Помощ vw-polo внесено от Италия "за" или "про
- memfisbg
 - Мнения: 53
 - Регистриран на: Пет 18 яну 2008 21:32
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Сливен
 
Помощ vw-polo внесено от Италия "за" или "про
Предлагат ми "Поло" от Италия.Кажете ми като цяло колите от Италия що за стока са.Чувал съм че вноса от Италия не е много качествен.- "да" или "не"?
			
									
									- Волен
 - Мнения: 808
 - Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
 - Автомобил: 1996 Polo 6N
 - Двигател: 1H
 - Местоположение: Варна...морето
 
По-голямата част от полотата в Бг са точно от там. Включително и моето. Всеки ще ти каже,че само карат без да поддържат. Плюса е единствено в това,че са пощадени от ръждата (изключвам тези от крайморските градове). И все пак много зависи на какъв екземпляр ще случиш-мини си елкон и ходова част и тогава прецени. Успех!
			
									
										
						- 
				speedfreak
 - Мнения: 20
 - Регистриран на: Пон 04 фев 2008 0:13
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Плевен
 
- daniel.petrov
 - Мнения: 141
 - Регистриран на: Сря 14 ное 2007 21:11
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Габрово
 
Риск, риск голям...
Какъв модел, година, нещо на външен вид(като "полицейските", по-старо, по мазно!!!).
Основните проблеми ги пише тук
 
...скорости, съединители, скорости( виждам много колеги се оплакват), масло дали си има НАВСЯКЪДЕ ( "в суха *****, *** не влиза"- пее поета Витков ), охладителна система( там карат на вода понякога),ако вали като го прбваш по-добре
 
Всичко е до късмет то е ясно- попрочети( предполагам си го направил вече) в тоз раздел- да знаеш какво да очакваш... аз лично срещам приличен % от най популярните проблеми.
Инак колата е страхотна
 , очарован и приятно изненадан съм( честно казано преди да се кача в Поло въобще не ги забелязвах тез колици, че съществуват).
Късмет! Ако ти легне на сърце и не те уплаши нещо сначале
			
									
										
						Какъв модел, година, нещо на външен вид(като "полицейските", по-старо, по мазно!!!).
Основните проблеми ги пише тук
...скорости, съединители, скорости( виждам много колеги се оплакват), масло дали си има НАВСЯКЪДЕ ( "в суха *****, *** не влиза"- пее поета Витков ), охладителна система( там карат на вода понякога),ако вали като го прбваш по-добре
Всичко е до късмет то е ясно- попрочети( предполагам си го направил вече) в тоз раздел- да знаеш какво да очакваш... аз лично срещам приличен % от най популярните проблеми.
Инак колата е страхотна
Късмет! Ако ти легне на сърце и не те уплаши нещо сначале

- budimir
 - Мнения: 104
 - Регистриран на: Пон 19 юни 2006 21:47
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
То е като с жените. Все едно да питаш италянка или германка да си вземеш за жена. На пръв поглед едно, на първо "возене" второ, ама вкрайна сметка си е до късмет. 
 
Гледай хубаво, и ако имаш съмнения бягай при доверени майстори за акъл. Със сигурнос евтиното ще ти излезе скъпо в последствие, така че търси баланса цена-състояние, като отчиташ на пръв поглед какво ще сменяш и оправяш още в началото.
Аз почвам да си мисля напоследък, че и от българия кола да си вземеш е по-добре, отколкото да е "нов" внос. Все пак българин който е имал пари за да си вземе нов автомобил от магазина, най вероятно е имал пари и да я поддържа адекватно, тези които идват от италия/германия в повечето случаи са едва ли не от морга.
Вчера гледах един автовоз на сточна гара. Е то нямаше една кола върху него, която да не е с някакъв външен дефект. Познай после къде се продават тези коли.
Късмет в избора и като се спреш на нещо конкретно питай, винаги ще има готови съфоромци да те посъветват.
			
									
										
						Гледай хубаво, и ако имаш съмнения бягай при доверени майстори за акъл. Със сигурнос евтиното ще ти излезе скъпо в последствие, така че търси баланса цена-състояние, като отчиташ на пръв поглед какво ще сменяш и оправяш още в началото.
Аз почвам да си мисля напоследък, че и от българия кола да си вземеш е по-добре, отколкото да е "нов" внос. Все пак българин който е имал пари за да си вземе нов автомобил от магазина, най вероятно е имал пари и да я поддържа адекватно, тези които идват от италия/германия в повечето случаи са едва ли не от морга.
Вчера гледах един автовоз на сточна гара. Е то нямаше една кола върху него, която да не е с някакъв външен дефект. Познай после къде се продават тези коли.
Късмет в избора и като се спреш на нещо конкретно питай, винаги ще има готови съфоромци да те посъветват.
- maslinkov
 - Мнения: 1700
 - Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Сливен
 - Контакти:
 
И моята е италянка. За мен важно беше да е Поло, с добър външен вид и без ръжда - другото се оправя. Части и то сравнително на достъпни цени дал господ. Имах късмет че е и с този двг. - много пъргав за кубатурата си. Мисля че от 0 до 100 км/ч ускорява за 8-10сек, а не както го дават в книжката за 18 сек., но предстои да го засека и ще пусна тема във форума, ако някой не ме изпревари дотогава.
			
									
										
						- 
				dimitars
 - Мнения: 282
 - Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
 - Автомобил: Golf 3
 - Двигател: AEA
 - Местоположение: Пловдив
 
Не се плашете от това,че колата е от Италия.Почти 95% ги внасят от там.Ламарините и салона са в перфектно състояние.Вярно е,че някои италианци (мърлячи)не сменят редовно консумативи,но повечето сменят.Пък и двигателят на VW е доста издържлив.Само като знам колко пари са дали собствениците на фирмата дето работя за ремонт на едно Рено Меган (под 10 години) внесено от Германия...Вече 3-ти двигател сменят.WV is the best!!! 
			
									
										
						
- Lizard
 - Мнения: 940
 - Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София - Варна
 - Контакти:
 
Мойто поло го копувах юли 2006. Внесено от Италия.
Веднага след покупката смених:
Ремаци, ролки, филтри и масло.
Единия заден лагер, другия само го натегнаха.
Бендикс (беше се преебал)
Така маслото което източиха беше КАТРАН черно и гъсто!
Новото масло стана черно за 200 км. Смених го със промивка.
Следващата смяна беше чак след 1 година Авгост. 2007 8000км изминати, смяна и на въздуше филтър. За този период не съм доливал масло, маслото си беше перфектно.
Интересното е, че не съм пипал никакви други течности, маслото на хидравлика бистро и зелено. Антифриза Чевен и с некъв уред го мериха, че уж до -40С.
Март - Април 2007: малък ремонт на климатика, някакъв клапън се беше запушил и го почистиха, допълване на фреон 150г. Смяна филтър на купето.
Октоври 2007:
* смяна на жилото на съединителя
* смяна на съединител: феродо притискател и лагер.
* ремонт на вилката, за която се закача жилото за скоростната котия(имаше луфт)
* смяна на семеринг на избирача на скорости
* смяна на два гумени накраника на предни носачи, бяха се позакъсали
Януари 2007:
Смяна на водна помпа... Ми протече след като вии една година. Долят антифриз Г12.
Крайна сметка за година и половина изминати 15 000 км.
П.П Цени не мога да напиша защото не ги помня точно. Най-скъпо беше смяна на съединител.
			
									
										
						Веднага след покупката смених:
Ремаци, ролки, филтри и масло.
Единия заден лагер, другия само го натегнаха.
Бендикс (беше се преебал)
Така маслото което източиха беше КАТРАН черно и гъсто!
Новото масло стана черно за 200 км. Смених го със промивка.
Следващата смяна беше чак след 1 година Авгост. 2007 8000км изминати, смяна и на въздуше филтър. За този период не съм доливал масло, маслото си беше перфектно.
Интересното е, че не съм пипал никакви други течности, маслото на хидравлика бистро и зелено. Антифриза Чевен и с некъв уред го мериха, че уж до -40С.
Март - Април 2007: малък ремонт на климатика, някакъв клапън се беше запушил и го почистиха, допълване на фреон 150г. Смяна филтър на купето.
Октоври 2007:
* смяна на жилото на съединителя
* смяна на съединител: феродо притискател и лагер.
* ремонт на вилката, за която се закача жилото за скоростната котия(имаше луфт)
* смяна на семеринг на избирача на скорости
* смяна на два гумени накраника на предни носачи, бяха се позакъсали
Януари 2007:
Смяна на водна помпа... Ми протече след като вии една година. Долят антифриз Г12.
Крайна сметка за година и половина изминати 15 000 км.
П.П Цени не мога да напиша защото не ги помня точно. Най-скъпо беше смяна на съединител.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта
			   