Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- vankata09
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 01 фев 2006 9:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
браво
ами ..аплодисменти за снимките !!!! и нека админа я сложи като МНОООГО важна тема ,ако може!!! и аз го направих това упражнение през януари ,даже два пъти..(( но не издържах със снимките и не ги постнах .. не е страшно ,но е пиплива работа -браво за търпението..!!
Последна промяна от vankata09 на Чет 21 фев 2008 20:35, променено общо 1 път.
- modiliani
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Филтър за купето
Здравей те,
Аз съм с климатроник и при мен решетката за входящия отвор на вентилатора "изглежда" е по-различна. Казвам "изглежда", защото не съм я виждал - въобще я нямаше. Та мисълта ми ако някой знае как изглежда ще ми е от полза. Ходих по магазините, но там ми предлагат само филтър, но не и цялата 'джаджа"
Аз съм с климатроник и при мен решетката за входящия отвор на вентилатора "изглежда" е по-различна. Казвам "изглежда", защото не съм я виждал - въобще я нямаше. Та мисълта ми ако някой знае как изглежда ще ми е от полза. Ходих по магазините, но там ми предлагат само филтър, но не и цялата 'джаджа"
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
- MITKO_DVD
- Мнения: 6375
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Бобчо бравос баце и аз съм почнал днеска с това опръжнение,обещах да те търся за помощ ,но за сега се справям и то много добре ,утре продължавам.Само да попитъм ,защо при мен тези клапи не са от такъв дунапрен а от няква по стабилна материя и им няма нищо само на една която била скрита поне така разбрах че и викат се беше по някъв начин изкривила-застанала на една страна (намира се веднага във въздуховода след моторчето,май се отваряла само от самата струя ):dontknow: ,абе незнам утре ше вида
- Masculan
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
hahaha
Бате, ти напражо ме разби с това сваляне на корите и т.н.
Само ми кажи това колко дни го прави?
Само ми кажи това колко дни го прави?
- Masculan
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ха
Браво! Направо ме разби. Колко дни се занимава с това?
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Re: ха
Masculan написа:Браво! Направо ме разби. Колко дни се занимава с това?
Разглобяването - час и нещо, сглобяването над 2 часа.
Цялата процедура ми отне 2 дни, защото смених и термостата и тройниците.Облепването на клапите, чистене на въздуховоди .... изисква си време.
Правете този ремонт през лятото, защото аз го правих декември при отрицателни температури на двора и не беше много приятно.
- gozzu
- Мнения: 173
- Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
- Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
- Двигател: BDE 2002 г
- Местоположение: София
И при мен няма парно а има парчета дунапрен и проблема ми е ясен,но искам да ви питам възможно ли е да се облепи клапата без да се сваля цялото табло защото един колега твърди,че го направил като свалил жабката, разкачил въздуховода след това откачил четири щипки на кутията в която са клапите и така стигнал до тях, казва,че всичко ставало за около половин час само после не можел да закачи една от задните щипки. Та възможно ли е това,че той е навит да го направим и мойто ама на мен нещо не ми се вярва да стане без сваляне на цялото табло.
- MITKO_DVD
- Мнения: 6375
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
gozzu написа:И при мен няма парно а има парчета дунапрен и проблема ми е ясен,но искам да ви питам възможно ли е да се облепи клапата без да се сваля цялото табло защото един колега твърди,че го направил като свалил жабката, разкачил въздуховода след това откачил четири щипки на кутията в която са клапите и така стигнал до тях, казва,че всичко ставало за около половин час само после не можел да закачи една от задните щипки. Та възможно ли е това,че той е навит да го направим и мойто ама на мен нещо не ми се вярва да стане без сваляне на цялото табло.
Според мен няма да стане
Бобчо да питам абе всичко сглобих,ма не ми свети крушката точно по средата на арм.табло,имаш ли идея кво съм направил ,аз мисля че съм прекъснал нещо
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта