Имаме 2 Б3 без външни интервенции и и двете са CL с борня в цвета на колата (бяла).Разбира се точно под фаровете си минава типичната черна лента ама под нея това си е бяло.Както отпред така и отзад.Не го обясних много както трябва ама....май ме разбирате
Разликата между "CL" и "GL" за Passat B3
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Лошото е че дори при броните не е точно така.
Имаме 2 Б3 без външни интервенции и и двете са CL с борня в цвета на колата (бяла).Разбира се точно под фаровете си минава типичната черна лента ама под нея това си е бяло.Както отпред така и отзад.Не го обясних много както трябва ама....май ме разбирате
Имаме 2 Б3 без външни интервенции и и двете са CL с борня в цвета на колата (бяла).Разбира се точно под фаровете си минава типичната черна лента ама под нея това си е бяло.Както отпред така и отзад.Не го обясних много както трябва ама....май ме разбирате
- vanbo
- Мнения: 146
- Регистриран на: Чет 13 дек 2007 17:15
- Автомобил: Passat 3 TDI
- Двигател: 1. 6 SB 1992
- Местоположение: Плевен
И аз съм търсил някаква логика при тази технична нация,но изглежда няма.При мен е CL/ 1,6 ТД, мотор SB / - пък е с хидравлика, ел.стъкла и т . н. И да попитам: може ли да ми каже някой / с две думи /, какъв е този двигател SB, защото и в чуждите сайтове такова животно е много рядко срещано.Благодаря ви...
-
kibo_tom_8440
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
тези дни докато обикалях страната за да си купя перфектния пасат видях какви ли не комбинации от екстри с изключение на тези, които търся аз (сякаш търся 4 место ферари), включитерно и един пасат без хидравлика, която я смятах за че се слага веднага след двигателя, на такова разнообразие от екстри се нагледах че тия букви може да се ползват само като първоначален ориентир и нищо повече.
Последна промяна от velinsl на Съб 12 юли 2008 9:54, променено общо 1 път.
- rado_nik
- Мнения: 25
- Регистриран на: Сря 12 авг 2009 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Разликата между "CL" и "GL" за Passat B3
аз също карам CL ама е Б4, но има хидравлика, клима и салон рекаро, няма ел по вратите, ама има кабели за машинките, изобщо пълна лудница. Но като цяло искам да попитам къде мога да видя точния модел на хидравликата че трябва да сменям накрайници и ми казват има три модела, кажи си хидравликата и ще ти дадем накрайници
Re: Разликата между "CL" и "GL" за Passat B3
Тези обозначения са си от добрите стари времена на честните автомобили ФВ и бяха удобни за клиента и неудобни за производителя.Принципно CL е абсолютната база без никакви екстри просто автомобил с купе във формата на пасат В3 и някакъв мотор най-често 1.6 или 1.8 или дизел ,без ВР6 и 9А.Всичко останало,без манЯшкия часовник на таблото
, е допълнителна екстра-оборотомер,хидравлика,плюшен/кожен/рекаро салон,4 дискови спирачки,климатик/климатроник,АБС,еърбег за "междинките" от 92/3 г. ,брони в цвета на купето,ел.стъкла и огледала и т.н. GL е средното ниво на обзавеждане-серийно хидравлика и оборотомер и ако се не лъжа брони в цвета на купето и плюшен салон.ГТ е връхта на сладоледа -мотор пълна спринцовка,оборотомер,хидравлика,четири диска,абс,рекаро салон,широка лайстна.Удобството за клиента е,че независимо от нивото на оборудване може да се поръчват повечето екстри една по една и така човек може да си вземе само това,което е преценил ,че му трябва ,предполагам с минимални ограничения от производителя. Примерно ЦЛ с ВР6 не съм срещал още,нито пък ЦЛ/ГЛ синхро с 1.6/1.8 Ми/дизел,ГТ с 1.6/1.8 Ми/1.9 Д и сигурно определен мотор са го предлагали от някое ниво нагоре ,но така или иначе на практика е могло да си поръчаш наистина автомобил обородуван по твой вкус и да платиш само за екстрите,които ти трябват.Поради тази причина в момента е пълна каша въпроса с комбинацията между ниво на оборудване и екстрите ,като за капак някои от тях за определени пазари са слагани и допълнително не от производителя като предни ел.стъкла-онея големите правоъгълни копчета на мястото на въртока,клими диавиа и разни други афтърмаркет изпълнения.При всички случаи ако някой иска да разбере с какво е излязъл автомобила от завода на лепенката в багажника всичко си пише.В момента по-скоро за съжаление не е така нивата трендлайн,комфортлайн,хайлайн ,спортлайн си вървят всяко със задължителни серийни екстри ,а останалите екстри са само в пакети ,всеки от които е достъпен от определено ниво нагоре или задължително в комбинация с друг пакет или мотор и на практика за да получиш екстрите ,които търсиш плащаш и такива ,които не ти трябват ,което пък е удобно за производителя като планиране на производството и най-вече повече печалби.
, е допълнителна екстра-оборотомер,хидравлика,плюшен/кожен/рекаро салон,4 дискови спирачки,климатик/климатроник,АБС,еърбег за "междинките" от 92/3 г. ,брони в цвета на купето,ел.стъкла и огледала и т.н. GL е средното ниво на обзавеждане-серийно хидравлика и оборотомер и ако се не лъжа брони в цвета на купето и плюшен салон.ГТ е връхта на сладоледа -мотор пълна спринцовка,оборотомер,хидравлика,четири диска,абс,рекаро салон,широка лайстна.Удобството за клиента е,че независимо от нивото на оборудване може да се поръчват повечето екстри една по една и така човек може да си вземе само това,което е преценил ,че му трябва ,предполагам с минимални ограничения от производителя. Примерно ЦЛ с ВР6 не съм срещал още,нито пък ЦЛ/ГЛ синхро с 1.6/1.8 Ми/дизел,ГТ с 1.6/1.8 Ми/1.9 Д и сигурно определен мотор са го предлагали от някое ниво нагоре ,но така или иначе на практика е могло да си поръчаш наистина автомобил обородуван по твой вкус и да платиш само за екстрите,които ти трябват.Поради тази причина в момента е пълна каша въпроса с комбинацията между ниво на оборудване и екстрите ,като за капак някои от тях за определени пазари са слагани и допълнително не от производителя като предни ел.стъкла-онея големите правоъгълни копчета на мястото на въртока,клими диавиа и разни други афтърмаркет изпълнения.При всички случаи ако някой иска да разбере с какво е излязъл автомобила от завода на лепенката в багажника всичко си пише.В момента по-скоро за съжаление не е така нивата трендлайн,комфортлайн,хайлайн ,спортлайн си вървят всяко със задължителни серийни екстри ,а останалите екстри са само в пакети ,всеки от които е достъпен от определено ниво нагоре или задължително в комбинация с друг пакет или мотор и на практика за да получиш екстрите ,които търсиш плащаш и такива ,които не ти трябват ,което пък е удобно за производителя като планиране на производството и най-вече повече печалби.- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
Re: Разликата между "CL" и "GL" за Passat B3
Карал съм доста B3-ки и съм забелязал, че GL имаха готини шкафчета във вратите. Натискаше се едно копче и се отваря. Не съм виждал GL без плюш, но може и да има. Броните са в цвета на купето. Волана може да е по-готин - карал съм GL с много як, оригинален волан на VW и имаше и по-добре звучащ клаксон. Всичко останало мисля, че може да варира.
Някой с GL да има тези шкафчета?
Някой с GL да има тези шкафчета?
Re: Разликата между "CL" и "GL" за Passat B3
Аз съм с GL колега, имам ги тези шкафчета - много са удобни за разни дреболийки като дискове, стотинки и т.н. Обаче и аз съм микс от екстри, дето нямат много общо с кода отзад : салона ми е текстилен, с хидравлика, абс, ел. стъкла, централно, дискове и отпред и отзад, клима, и т.н. , мн. ми се щеше да имам шибедах - виждал съм CL с шибедах, половината от екстрите обаче вече работят "наполовина"
явно годинките почват да тежат
- bobar
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пет 21 яну 2005 14:26
- Автомобил: Passat B6 2.0 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Wiesbaden / Germany
Re: Разликата между "CL" и "GL" за Passat B3
аз бях с CL
1,6 карбуратор, без абсолютно нито една екстра.Стъкла-ръчки,без серво,без ABS клима , без клима, без централно, без плюш.Общо взето няма какво да му се случи
Поздрави
1,6 карбуратор, без абсолютно нито една екстра.Стъкла-ръчки,без серво,без ABS клима , без клима, без централно, без плюш.Общо взето няма какво да му се случи
- george12
- Мнения: 81
- Регистриран на: Нед 21 дек 2008 19:11
- Автомобил: Passat b5 1.8T
- Двигател: AEB 98
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Разликата между "CL" и "GL" за Passat B3
Моят е GT и има централно , ABS , ел. стъкла ,дискове отзад , "борд компютър" ,климатик , широка лайсна ,двигателя е PF и е немски.
Може би съкращенията не показват екстрите?!
Може би съкращенията не показват екстрите?!