зн4и проблема е следния:
колата бе6е прегряна :смяна сегменти 6лаиф глава нова гарнитура ризите не бяха надрани но сигментите бяха ле6 ... има6е и една диуза спекла смених я др бяха на ред ... след дълго въртене и сле дтова дърпане запали но на 2 цилиндъра 1 и 2 работят 3 и 4 като отвия диузите ни6то не става освен д апръска нафта имам съмнение 4е траби4ките може да са объркани но ги въртях и пак не запали на 4 цилиндъра ... от какво може да е проблема? какво друго да гледам? как в то4но центровката 1,3,4,2 ли е? утре 6те сваля диузите да видя дали не са спекли не6то .. но много ме съмнява за6тто 1 път ги тествах на стенда и бяха перфекни..
мерси предварително!
голям проблем 16 дизел голф 2
- Legolas
- Мнения: 152
- Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
- Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София и провинцията
pivanov написа:Ако си свалял ангренажния ремък,след това направи ли добра центровка?Има опасност да си набил клапаните,а и както каза колегата центровката на помпата да си объркал
Ако е набил клапаните се съмнявам да запали дори и на два цилиндъра..Центровката не е игра работа, там дори и много малко отклонение в белезите дава огромна разлика.По-добре да я погледне някой дето разбира, защото на мен от майстори ми е пламнала главата.И уж козметичен ремонт па после смяна на клапани и повдигачи..Та умната с колата и не претупвайте нещата и да не забравите да стегнете ангренажната ролка на коляновия вал...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта