Проблемът ми е следният : От горе където се държат ресьорите и пружината има голям луфт и играят !! (Има едни пластмасови капачки и като се махнат се вижда болта).
Установих проблема като вдигнах на крик и колелото си увисна на тежеста и с ръка спокойно можех да го движа нагоре-надолу!
Та там трябва да има някакъв тампон, но нямам идея как се сменя !!
Някой да го е сменял и да ме ориентира в обстановката !!!
Волана ми влачи надясно !!!
Играят ми предните пружини и...
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За тегленето на волана идея си нямам дали може от това да е.
Иначе има тампони с лагери на това място за което говориш.
VWCLUB в класацията на BGtop.net
°niksi°
Иначе има тампони с лагери на това място за което говориш.
VWCLUB в класацията на BGtop.net
°niksi°
- CellNet ™
- Sheriff
- Мнения: 2570
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Golf Capital of the World
- Контакти:
Re: Играят ми предните пружини и...
WDW написа:Волана ми влачи надясно !!!
1. Може да си за баланс, на гумите.
2. Може да имаш неравномерно износване на гума.
3. Може би си за реглаж на предница.

Май си за смяна на тампони на амортисьора.Преди да си купиш нови,най-добре първо свали твоите от колата за да видиш точно какъв модел са тъй като има различни и тези,които си купиш може и да не са същите,затова е най-добре да си ходиш в магазина с твоите и да търсиш същите.За смяната на тампона трябва да свалиш и амортисьора.Тук подходите са два.Ако свалиш само амортисьора трябва задължително да минеш реглаж на предница и ако наблизо до мястото където правиш ремонта няма стенд за регулиране на предници,трябва да покараш малко с разместена предница,което не е добре за гумите.Затова и аз лично предпочитам другия подход,а именно свалям целия дингил.Първо свалям спирачния апарат,освобождавам шарнира на кормилната щанга,а после и другия болт от носача/май се води шенкел/.След това развивам гайката дето държи амортисьора отгоре.Тук вече трябва да имаш ключ за амортисьори или ако нямаш да си направиш такъв като завариш камък от гедория към обикновен гаечен ключ и като го нахлузиш на гайката ,през отвора на камъка с шестограм задържаш стержина на амортисьора да не мърда и лашкаш гайката.Като я развиеш си готов,освобождаваш главината от полуоската, издърпваш надолу всичко ,сменяш тампона и после по обратния ред сглобяваш.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
WDW тампоните на макферсоните са ти разнебитени сменяй ги щтото аз бях сас два скъсани и един ляв счупен макферсон карах така вече съм си сменил цялото предно и задно окачване но преди колата ми носеше надясно и точно там беше счупения амортисьор и така дясната ми гума която беше хубава отиде за нула време за ходова част недей пести пари 

- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Аз лично си сменях лагера и тампона на левия амортисьор, тъй като лагера беше "предал богу духом". Преди това за голямо мое съжаление, точно 2-3 седмици преди смяната им ходих на реглаж на предницата и ме хвана много яд, че трябва на ново да се изръся за реглаж.
Да обаче, отидох при "моя" си сервиз, казах им че предницата е регулирана от скоро и в крайна сметка момчетата се постараха да сменят лагера и тампона, без да се налага да ходя отново на реглаж на предницата.
Така че е възможно без да ходиш на реглаж, но все пак за предпочитане е варианта със смяна на тампона и лагера, а след това регулиране на предница.
Да обаче, отидох при "моя" си сервиз, казах им че предницата е регулирана от скоро и в крайна сметка момчетата се постараха да сменят лагера и тампона, без да се налага да ходя отново на реглаж на предницата.
Така че е възможно без да ходиш на реглаж, но все пак за предпочитане е варианта със смяна на тампона и лагера, а след това регулиране на предница.
Гледам,че става дискусия дали е задължително регулиране на предницата след смяна на тампоните на амортисьора или не.Май не съм се изразил много ясно по-горе и затова ще поясня.Ако се свали само амортисьора -регулирането на предницата е задължително.Ако се свали всичо,което подробно съм описал по-горе в поста си тогава може да се мине без реглаж на предницата,тъй като на практика не се размества никой от елементите от които зависи сходимоста на предните колела.Тоест който е сигурен,че предницата си му е била регулирана точно преди смяната на тампоните ,след прилагане на гореописаната процедура за смяна на тампона/същата процедура за разглобяване се използва и при смяна на преден лагер/ може и да не ходи на реглаж на предница.
Аз обаче след тази процедура си отидох на реглаж,тъй като предпочитам да дам 15-20 лв.за регулиране на предницата и да съм сигурен,че всичко е наред,отколкото после да дам 2х120 лв.за нови гуми.Така или иначе поне веднъж годишно е добре да се ходи профилактично за регулиране на предница/все пак караме само фолксвагени
,а не танкове
, по българските хм.........пътища
мамка им /.
Аз обаче след тази процедура си отидох на реглаж,тъй като предпочитам да дам 15-20 лв.за регулиране на предницата и да съм сигурен,че всичко е наред,отколкото после да дам 2х120 лв.за нови гуми.Така или иначе поне веднъж годишно е добре да се ходи профилактично за регулиране на предница/все пак караме само фолксвагени



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта