Помощ vw-polo внесено от Италия "за" или "про

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
memfisbg
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Помощ vw-polo внесено от Италия "за" или "про

Мнениеот memfisbg » Пон 11 фев 2008 20:12


Предлагат ми "Поло" от Италия.Кажете ми като цяло колите от Италия що за стока са.Чувал съм че вноса от Италия не е много качествен.- "да" или "не"?




Потребителски аватар
Волен
Мнения: 808
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
Автомобил: 1996 Polo 6N
Двигател: 1H
Местоположение: Варна...морето

Мнениеот Волен » Пон 11 фев 2008 20:26


По-голямата част от полотата в Бг са точно от там. Включително и моето. Всеки ще ти каже,че само карат без да поддържат. Плюса е единствено в това,че са пощадени от ръждата (изключвам тези от крайморските градове). И все пак много зависи на какъв екземпляр ще случиш-мини си елкон и ходова част и тогава прецени. Успех!


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 11 фев 2008 20:48


Всичко е въпрос на преценка от твоя страна и на известна доза късмет, може да попаднеш както на добра кола от Италия така и на пълна бангия от Германия. Шанса е 50 на 50 :wink: Отговора на въпроса ти е: виж, огледай, пробвай, прецени :idea:


speedfreak
Мнения: 20
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 0:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот speedfreak » Пон 11 фев 2008 20:52


зависи кво ще ти се падне:) и моето е от Италия и засега се държи...зависи кви са го карали там


Потребителски аватар
B12Gold
Мнения: 317
Регистриран на: Пон 28 май 2007 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B12Gold » Пон 11 фев 2008 21:54


И според мен зависи кой го е карал, а не къде го е карал. И моето е о Италия и съм доволен ;)


Потребителски аватар
daniel.petrov
Мнения: 141
Регистриран на: Сря 14 ное 2007 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот daniel.petrov » Пон 11 фев 2008 22:25


и моето е от там,но го купувах в един дъжд и като изсъхна видях че боята му е изгоряла от силното слънце на места.иначе тенекиите и двигателя са му много добре.внимавай като купуваш. :да:


Потребителски аватар
tu6ana
Мнения: 142
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 11:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот tu6ana » Пон 11 фев 2008 22:43


Пич моето също е от Италия и е в много добро състояние.Това е мит,че от Германия са по добре поддържани колите.Всичко опира до човека има каруцари и в България и в Италия и в Германия.
Така,че огледай я ако ти хваща окото носия на сервиз една диагностика и ако всичко е ок взимай... :wink:


dkalfov
Мнения: 989
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
Автомобил: corrado
Двигател: pg
Местоположение: Идем из Село
Контакти:

Мнениеот dkalfov » Пон 11 фев 2008 22:48


и моето е от там ама имах малко ядове не големи но си имаше непотдържани ралти маслото беше кат грес а филтрите бяха черни плочи ама ако ти ареса зимаи


Потребителски аватар
rymo
Мнения: 127
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rymo » Вто 12 фев 2008 1:28


Риск, риск голям...
Какъв модел, година, нещо на външен вид(като "полицейските", по-старо, по мазно!!!).
Основните проблеми ги пише тук :wink:
...скорости, съединители, скорости( виждам много колеги се оплакват), масло дали си има НАВСЯКЪДЕ ( "в суха *****, *** не влиза"- пее поета Витков ), охладителна система( там карат на вода понякога),ако вали като го прбваш по-добре :wink:
Всичко е до късмет то е ясно- попрочети( предполагам си го направил вече) в тоз раздел- да знаеш какво да очакваш... аз лично срещам приличен % от най популярните проблеми.
Инак колата е страхотна :D , очарован и приятно изненадан съм( честно казано преди да се кача в Поло въобще не ги забелязвах тез колици, че съществуват).
Късмет! Ако ти легне на сърце и не те уплаши нещо сначале :drive


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Вто 12 фев 2008 10:08


Поразгледай го и прецени...мойто е от северна Италия и вече 2 месеца никакви ядове не ми създава.Като чуеш Италия не трябва да се плашиш то зависи преди това как е карано или подържано,от всяка страна можеш да вземеш страшно читава и запазена кола,както и голяма кочина :idea: Успех :wink:


Потребителски аватар
budimir
Мнения: 104
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 21:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот budimir » Вто 12 фев 2008 11:26


То е като с жените. Все едно да питаш италянка или германка да си вземеш за жена. На пръв поглед едно, на първо "возене" второ, ама вкрайна сметка си е до късмет. :D

Гледай хубаво, и ако имаш съмнения бягай при доверени майстори за акъл. Със сигурнос евтиното ще ти излезе скъпо в последствие, така че търси баланса цена-състояние, като отчиташ на пръв поглед какво ще сменяш и оправяш още в началото.

Аз почвам да си мисля напоследък, че и от българия кола да си вземеш е по-добре, отколкото да е "нов" внос. Все пак българин който е имал пари за да си вземе нов автомобил от магазина, най вероятно е имал пари и да я поддържа адекватно, тези които идват от италия/германия в повечето случаи са едва ли не от морга.

Вчера гледах един автовоз на сточна гара. Е то нямаше една кола върху него, която да не е с някакъв външен дефект. Познай после къде се продават тези коли.

Късмет в избора и като се спреш на нещо конкретно питай, винаги ще има готови съфоромци да те посъветват.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 12 фев 2008 12:05


И моята е италянка. За мен важно беше да е Поло, с добър външен вид и без ръжда - другото се оправя. Части и то сравнително на достъпни цени дал господ. Имах късмет че е и с този двг. - много пъргав за кубатурата си. Мисля че от 0 до 100 км/ч ускорява за 8-10сек, а не както го дават в книжката за 18 сек., но предстои да го засека и ще пусна тема във форума, ако някой не ме изпревари дотогава.


Потребителски аватар
pinsi
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 23:47
Автомобил: Polo 1.9D
Двигател: AEF 99
Местоположение: Габрово

Мнениеот pinsi » Вто 12 фев 2008 14:28


Хах.То ще дойде,че всички сме с италянски Polo-та! :roll: Както е казал народа "жена и кола на късмет"


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Вто 12 фев 2008 20:05


Не се плашете от това,че колата е от Италия.Почти 95% ги внасят от там.Ламарините и салона са в перфектно състояние.Вярно е,че някои италианци (мърлячи)не сменят редовно консумативи,но повечето сменят.Пък и двигателят на VW е доста издържлив.Само като знам колко пари са дали собствениците на фирмата дето работя за ремонт на едно Рено Меган (под 10 години) внесено от Германия...Вече 3-ти двигател сменят.WV is the best!!! : vw fen


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Вто 12 фев 2008 21:21


Мойто поло го копувах юли 2006. Внесено от Италия.
Веднага след покупката смених:
Ремаци, ролки, филтри и масло.
Единия заден лагер, другия само го натегнаха.
Бендикс (беше се преебал)

Така маслото което източиха беше КАТРАН черно и гъсто!
Новото масло стана черно за 200 км. Смених го със промивка.
Следващата смяна беше чак след 1 година Авгост. 2007 8000км изминати, смяна и на въздуше филтър. За този период не съм доливал масло, маслото си беше перфектно.
Интересното е, че не съм пипал никакви други течности, маслото на хидравлика бистро и зелено. Антифриза Чевен и с некъв уред го мериха, че уж до -40С.

Март - Април 2007: малък ремонт на климатика, някакъв клапън се беше запушил и го почистиха, допълване на фреон 150г. Смяна филтър на купето.

Октоври 2007:
* смяна на жилото на съединителя
* смяна на съединител: феродо притискател и лагер.
* ремонт на вилката, за която се закача жилото за скоростната котия(имаше луфт)
* смяна на семеринг на избирача на скорости
* смяна на два гумени накраника на предни носачи, бяха се позакъсали

Януари 2007:
Смяна на водна помпа... Ми протече след като вии една година. Долят антифриз Г12.

Крайна сметка за година и половина изминати 15 000 км.

П.П Цени не мога да напиша защото не ги помня точно. Най-скъпо беше смяна на съединител.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта