lol:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Нед 10 фев 2008 22:07


spidergb написа:Ако си пуснеш клапата да ти върти въздух само в купето ще почне да духа топло и от централните отвори, но така ще ти се

Обърка колите колега...ква клапа,кви 5 лева...
lrlmodo-къв е тоя половер на аватара,бре :D


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Мнениеот Peterman » Нед 10 фев 2008 22:12


lrlmodo написа:бе добре си топли, но защо са направили такава система :roll:
а от малките отвори към страничните огледала духа топло (над врътките) :lol:
а кажете каква е логиката
може би да влиза свеж студен въздух - друга не виждам :roll:

spidergb написа:А и аромата на крака не може да се сравни с никой друг ароматизатор

е тва ми идва в повече, то си се допълва де! :lol:


Потребителски аватар
spidergb
Мнения: 200
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот spidergb » Нед 10 фев 2008 23:03


chy написа:
spidergb написа:Ако си пуснеш клапата да ти върти въздух само в купето ще почне да духа топло и от централните отвори, но така ще ти се

Обърка колите колега...ква клапа,кви 5 лева...
lrlmodo-къв е тоя половер на аватара,бре :D

чекай де е нямате ли клапа да върти въздуха само в вътре шот мисля че съм виждал на поло като твоето ма може и да бъркам. То с моя акъл на 7 годишен ко ти помня


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Нед 10 фев 2008 23:49


chy написа:
spidergb написа:Ако си пуснеш клапата да ти върти въздух само в купето ще почне да духа топло и от централните отвори, но така ще ти се

Обърка колите колега...ква клапа,кви 5 лева...
lrlmodo-къв е тоя половер на аватара,бре :D

некво без парно mhihi mhihi mhihi
на тия наште до 94г са забравили да им сложат сентрални духалки - има само отстрани, пък и не духат топло :lol:
бе гаменска работа :lol:
chy имаш ЛС


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот groznika » Пон 11 фев 2008 9:28


chy написа:
groznika написа: Ако го пусна да ми духа на краката по някое време даже започва да ми пари.

И да мирише mhihi mhihi mhihi mhihi -извинявай,не се сдържах :wink:
И при мен си е яко парното...


Колега, аз не карам по джапанки... :D

ПП
Парното си е екстра и за мен има само един недостатък, който не се изразява в духалките. Проблемът е точно в това, че няма копче за вътрешен и външен поток на въздуха. По тази причина всеки льольо с газова или метанова уредба веднага бива заловен от носа ми.
Ко да се прави :lol:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 11 фев 2008 14:29


Аз пък направо им бях изкормил тръбите защото слагах говорители на тяхно място. Един ден си викам.
Как може да те направят така бе? Нямаш място за големи говорители отпред ,а за дугалките не духаш топло, за духане на студено не ми и трябваш имам си джамчета ,а само тежиш тука да дигаш разхода- айде бегай :evil:

groznika , на мен джама си ми беше тая клапа ,а притока на въздух (по скоро прахоляк) го бях затворил с капачки от буркани и изолирбанд :lol:


Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6o46 » Вто 12 фев 2008 18:11


и на мойто е така но невиждам никакъв проблем, парното си е супер а като ми стане много жега си пускам страничните да духат студено и така.


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Мнениеот Peterman » Вто 12 фев 2008 19:16


sa6o46 написа:и на мойто е така но невиждам никакъв проблем, парното си е супер а като ми стане много жега си пускам страничните да духат студено и така.


mhihi mhihi mhihi



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта