Tiguan Vs Qashqai или избор на SUV

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Пон 11 фев 2008 13:19


zdravko_dimitrov1986 написа:Туарана е много голям хубавец. На колегата да му е честито и много безаварийни километри :wink:


хехехехе
тигуан, турам , туарег - няма голяма разлика- се едни vw кошници ;) :)




Потребителски аватар
kickdown
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 11 мар 2006 16:01
Автомобил: 2008 Tiguan TF + 2017 Seat Ateca
Двигател: CBAB
Местоположение: София

Мнениеот kickdown » Пон 11 фев 2008 20:07


Снимчици:
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение


Потребителски аватар
jetta75
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
Автомобил: VW BORA Variant 4motion
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Бургас

Мнениеот jetta75 » Нед 17 фев 2008 19:13


Повечето Нисани са с мотор Рено ако този Кашкай е с Рено мотор дизел твърдо не.DCI моторите при Рено не са от най - добрите.А и гаранционното обслужване в България на Рено е ужасно.Пиша така защото имам известни наблюдения и опитв областта на френските автомобили особено рено.По друг начин стои въпроса ако мотора не е рено.


Потребителски аватар
Letajanta
Мнения: 272
Регистриран на: Съб 11 дек 2004 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца VW Jetta 2005
Контакти:

Мнениеот Letajanta » Пон 18 фев 2008 20:36


100% рено


Потребителски аватар
kickdown
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 11 мар 2006 16:01
Автомобил: 2008 Tiguan TF + 2017 Seat Ateca
Двигател: CBAB
Местоположение: София

Мнениеот kickdown » Вто 19 фев 2008 19:19


:P
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
finlandvod
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот finlandvod » Вто 19 фев 2008 20:08


Kickdown братче кажи нещо за возията,шумен ли е двигателя,как влиза в завой и :talk: т.н.


Потребителски аватар
jafara
Мнения: 949
Регистриран на: Нед 14 май 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jafara » Вто 19 фев 2008 20:22


Свиреп е ...браво да ти е честит ;) и много безаварийни ... много е хубаво джипчето.


Потребителски аватар
kickdown
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 11 мар 2006 16:01
Автомобил: 2008 Tiguan TF + 2017 Seat Ateca
Двигател: CBAB
Местоположение: София

Мнениеот kickdown » Вто 19 фев 2008 20:55


finlandvod написа:Kickdown братче кажи нещо за возията,шумен ли е двигателя,как влиза в завой и :talk: т.н.


Вози стегнато (приятно стегнато) нещо средно м/у Голф и Пасат. Няма го клатенето в завой типично за големите джипове. Даже се накланя по-малко от Пасата ми (B5), но вози по-меко от голф 5, но все пак стегнато. Много маневрен, повратлив, стабилени приятен за каране. Спирачките са му много силни в комбинация със 17 цоловите джанти спира изключително бързо (много по-бързо от B5-цата която беше еталон за мене откъм спиране в комбинация със спирачния ефект на автоматика), Тигуана спира сигурно около 3-4 метра по-бързо от пасата въпреки над 200 кг отгоре!!!! Двигателя Common-rail мърка много приятно, освен когато е студено, докато загрее трака но е далече от помпа-дюзата като шум. В завой е стабилен и неутрален баз изненади, пък и ESP-то спира почти на мига всички напъни да бъде "разклатен". Много приятна и подходяща за БГ кола с тея дупки и павета, просто не ги усеща. Много добре е настроено и шумоизолирано шасито. Ако някой си поръчва такава кола, задължително автоматик и Bi-Xenon. Ако има други въпроси питайте :)


Потребителски аватар
finlandvod
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот finlandvod » Вто 19 фев 2008 21:20


Това даже ми е предостатъчно.Няма да има и капка съжаление от избора ми.Благодаря ти много и за снимките защото за първи път взимам кола без да я видя и пипна.
Още веднъж - да си я караш с голям, голям кеф.
:beer


pacho_d
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pacho_d » Вто 26 фев 2008 20:28


Колега ако може разбира се , драсни някоя дума за разработването на колата ?

На колегите който са си поръчали Тигуанче и на мен ще ни е интересно...

Благодаря.


Потребителски аватар
kickdown
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 11 мар 2006 16:01
Автомобил: 2008 Tiguan TF + 2017 Seat Ateca
Двигател: CBAB
Местоположение: София

Мнениеот kickdown » Вто 26 фев 2008 22:43


pacho_d написа:Колега ако може разбира се , драсни някоя дума за разработването на колата ?

На колегите който са си поръчали Тигуанче и на мен ще ни е интересно...

Благодаря.


Колега аз щях да ти пиша лично, но забравих :oops: Иначе разработването на колата:
ДО първите 1000 км.
1. За дизелите не повече от 3000-3200 RPM и без Kickdown при автоматична кутия.
За бензиновите до 4500-5000 RPM и без Kickdown при автоматична кутия.
2. При всички мотори и кутий първите 1500 км не по-висока скорост от 130 км/ч. После плавно увеличаване на оборотите и скороста. 3. Разрешава се Kickdown при автоматичните кутий след изминаването на 2000 км.
4. Първите 2000 км се препоръчва Премиум нафта (с по-ниско съдържание на сяра и с по-високо цетаново число), а за TSI моторите А98 Н

Общо взето това е :)


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Вто 26 фев 2008 22:47


kickdown написа:
pacho_d написа:Колега ако може разбира се , драсни някоя дума за разработването на колата ?

На колегите който са си поръчали Тигуанче и на мен ще ни е интересно...

Благодаря.


Колега аз щях да ти пиша лично, но забравих :oops: Иначе разработването на колата:
ДО първите 1000 км.
1. За дизелите не повече от 3000-3200 RPM и без Kickdown при автоматична кутия.
За бензиновите до 4500-5000 RPM и без Kickdown при автоматична кутия.
2. При всички мотори и кутий първите 1500 км не по-висока скорост от 130 км/ч. После плавно увеличаване на оборотите и скороста. 3. Разрешава се Kickdown при автоматичните кутий след изминаването на 2000 км.
4. Първите 2000 км се препоръчва Премиум нафта (с по-ниско съдържание на сяра и с по-високо цетаново число), а за TSI моторите А98 Н

Общо взето това е :)


Да добавя :) И никакъв круиз контрол първите 5000 км. Най-добре за разработването на дизеляка е градското каране :)


Потребителски аватар
kickdown
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 11 мар 2006 16:01
Автомобил: 2008 Tiguan TF + 2017 Seat Ateca
Двигател: CBAB
Местоположение: София

Мнениеот kickdown » Вто 26 фев 2008 22:59


Е това за Cruise Control-a не ми го казаха ама сигурно не пречи :)


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Сря 27 фев 2008 12:18


One написа:
zdravko_dimitrov1986 написа:Туарана е много голям хубавец. На колегата да му е честито и много безаварийни километри :wink:


хехехехе
тигуан, турам , туарег - няма голяма разлика- се едни vw кошници ;) :)

Е то па човек да не може да се обърка. Какво да права като от Фолксвоген не могат да измислят малко по различни имена на возилата си.
Все пак грешката е моя за което си извинявам.
Между другото преди два дни един Кашкавал стоеше неподвижен и чака 4 часа да дайде пътна помощ да го завлече на някъде :wink:


pacho_d
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pacho_d » Сря 27 фев 2008 19:52


Kalin72 написа:
kickdown написа:
pacho_d написа:Колега ако може разбира се , драсни някоя дума за разработването на колата ?

На колегите който са си поръчали Тигуанче и на мен ще ни е интересно...

Благодаря.


Колега аз щях да ти пиша лично, но забравих :oops: Иначе разработването на колата:
ДО първите 1000 км.
1. За дизелите не повече от 3000-3200 RPM и без Kickdown при автоматична кутия.
За бензиновите до 4500-5000 RPM и без Kickdown при автоматична кутия.
2. При всички мотори и кутий първите 1500 км не по-висока скорост от 130 км/ч. После плавно увеличаване на оборотите и скороста. 3. Разрешава се Kickdown при автоматичните кутий след изминаването на 2000 км.
4. Първите 2000 км се препоръчва Премиум нафта (с по-ниско съдържание на сяра и с по-високо цетаново число), а за TSI моторите А98 Н

Общо взето това е :)


Да добавя :) И никакъв круиз контрол първите 5000 км. Най-добре за разработването на дизеляка е градското каране :)


Калин72 , защо градското каране да е най добро за разработката на дизела?Аз имам роднини които живеят в Инголщадт и те най-редовно като вземат ново Ауди / дизел / - правят еднa разходка до Мюнхен и обратно около 300 - 400 км да видят как е и после Газ към България и след 6 месеца връщат колата и вземат друга.Та коментар на човек който цял живот е карал само нови коли е , че на дълго разстояние колата се разработва най-добре и че върви като луда ... Факта че тръгва лятото когато опашките на митниците са километрични в 6 часа от там и в 24.00 ми звъни на врататa и километража показва около 2300 км. е едва ли е карал бавно :D :D :D ...

Между другото рових се из нета ама никъде не пише нищо за това разработване , ако някой има линк моля да го постне ...



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта