Ако някои знае и е патил от тая болес нека да сподели
съединител В4
- ceckoto
- Мнения: 164
- Регистриран на: Нед 04 фев 2007 18:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
съединител В4
Колеги имам проблем с съединителя като карам по далго време и съединителя спира де отделя и педала си остава долу.Смених гумичките на помпата(тази на педала дето е) и си мислех че всичко е готово но днес пак ми напарви тоя номер и вече не знам какво да сменям
Ако някои знае и е патил от тая болес нека да сподели
Ако някои знае и е патил от тая болес нека да сподели
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Много е кофти с помпите.По-принцип се сменяват с нови.Цилиндъра се износва необратимо и смяната на гумичките не помага.Ако си сигурен,че е от горната помпа ... май ще се наложи да я смениш с нова.
ПП: Провери и тръбичката с маркуча, които се явяват свръзката между двете помпи.Провери долната помпа, дали има течове (отвиваш двете 13-ки на скоростите и я издърпваш внимателно )!
ПП: Провери и тръбичката с маркуча, които се явяват свръзката между двете помпи.Провери долната помпа, дали има течове (отвиваш двете 13-ки на скоростите и я издърпваш внимателно )!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако се следва логиката че течността е спирачна а маркучето гумено е възможно да е от него.
Някъде четох една доста интересна статия точно по този въпрос.Реално беше описано,че с времето вътрешността на маркуча започва да се разгражда и да се нацепва (както и отвън).В даден момент определено нацепване може да превърне маркуча в един вид клапан.При което течността минава в едната посока и тогава притисва почти отцепеното парче към стената на маркуча.А в другата посока течността го повдига,то се загъва и ограничава значително потока течност.С картинки е много по-ясно ама.....нямам
Това донякъде обеснява защо няма течове а педала остава долу и то от време на време.
Иначе ако се окаже проблем в помпите - смяна.
Успех!
Някъде четох една доста интересна статия точно по този въпрос.Реално беше описано,че с времето вътрешността на маркуча започва да се разгражда и да се нацепва (както и отвън).В даден момент определено нацепване може да превърне маркуча в един вид клапан.При което течността минава в едната посока и тогава притисва почти отцепеното парче към стената на маркуча.А в другата посока течността го повдига,то се загъва и ограничава значително потока течност.С картинки е много по-ясно ама.....нямам
Това донякъде обеснява защо няма течове а педала остава долу и то от време на време.
Иначе ако се окаже проблем в помпите - смяна.
Успех!
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
При липса на течове в долната помпа (локвичка под кутията или намаляваща течност) - Вътрешни гумички на горната помпа. Дълго натиснат съединител - налягането избутва спирачната течност зад гумичката обратно в казанчето, пускаш педала, а вече няма течност и налягане което да го върне. Резултат - педала остава долу и нямаш съединител.
Лечение - смяна на гумичките. Ефект - спорен, най-вече на късмет
Сигурно оправяне - смени цялата помпа
Лечение - смяна на гумичките. Ефект - спорен, най-вече на късмет
Сигурно оправяне - смени цялата помпа
-
psstv18rp
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Малко вероятно е да е от маркучето. Това е по-скоро възможно за дискови спирачки (където няма пружини и усилието "назад" е много слабо).
Ако маркучето не дава на течността да се върне, съединителя ще остава отделен.
Ако е от горната помпа, напротив - ще остава зацепен, т.е. колата ще се опитва да тръгне (доста неприятно ако се случи в задръстване
).
Ако е от долната помпа - ще тече.
Ако е от горната, щом не се е оправило с гумички - нова, над 100лв е обаче
Ако маркучето не дава на течността да се върне, съединителя ще остава отделен.
Ако е от горната помпа, напротив - ще остава зацепен, т.е. колата ще се опитва да тръгне (доста неприятно ако се случи в задръстване
Ако е от долната помпа - ще тече.
Ако е от горната, щом не се е оправило с гумички - нова, над 100лв е обаче
- ceckoto
- Мнения: 164
- Регистриран на: Нед 04 фев 2007 18:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Колеги загазих с този съединител след като смених гумичките на помпата съединитела се оправи и си мисле че сам си решил проблема но уви отидох на софия и там ми отказа напълно и се наложи да сменя помпата за до мога да си доида купих нова и я смених на сред патя и сега от време на време пак ми отказва и трябва да помпам на педала за да мога да включвам това пак на какво се далжи сега защо пак ми отказва.
Моля ви за помощ
Моля ви за помощ
- Geleto
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 1.8 MI 1994
- Местоположение: София
- Контакти:
Най - добре смени и двете помпи и то с гарантирано качесто. Аз лятото така купих долна помпа и Ваското я смени. Уж се оправи колата и след три дни пак същото положение. Педала оставаше долу. Карах я така 2 месеца и в ХЕЕД сменихме горна помпа. След 1 седмица протече долната (уж нова )
Аиде пак в ХЕЕД и от тогава нямам проблем.
При теб обаче е много възможно и да не е обезвъздушено както трябва. Дано да е това
При теб обаче е много възможно и да не е обезвъздушено както трябва. Дано да е това
- Radoslav_Radev
- Мнения: 141
- Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
помпата
колега,сменяш и 2те помпи и,,,,,,,,,,,,,,,,караш 
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Monyo Monev и 58 госта

