Колеги, привет и от мен
Става дума за Г3 2000 2Е от 93 г. Датчика постоянно ми показва на загряла кола около 100 градуса. Един приятел ми каза че след като съм сменил термостата и перката ми се включва без проблем няма нищо тревожно. Но все пак, перката се включва при над 100 градуса (ако вярвам на уреда в купето). Ако някой е имал подобен проблем да каже какво е решението му.



Постоянно висока температура???
- Damian01
- Мнения: 169
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 12:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
аз имах подобен проблем, само че ми показваше ниска температура на таблото. това беше заради температурния датчик и след като го смених, на таблото показва реалната температура.
ако не искаш да сменяш нищо, купи си за 10 лева един мултицет с термосонда и си премери температурата в разширителното казанче и я сравни с показанията на таблото, за да видиш какво е разминаването и да не се притесняваш
ако не искаш да сменяш нищо, купи си за 10 лева един мултицет с термосонда и си премери температурата в разширителното казанче и я сравни с показанията на таблото, за да видиш какво е разминаването и да не се притесняваш
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Damian01 написа:купи си за 10 лева един мултицет с термосонда и си премери температурата в разширителното казанче и я сравни с показанията на таблото, за да видиш какво е разминаването и да не се притесняваш
Напълно подкрепям аз така открих че имам 10 градуса разлика а какви мисли ми бяха плъзнали в главата ...

Макар че при тебе казанчето е кръгло и не можеш да измериш точната температура излизаща от двигателя.
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 23:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
pavcho2 е много прав-в разширителният съд антифриза е много по "студен"стколкото в главата(там където е датчика)-няма да е релно измерването.Купи си оригинален датчик-от VW-струва 50 лв.с опръстена и ще ти показва релна темп.Колкото до степените на перката-можеш да ги пробваш от куплунга на включватела(ако е 3-краков)като ги замостиш една по една.Успех!
- kaica_niko
- Мнения: 95
- Регистриран на: Пон 16 апр 2007 16:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
а
а на някой минавало ли му е през ума че може и самият уред да не показва вярно?
при мен е така. смених 2 термостата и пълна промивка на цялата система докато разбера че самата стрелка ме лъже.вече и свикнах на показанията
при мен е така. смених 2 термостата и пълна промивка на цялата система докато разбера че самата стрелка ме лъже.вече и свикнах на показанията

- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: а
kaica_niko написа:а на някой минавало ли му е през ума че може и самият уред да не показва вярно?
при мен е така. смених 2 термостата и пълна промивка на цялата система докато разбера че самата стрелка ме лъже.вече и свикнах на показанията
Минало е

Ето и още малко инфо от аналогични теми на колеги:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 4%E0%F2%E0
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 4%E0%F2%E0
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта