Ми не знам май тука много хора са били в италия и са гледали как само карат .Досега две коли съм имал "италианки" фв,третатат също фв ми е от италия и аз лично държах да е от италия и следващата пак държа да е фв от италия.Никакви оплаквания нямам и трите коли си светеха отвън и отвътре ,бяха като нови ,моторите им явно също добре са понесли там -кво беше ,как го казахте клишето-юркане и несменяне на масло ремъци и ролки и каране на харабия щото пък ето на моите съвсем добре си бяха и грижи съм нямал с вървене и разход на гориво и ремонти кой знае какви,/таман тренирани ми ги дадоха бегачки ,дет са се надбягвали с алфите по разбитите италиански пътища

,не кат немските дето по хилади километри аутобани без ограничение на скоростта ги карат прилежните германци с 90 ,че и бая каравани са изтеглили из германия като няколко влакови композиции по тонаж ,ма те ги поддържат де кво толкова

/ пък и на "неподдържаните " ми от палачора италианец кочини им бяха сменяни съвсем наскоро явно преди да ги продадат накрайници,накладки и т.н. дреболии . Ремъците пък съвсем не бяха закъсани,а си бяха обслужени очевидно преди не повече от пет-шест хиляди колите със сменени ремъци ,които аз си смених профилактично за всеки случай.Явно си отварям очите като купувам

и имам много много късмет

.Освен собствения ми опит ,с още трима приятели съм ходил да им избираме коли и на тях също италианки харесах пак от ваг и те никакви ядове нямат и колиците светеха и още са си добре и никой не е изревал досега.Аз лично не страдам по оранжевите мигачи на немските хубостници и постното оборудване , в повечето случаи гарнирано с ръжда срещу някой лев в повече,а който иска да си вярва в легендите на горублянските джамбази за "поддържаните " немски внос коли.То как ли и по друг начин да оправдаят през 2008 г. 10000 лв. за пасат ТДИ 98 набор на 500 + хил.км. целия разместен отпред и сменил петима собственика дет го продават с броеницата на скоростния лост забравена от арабина.Ма кво да праят завалийките то за 3500 евро в германия толкоз,пък трябва и горница да има.Също така винаги съм се чудил какво ли животно гледат в колата тез пусти "германци",та са им толкова отъркани отвътре и надраскани пластмасите ,осрани зверски на повечето дето съм ги виждал на пазара немски внос.От Австрия пък честно казано не бих си купил кола на повече от две-три години ,че от там кви чудесии съм виждал общо взето от австрийския внос по-лоши коли не съм виждал и като фаца и като техническо състояние/това не значи естествено че и там няма добри коли,но просто аз не съм виждал такива внесени в българия още /.Истината според мен е ,че немска италианска, белгийска,х оландска , австрийска и т.н. внос не е определящо за качествата на колата.От германия или от марс внесен дарака си е дарак, добрата кола си е добре.Навсякъде има палачори и навсякъде първия собственик дето е броил лев е прилежен и мераклия и си я кара в сервиза от него нататък втория дето също е дал някой лев долу горе бива и третия вече дето я взема в период на полуразпад обикновено е измекяр някъв - студент, четвъртия турчин ,арабин сърбин,албанец и т.н., не ги ебе и карат до дупка и затва накрая някой сиромах в българия дето е теглил кредита на живота си за да купи тази кола,плаче .А тва за маслата и ремъци и филтри е глупост общо взето.Това не са сериозни разходи за който и да е европеец,та да ги пести.Също така ,който е ходил в германия много добре знае,че читав пасат 2000 г. и нагоре примерно под 5000-7000 евро в що годе добро състояние и от първи ,че дори и втори собственик е утопия.Така ,че сещайте се за кво става въпрос кат ви го дават тука на 10500 примерно на кви километри и в кво състояние ще е от германия./zum handler oder export/ да ви е честита новата придобивка добре поддържана от германия хахахха

,а който се "набута "като мен с кола внос от италия му желая моя късмет
