
Проект барабани -> Дискове - Реализиран!
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Съжалявам, че ползвам темата, но да попитам от какво да си търся по голема помпа и серво. Защото дисковете отзад ми се вързаха тънко, но шенкели вентилирани дискове апарати доста ще ме узорат финансово. Затова и аз мисля, че една по голема помпа и серво са по удачен вариянт. Иначе ето ги мойте дискчета, като се стопли съм им взел спрей и ще ги дооформим. А и некой по отворени лети джанти.............................е много се размечтах.


- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
аз съм с серво от пасат и неговата помпа разликата е угромна спирането е в пъти по добро и педала е по мек от преди.lozan67 написа:Съжалявам, че ползвам темата, но да попитам от какво да си търся по голема помпа и серво. Защото дисковете отзад ми се вързаха тънко, но шенкели вентилирани дискове апарати доста ще ме узорат финансово. Затова и аз мисля, че една по голема помпа и серво са по удачен вариянт. Иначе ето ги мойте дискчета, като се стопли съм им взел спрей и ще ги дооформим. А и некой по отворени лети джанти.............................е много се размечтах.![]()
- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk2 gl 1990
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
wili98 написа:golf777 написа:ето и от мен
.........
не че съм гоуем мастор.. ма тез дискове ми идват малко поизносени..
що не ги мернеш да видиш ква е халвата?
ми на половин сезон каране са били,а и все пак са си втора ръка а дебелината им е 1,1см за сравнение нови предни не винтилирани са 1,5см а износени които съм свалял са 0,7-0,5см,за майстор се иска точно око др си е да се гледат на живо
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
wili98 написа:Всъщност значително по-евтино, е да минеш на 22мм помпа..
хем усещането на педала става по-хубаво.. натиска по-малък а колата спира...
По-големи дискове.. са леко безсмислени.. освен ако наистина има какво да спираш
Виж вентилирани е добре..
Пусках Петрохан подир един мерцедес... /караше като идиот/
По едно време усещам как натискам педала, задните гуми заключват.. предните не спират.. викам.. яяяя стига изпълнения
Аз СЪМ с 22.2мм помпа БЕНДИКС, която вече е свалена и заменена с чисто нова МЕТЕЛИ - ефекта - качи се 1 пръст, обаче пак не кове от първия пръст като някой меган или клио 2
Ей побърках се завиждам им на тези рена


- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
golf777 написа:racing_team_vidin написа:Завиждам ви!!! С добри очи, разбира се![]()
Дано скоро и аз да се похваля с такава снимка
Много безавариини!!!
с желание се постига всичко,е и някой излишен лев
Знам, по горе обясних защо не съм сложил дискове все още, засега нямам път по страната да си намеря части но и това ще стане скоро, много скоро
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Колеги аз обещавам напролет .. като се засиля да връщам моите дискове на заднато ОС да направя снимки на всяка операция ... да постнем най-накрая тука един качествен материал в темата за да е полезна на колегите наоколо, които виждам че не са никак малко като мераклии!
И без това ще я правя процедурата за 3ти път .... предния успях да поставя личен рекорд, като за 55мин успях да сменя и двете страни!

И без това ще я правя процедурата за 3ти път .... предния успях да поставя личен рекорд, като за 55мин успях да сменя и двете страни!

- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
wili98 написа:ами да ти кажа.. разликата в момента в спирането м/у реното и полото не е голяма.. като усещане в педала..
я си направи следният опит.. дръпни леко ръчната, колкото да обереш луфта, и тогава пак ще си говорим за спиране от четвърт пръст
тоя експеримент го правих с барабаните, където имаше луфт на накладките - с дисковете почти никакъв ефект ...
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
wili98 написа:има ефект.. при мен беше леко понатегната в повечко ръчната..
е няма да ти казвам.. пипваш педала - гризваш волана
И пускаш по инерция, забива муцуна



Колегата с проблемите за заковаването - смени си ВСИЧКИ маркучи по системата с чисто нови, промий сисетмата, сипи ХУБАВА ДОТ4 спирачна течност, обезвъздуши хубаво и се радвай на спирачки

- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
The_Machine написа:wili98 написа:има ефект.. при мен беше леко понатегната в повечко ръчната..
е няма да ти казвам.. пипваш педала - гризваш волана
И пускаш по инерция, забива муцуна![]()
![]()
Колегата с проблемите за заковаването - смени си ВСИЧКИ маркучи по системата с чисто нови, промий сисетмата, сипи ХУБАВА ДОТ4 спирачна течност, обезвъздуши хубаво и се радвай на спирачки
Забрави и НОВА ПОМПА.
В момента още разработвам задните спирачки, ама се усеща че почва да спира по-добре.
Иначе - защо нови маркучи ще ти подобрят спирането ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта