Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- vankata09
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 01 фев 2006 9:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
браво
ами ..аплодисменти за снимките !!!! и нека админа я сложи като МНОООГО важна тема ,ако може!!! и аз го направих това упражнение през януари
,даже два пъти..(( но не издържах със снимките и не ги постнах ..
не е страшно ,но е пиплива работа -браво за търпението..!! ![:iak-ta-iak](./images/smilies/080104_emTE3_prv[1].gif)
![:003:](./images/smilies/a014.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![:iak-ta-iak](./images/smilies/080104_emTE3_prv[1].gif)
Последна промяна от vankata09 на Чет 21 фев 2008 20:35, променено общо 1 път.
- modiliani
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Филтър за купето
Здравей те,
Аз съм с климатроник и при мен решетката за входящия отвор на вентилатора "изглежда" е по-различна. Казвам "изглежда", защото не съм я виждал - въобще я нямаше. Та мисълта ми ако някой знае как изглежда ще ми е от полза. Ходих по магазините, но там ми предлагат само филтър, но не и цялата 'джаджа"
Аз съм с климатроник и при мен решетката за входящия отвор на вентилатора "изглежда" е по-различна. Казвам "изглежда", защото не съм я виждал - въобще я нямаше. Та мисълта ми ако някой знае как изглежда ще ми е от полза. Ходих по магазините, но там ми предлагат само филтър, но не и цялата 'джаджа"
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
- MITKO_DVD
- Мнения: 6375
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Бобчо бравос баце и аз съм почнал днеска с това опръжнение,обещах да те търся за помощ ,но за сега се справям и то много добре
,утре продължавам.Само да попитъм ,защо при мен тези клапи не са от такъв дунапрен а от няква по стабилна материя и им няма нищо само на една която била скрита поне така разбрах че и викат се беше по някъв начин изкривила-застанала на една страна (намира се веднага във въздуховода след моторчето,май се отваряла само от самата струя
):dontknow:
,абе незнам утре ше вида ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![:dontknow:](./images/smilies/dontknow.gif)
![:dontknow:](./images/smilies/dontknow.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- Masculan
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
hahaha
Бате, ти напражо ме разби с това сваляне на корите и т.н.
Само ми кажи това колко дни го прави?
Само ми кажи това колко дни го прави?
- Masculan
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ха
Браво! Направо ме разби. Колко дни се занимава с това?
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Re: ха
Masculan написа:Браво! Направо ме разби. Колко дни се занимава с това?
Разглобяването - час и нещо, сглобяването над 2 часа.
Цялата процедура ми отне 2 дни, защото смених и термостата и тройниците.Облепването на клапите, чистене на въздуховоди .... изисква си време.
Правете този ремонт през лятото, защото аз го правих декември при отрицателни температури на двора и не беше много приятно.
- gozzu
- Мнения: 173
- Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
- Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
- Двигател: BDE 2002 г
- Местоположение: София
И при мен няма парно а има парчета дунапрен и проблема ми е ясен,но искам да ви питам възможно ли е да се облепи клапата без да се сваля цялото табло защото един колега твърди,че го направил като свалил жабката, разкачил въздуховода след това откачил четири щипки на кутията в която са клапите и така стигнал до тях, казва,че всичко ставало за около половин час само после не можел да закачи една от задните щипки. Та възможно ли е това,че той е навит да го направим и мойто ама на мен нещо не ми се вярва да стане без сваляне на цялото табло.
- MITKO_DVD
- Мнения: 6375
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
gozzu написа:И при мен няма парно а има парчета дунапрен и проблема ми е ясен,но искам да ви питам възможно ли е да се облепи клапата без да се сваля цялото табло защото един колега твърди,че го направил като свалил жабката, разкачил въздуховода след това откачил четири щипки на кутията в която са клапите и така стигнал до тях, казва,че всичко ставало за около половин час само после не можел да закачи една от задните щипки. Та възможно ли е това,че той е навит да го направим и мойто ама на мен нещо не ми се вярва да стане без сваляне на цялото табло.
Според мен няма да стане
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Бобчо да питам абе всичко сглобих,ма не ми свети крушката точно по средата на арм.табло,имаш ли идея кво съм направил
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Evil :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта