избор между Голф3 ДТИ и МЕРЦЕДЕС124-250 дизел

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
serge
Мнения: 88
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

избор между Голф3 ДТИ и МЕРЦЕДЕС124-250 дизел

Мнениеот serge » Нед 10 фев 2008 18:31


молиа некои да дате савет коиа кола е по добра по икономи4на и лесна за подражка благодариа предварително на вси4ки колеги за мнениата предварително

Последна промяна от serge на Пон 11 фев 2008 10:48, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Мнениеот ДАНЧО » Нед 10 фев 2008 18:36


С риск да бъда осъден :) ще кажа че е по добре Мерцедеса , като се вземе в предвид икономията и поддръжката.Градско 6,5 нафта , отделно нямаш ролки и ремъци, тук играе веригата :) А й возията си е возия.Ама зависи за какво ще я ползваш колицата.Ако искаш гъзарийка Голф-а , мерцедеса е малко тромавичък.


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Нед 10 фев 2008 19:43


Как може да сравнявате Голфа с Мерцедес? Двете коли нямат нищо общо освен че са дизел!


Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Нед 10 фев 2008 19:50


GodLike написа:Как може да сравнявате Голфа с Мерцедес? Двете коли нямат нищо общо освен че са дизел!
:да:


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Нед 10 фев 2008 20:15


Прави са колегите - изобщо не могат да се сравняват - различни производители - единия произвежда масови народни коли, другия луксозни скъпи возила...
Голфа може да е отпред само по евтина поддъжка, масовост и евтиния на частите - ще смениш масло, филтри, ремаци, ролки за 300-350 лв, на мерджана дори и да няма ремаци и ролки всяка част е много по-скъпа и в крайна сметка е по скъп за гледане. А и Г3 може и да върви повече - по-малка кола. Мерцедеса е по голям като цяло, вози 10 пъти по добре, изобщо комфорта, шумо и вибро изолацията е много, много напред в сравнение с VW. Екстри, качество на материалите, лукса - мерцедеса няма равен, но всичко това се заплаща - по-скъп като начална цена, по-скъпата поддръжка... Може и да гори малко повече от Г3, защото Г3 е по-лек, а и ТДИ е най-икономичния дизел за времето си :wink:
Ти си преценяй на кои качества държиш повече! Дано съм помогнал в избора.


Потребителски аватар
BAHKATA_TDi
Мнения: 131
Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BAHKATA_TDi » Нед 10 фев 2008 22:37


ДАНЧО написа:С риск да бъда осъден :) ще кажа че е по добре Мерцедеса , като се вземе в предвид икономията и поддръжката.Градско 6,5 нафта , отделно нямаш ролки и ремъци, тук играе веригата :) А й возията си е возия.Ама зависи за какво ще я ползваш колицата.Ако искаш гъзарийка Голф-а , мерцедеса е малко тромавичък.


колегата не уточнил моторите на бенца, дали е 113 или 150 к.с. ако е вторият едвали 110-те коня на тди ще укажат каквато и да е съпротива. Мерцедеса харчи някое литърче в повечко, но пък със сигурност знаеш за какво си даваш парите. Голф с Бенц е несравнимо, та те нямат допирни точки.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 11 фев 2008 15:01


Баси кви ги разправяте.Разхода на бенца е отвратителен - тоя предкамерен дизел на тия кила как лапка не е истина.2.5 Д май беше 90 коня и с килограмите е изпробвано че голфа е по-бърз в сяко отношение.Отделно за ени и същи пари /5000+-1000 лв./ ще вземеш такъв оскубан и гол мерцедес/тва им е друга лоша черта че за разлика от БМВ повечето нямат и една екстра/ ,че ще караш лимузина само за пред комшийте.Верно е с верига и тва ти спестява ремъци и дъра-бъра простотий ама колко още неща ще ти висят на главата и то на по-висока цена-абе от към подръжка няма няква фрапираща разлика.Моето мнение е Голфа.


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Пон 11 фев 2008 15:39


Rabbit_TDI написа:Баси кви ги разправяте.Разхода на бенца е отвратителен - тоя предкамерен дизел на тия кила как лапка не е истина.2.5 Д май беше 90 коня и с килограмите е изпробвано че голфа е по-бърз в сяко отношение.Отделно за ени и същи пари /5000+-1000 лв./ ще вземеш такъв оскубан и гол мерцедес/тва им е друга лоша черта че за разлика от БМВ повечето нямат и една екстра/ ,че ще караш лимузина само за пред комшийте.Верно е с верига и тва ти спестява ремъци и дъра-бъра простотий ама колко още неща ще ти висят на главата и то на по-висока цена-абе от към подръжка няма няква фрапираща разлика.Моето мнение е Голфа.

За тебе освен голф друга кола май няма а :lol: за едни и същи пари ще си вземеш по-нов голф сравнение с мерцедеса,ама за екстрите тука изобщо не си прав,бенцовете 80 и някой си набор имат екстри дет и голф 94-95 примерно ги нема :roll:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пон 11 фев 2008 16:03


sick_fuck написа:За тебе освен голф друга кола май няма а :lol:

Нали за това сме в тоя форум всеки си обича марката. Ако колегата питаше в форума на МБ дали някой, ще каже купи си голф ?

sick_fuck написа:....
бенцовете 80 и някой си набор имат екстри дет и голф 94-95 примерно ги нема :roll:

Я кажи някоя готина екстра от 80'те години ?
Че като му знам на колегата голфа, макар и правен има подобни екстри от някои модели на МБ по новичките ;)


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Пон 11 фев 2008 16:50


[quote="Adnan"][/quote]
Еми можеш сам да видиш влезни в германското мобиле и гледай екстри ABS,ESP ел джамове,подгряване на седалки,темпомати(автопилот),климатици и т.н.т. Пример ти давам мой приятел има мерцедес 190Е май беше :roll: 84 със серво ли е с хидравлки ли е нз ама волана му се върти като на Г3,не го вярвах докато не го карах,за возене изоообщо няма смисъл да се говори.Колкото и да се спори на черното бяло не може да се каже.Колегите по-горе бяха написали много точно и ясно че м/у VW и MERCEDES единственото общо е това че двете коли са дизел(конкретно за тая тема)


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пон 11 фев 2008 17:14


sick_fuck написа:Еми можеш сам да видиш влезни в германското мобиле и гледай екстри ABS,ESP ел джамове,подгряване на седалки,темпомати(автопилот),климатици и т.н.т.

Да гледах ги и цената им е супер само за гледане.

sick_fuck написа:Колкото и да се спори на черното бяло не може да се каже.Колегите по-горе бяха написали много точно и ясно че м/у VW и MERCEDES единственото общо е това че двете коли са дизел(конкретно за тая тема)

Това вече мисля изчерпва темата. Няма място за сравнение ама никакво.


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Пон 11 фев 2008 17:31


Rabbit_TDI написа:Баси кви ги разправяте.Разхода на бенца е отвратителен - тоя предкамерен дизел на тия кила как лапка не е истина.2.5 Д май беше 90 коня и с килограмите е изпробвано че голфа е по-бърз в сяко отношение.Отделно за ени и същи пари /5000+-1000 лв./ ще вземеш такъв оскубан и гол мерцедес/тва им е друга лоша черта че за разлика от БМВ повечето нямат и една екстра/ ,че ще караш лимузина само за пред комшийте.Верно е с верига и тва ти спестява ремъци и дъра-бъра простотий ама колко още неща ще ти висят на главата и то на по-висока цена-абе от към подръжка няма няква фрапираща разлика.Моето мнение е Голфа.
Смея да каже че последно като се гониха Рабита със 124-та на сестра ми на мерца му паднаха мигачите от зор :twisted: Иначе мерцедеса гори смесен разход 7.5-8 на дълго може да падне на 7 но има много добра возия лошото е че наистина много трудно се намира читава 124. Другото добро нещо е че това е страшно корав мотор при добра подръжка може да те пенсионира . Така като прочетох постовете по горе нека да изясним малко картинката че като чета мои приятел рекал па казал пък погледни там .... Та ако говорим за 2.5 дизел (без турбо) е 90 коня фабрично е със серво щото на тоя кораб не можеш му завъртя геврека , ел.джамците са сравнително рядко често се срещат такива кочинки с АБС и блокаж на диференциала (много полезно зимата) климатик тук таме ако преди 90 след това климатици има на едно 60% от 124 (прословутата широка броня) ама такъв в БГ под 8 000 лв. няма да ти дадат да се снимаш с него. Така до тук с екстрите. Като подръжка 124 въобще не е скъпа дори смея да твърдя че е по евтина от 3-та . И накрая въпроса пак опира до това къде ще я караш ако правиш по 5-6 хиляди километра на месец взимай мерца и въобще не му мисли , но ако ще е да ходиш до работата и през седмица на стотина километра просто голфето е за теб, голямата кола си иска и голям път макар че 124 се оправлява по лесно отколкото голфето.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 11 фев 2008 17:54


sick_fuck написа:
Rabbit_TDI написа:Баси кви ги разправяте.Разхода на бенца е отвратителен - тоя предкамерен дизел на тия кила как лапка не е истина.2.5 Д май беше 90 коня и с килограмите е изпробвано че голфа е по-бърз в сяко отношение.Отделно за ени и същи пари /5000+-1000 лв./ ще вземеш такъв оскубан и гол мерцедес/тва им е друга лоша черта че за разлика от БМВ повечето нямат и една екстра/ ,че ще караш лимузина само за пред комшийте.Верно е с верига и тва ти спестява ремъци и дъра-бъра простотий ама колко още неща ще ти висят на главата и то на по-висока цена-абе от към подръжка няма няква фрапираща разлика.Моето мнение е Голфа.

За тебе освен голф друга кола май няма а :lol: за едни и същи пари ще си вземеш по-нов голф сравнение с мерцедеса,ама за екстрите тука изобщо не си прав,бенцовете 80 и някой си набор имат екстри дет и голф 94-95 примерно ги нема :roll:

Ми за тия пари и разходи при стабилно юркане няма.Никаде не съм писал че тва е перфектната кола.За екстрите преди мен са ти писали - има страшно екипирани бенцове ама са адски рядко/за сравнение виж маста БМВ-та таз година ,че дори са с климатроник и кво ли не/и за тях искат направо "юбилейни" стойности срещу който спокойно скачаш на А4 или Г4 ТДИ.
P.S.Спомням си на вуйчо ми 190 ката - гореше средно 7.5-9 на сто,верно комфортно возеше ама вътре голичка,верно непотрошима ама вървежа и като за "пенсионер".


Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Мнениеот ДАНЧО » Пон 11 фев 2008 18:03


Rabbit_TDI написа:
sick_fuck написа:
Rabbit_TDI написа:P.S.Спомням си на вуйчо ми 190 ката - гореше средно 7.5-9 на сто,верно комфортно возеше ама вътре голичка,верно непотрошима ама вървежа и като за "пенсионер".
Бенца си е идеалната пенсионерска кола :) Вози меко и се движи бавно.Така че ако колега е от този вид да взема Бенца :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 11 фев 2008 18:16


И ако не върти голям километраж :idea:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта