съединител В4

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ceckoto
Мнения: 164
Регистриран на: Нед 04 фев 2007 18:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

съединител В4

Мнениеот ceckoto » Чет 14 фев 2008 0:38


Колеги имам проблем с съединителя като карам по далго време и съединителя спира де отделя и педала си остава долу.Смених гумичките на помпата(тази на педала дето е) и си мислех че всичко е готово но днес пак ми напарви тоя номер и вече не знам какво да сменям :roll:
Ако някои знае и е патил от тая болес нека да сподели




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 14 фев 2008 0:44


Много е кофти с помпите.По-принцип се сменяват с нови.Цилиндъра се износва необратимо и смяната на гумичките не помага.Ако си сигурен,че е от горната помпа ... май ще се наложи да я смениш с нова. :?

ПП: Провери и тръбичката с маркуча, които се явяват свръзката между двете помпи.Провери долната помпа, дали има течове (отвиваш двете 13-ки на скоростите и я издърпваш внимателно )!


Потребителски аватар
ceckoto
Мнения: 164
Регистриран на: Нед 04 фев 2007 18:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот ceckoto » Чет 14 фев 2008 0:47


А как да сам сигорен коя от двете е? Или как да разбера :roll:
Има ли вазможност да е от маркочето (между двете трабички) да се е скъсало или не6то подобно :roll:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 14 фев 2008 0:53


Както написах вече, гледаш долната помпа, като я свалиш от скоростите ( без да я отвиваш от маркуча) , свръзките между двете помпи ( тръбичката и маркуча ).Има ли спирачна течност и погледни в краката при педалите има ли течове.


Потребителски аватар
ceckoto
Мнения: 164
Регистриран на: Нед 04 фев 2007 18:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот ceckoto » Чет 14 фев 2008 1:06


В краката няма течове утре ще сваля помпата (на скоростите) и ще вида дали там няма някаде течове но не ми се вярва защото не ми се губи от сп.течност.
Незнам дали е вазможно проблема да е от маркучето между двете трабички :roll:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 14 фев 2008 1:17


Ако се следва логиката че течността е спирачна а маркучето гумено е възможно да е от него.
Някъде четох една доста интересна статия точно по този въпрос.Реално беше описано,че с времето вътрешността на маркуча започва да се разгражда и да се нацепва (както и отвън).В даден момент определено нацепване може да превърне маркуча в един вид клапан.При което течността минава в едната посока и тогава притисва почти отцепеното парче към стената на маркуча.А в другата посока течността го повдига,то се загъва и ограничава значително потока течност.С картинки е много по-ясно ама.....нямам :(
Това донякъде обеснява защо няма течове а педала остава долу и то от време на време.
Иначе ако се окаже проблем в помпите - смяна.
Успех!


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Чет 14 фев 2008 9:04


Цецко ми кво да каа то Бобката ти е казал май сичко,ма според мен е проблема в горната помпа :wink:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 14 фев 2008 9:14


Винаги евтиното излиза скъпо.Сменяй цялата помпа


Потребителски аватар
angel71
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 10:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот angel71 » Чет 14 фев 2008 16:35


MITKO_DVD написа:Цецко ми кво да каа то Бобката ти е казал май сичко,ма според мен е проблема в горната помпа :wink:
И според мен ,сменяй горната помпа :006:


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Чет 14 фев 2008 17:32


При липса на течове в долната помпа (локвичка под кутията или намаляваща течност) - Вътрешни гумички на горната помпа. Дълго натиснат съединител - налягането избутва спирачната течност зад гумичката обратно в казанчето, пускаш педала, а вече няма течност и налягане което да го върне. Резултат - педала остава долу и нямаш съединител.
Лечение - смяна на гумичките. Ефект - спорен, най-вече на късмет
Сигурно оправяне - смени цялата помпа


Потребителски аватар
ceckoto
Мнения: 164
Регистриран на: Нед 04 фев 2007 18:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот ceckoto » Пет 15 фев 2008 19:57


Благодаря ви колеги няма какво да се чуда повече ще си купа една нова помпа и дано да си реша проблема.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Съб 16 фев 2008 15:30


Малко вероятно е да е от маркучето. Това е по-скоро възможно за дискови спирачки (където няма пружини и усилието "назад" е много слабо).
Ако маркучето не дава на течността да се върне, съединителя ще остава отделен.
Ако е от горната помпа, напротив - ще остава зацепен, т.е. колата ще се опитва да тръгне (доста неприятно ако се случи в задръстване :-)).
Ако е от долната помпа - ще тече.

Ако е от горната, щом не се е оправило с гумички - нова, над 100лв е обаче :-(


Потребителски аватар
ceckoto
Мнения: 164
Регистриран на: Нед 04 фев 2007 18:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот ceckoto » Чет 06 мар 2008 15:24


Колеги загазих с този съединител след като смених гумичките на помпата съединитела се оправи и си мисле че сам си решил проблема но уви отидох на софия и там ми отказа напълно и се наложи да сменя помпата за до мога да си доида купих нова и я смених на сред патя и сега от време на време пак ми отказва и трябва да помпам на педала за да мога да включвам това пак на какво се далжи сега защо пак ми отказва.
Моля ви за помощ


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Чет 06 мар 2008 15:42


Най - добре смени и двете помпи и то с гарантирано качесто. Аз лятото така купих долна помпа и Ваското я смени. Уж се оправи колата и след три дни пак същото положение. Педала оставаше долу. Карах я така 2 месеца и в ХЕЕД сменихме горна помпа. След 1 седмица протече долната (уж нова ) :evil: Аиде пак в ХЕЕД и от тогава нямам проблем.
При теб обаче е много възможно и да не е обезвъздушено както трябва. Дано да е това :wink:


Потребителски аватар
Radoslav_Radev
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

помпата

Мнениеот Radoslav_Radev » Чет 06 мар 2008 18:44


колега,сменяш и 2те помпи и,,,,,,,,,,,,,,,,караш :D



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта