Проект барабани -> Дискове - Реализиран!

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lozan67 » Пон 11 фев 2008 16:50


Съжалявам, че ползвам темата, но да попитам от какво да си търся по голема помпа и серво. Защото дисковете отзад ми се вързаха тънко, но шенкели вентилирани дискове апарати доста ще ме узорат финансово. Затова и аз мисля, че една по голема помпа и серво са по удачен вариянт. Иначе ето ги мойте дискчета, като се стопли съм им взел спрей и ще ги дооформим. А и некой по отворени лети джанти.............................е много се размечтах. :lol: Изображение




Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Мнениеот golf777 » Пон 11 фев 2008 20:43


ето и от мен
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 11 фев 2008 21:19


golf777 написа:ето и от мен
.........

не че съм гоуем мастор.. ма тез дискове ми идват малко поизносени..
що не ги мернеш да видиш ква е халвата?


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Пон 11 фев 2008 21:29


lozan67 написа:Съжалявам, че ползвам темата, но да попитам от какво да си търся по голема помпа и серво. Защото дисковете отзад ми се вързаха тънко, но шенкели вентилирани дискове апарати доста ще ме узорат финансово. Затова и аз мисля, че една по голема помпа и серво са по удачен вариянт. Иначе ето ги мойте дискчета, като се стопли съм им взел спрей и ще ги дооформим. А и некой по отворени лети джанти.............................е много се размечтах. :lol: Изображение
аз съм с серво от пасат и неговата помпа разликата е угромна спирането е в пъти по добро и педала е по мек от преди.


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Мнениеот golf777 » Пон 11 фев 2008 21:36


wili98 написа:
golf777 написа:ето и от мен
.........

не че съм гоуем мастор.. ма тез дискове ми идват малко поизносени..
що не ги мернеш да видиш ква е халвата?

ми на половин сезон каране са били,а и все пак са си втора ръка а дебелината им е 1,1см за сравнение нови предни не винтилирани са 1,5см а износени които съм свалял са 0,7-0,5см,за майстор се иска точно око др си е да се гледат на живо


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Вто 12 фев 2008 1:44


Завиждам ви!!! С добри очи, разбира се :D
Дано скоро и аз да се похваля с такава снимка
Много безавариини!!!


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Мнениеот golf777 » Сря 13 фев 2008 12:40


racing_team_vidin написа:Завиждам ви!!! С добри очи, разбира се :D
Дано скоро и аз да се похваля с такава снимка
Много безавариини!!!

с желание се постига всичко,е и някой излишен лев


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Сря 13 фев 2008 20:38


wili98 написа:Всъщност значително по-евтино, е да минеш на 22мм помпа..
хем усещането на педала става по-хубаво.. натиска по-малък а колата спира...

По-големи дискове.. са леко безсмислени.. освен ако наистина има какво да спираш ;)

Виж вентилирани е добре..
Пусках Петрохан подир един мерцедес... /караше като идиот/
По едно време усещам как натискам педала, задните гуми заключват.. предните не спират.. викам.. яяяя стига изпълнения ;)


Аз СЪМ с 22.2мм помпа БЕНДИКС, която вече е свалена и заменена с чисто нова МЕТЕЛИ - ефекта - качи се 1 пръст, обаче пак не кове от първия пръст като някой меган или клио 2

Ей побърках се завиждам им на тези рена :cry: :cry:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 13 фев 2008 22:55


ами да ти кажа.. разликата в момента в спирането м/у реното и полото не е голяма.. като усещане в педала..

я си направи следният опит.. дръпни леко ръчната, колкото да обереш луфта, и тогава пак ще си говорим за спиране от четвърт пръст ;)


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 13 фев 2008 23:13


golf777 написа:
racing_team_vidin написа:Завиждам ви!!! С добри очи, разбира се :D
Дано скоро и аз да се похваля с такава снимка
Много безавариини!!!

с желание се постига всичко,е и някой излишен лев


Знам, по горе обясних защо не съм сложил дискове все още, засега нямам път по страната да си намеря части но и това ще стане скоро, много скоро


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Сря 13 фев 2008 23:26


Колеги аз обещавам напролет .. като се засиля да връщам моите дискове на заднато ОС да направя снимки на всяка операция ... да постнем най-накрая тука един качествен материал в темата за да е полезна на колегите наоколо, които виждам че не са никак малко като мераклии! :)
И без това ще я правя процедурата за 3ти път .... предния успях да поставя личен рекорд, като за 55мин успях да сменя и двете страни! :)


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Чет 14 фев 2008 11:35


wili98 написа:ами да ти кажа.. разликата в момента в спирането м/у реното и полото не е голяма.. като усещане в педала..

я си направи следният опит.. дръпни леко ръчната, колкото да обереш луфта, и тогава пак ще си говорим за спиране от четвърт пръст ;)


тоя експеримент го правих с барабаните, където имаше луфт на накладките - с дисковете почти никакъв ефект ...


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 14 фев 2008 14:43


има ефект.. при мен беше леко понатегната в повечко ръчната..
е няма да ти казвам.. пипваш педала - гризваш волана ;)


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 14 фев 2008 20:44


wili98 написа:има ефект.. при мен беше леко понатегната в повечко ръчната..
е няма да ти казвам.. пипваш педала - гризваш волана ;)


И пускаш по инерция, забива муцуна :lol: :lol: :lol:

Колегата с проблемите за заковаването - смени си ВСИЧКИ маркучи по системата с чисто нови, промий сисетмата, сипи ХУБАВА ДОТ4 спирачна течност, обезвъздуши хубаво и се радвай на спирачки :)


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Чет 14 фев 2008 22:09


The_Machine написа:
wili98 написа:има ефект.. при мен беше леко понатегната в повечко ръчната..
е няма да ти казвам.. пипваш педала - гризваш волана ;)


И пускаш по инерция, забива муцуна :lol: :lol: :lol:

Колегата с проблемите за заковаването - смени си ВСИЧКИ маркучи по системата с чисто нови, промий сисетмата, сипи ХУБАВА ДОТ4 спирачна течност, обезвъздуши хубаво и се радвай на спирачки :)


Забрави и НОВА ПОМПА.
В момента още разработвам задните спирачки, ама се усеща че почва да спира по-добре.

Иначе - защо нови маркучи ще ти подобрят спирането ?



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта