голям проблем 16 дизел голф 2

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Stoqnov
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 16 сеп 2007 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

голям проблем 16 дизел голф 2

Мнениеот Stoqnov » Сря 13 фев 2008 19:02


зн4и проблема е следния:

колата бе6е прегряна :смяна сегменти 6лаиф глава нова гарнитура ризите не бяха надрани но сигментите бяха ле6 ... има6е и една диуза спекла смених я др бяха на ред ... след дълго въртене и сле дтова дърпане запали но на 2 цилиндъра 1 и 2 работят 3 и 4 като отвия диузите ни6то не става освен д апръска нафта имам съмнение 4е траби4ките може да са объркани но ги въртях и пак не запали на 4 цилиндъра ... от какво може да е проблема? какво друго да гледам? как в то4но центровката 1,3,4,2 ли е? утре 6те сваля диузите да видя дали не са спекли не6то .. но много ме съмнява за6тто 1 път ги тествах на стенда и бяха перфекни..

мерси предварително!




Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Сря 13 фев 2008 19:23


1-3-4-2 e впръскването. Сигурен ли си че има компресия. Помпата ако си я свалял центровка? Провери и разпръсквачите.


Потребителски аватар
baibiso
Мнения: 90
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот baibiso » Сря 13 фев 2008 19:38


Ако е запалила трудно след дърпане най възможно центровката да не е направена както трябва(след като запали е като мъгла зад колата)мисля че беше предварение но може и да бъркам просто отдавна не съм се занимавал и съм ги позабравил тия неща :D


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 13 фев 2008 20:09


Stoqnov написа:...

:офф
Пич, не можеш ли да пишеш по-грамотно ?
Май имаш по-голям проблем с писането.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Сря 13 фев 2008 22:57


не сваляй дюзите не е от тях!белези на ремъка или пълни повдигачи.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 14 фев 2008 9:30


евентуално да си объркал зацепването на помпата?вместо на първи да си зацепил на 4етвърти цилиндър :idea:


Потребителски аватар
NIP
Мнения: 59
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Мнениеот NIP » Чет 27 мар 2008 0:27


провери: компресия,центровка,разпръсквачите


Потребителски аватар
pivanov
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот pivanov » Пет 28 мар 2008 18:49


Ако си свалял ангренажния ремък,след това направи ли добра центровка?Има опасност да си набил клапаните,а и както каза колегата центровката на помпата да си объркал


Потребителски аватар
Legolas
Мнения: 152
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София и провинцията

Мнениеот Legolas » Пет 28 мар 2008 20:09


pivanov написа:Ако си свалял ангренажния ремък,след това направи ли добра центровка?Има опасност да си набил клапаните,а и както каза колегата центровката на помпата да си объркал


Ако е набил клапаните се съмнявам да запали дори и на два цилиндъра..Центровката не е игра работа, там дори и много малко отклонение в белезите дава огромна разлика.По-добре да я погледне някой дето разбира, защото на мен от майстори ми е пламнала главата.И уж козметичен ремонт па после смяна на клапани и повдигачи..Та умната с колата и не претупвайте нещата и да не забравите да стегнете ангренажната ролка на коляновия вал...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта