Искам да се дръпна с Голф 3,4 GTI може и чипосан с валове и др.
п.п. Ако може заводски да е 150 к.с.
Аз съм с ауди А3 1.8Т-150 к.с.
Търся GTI за дръпка
- GTI-8V
- Мнения: 151
- Регистриран на: Пон 17 сеп 2007 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Търся GTI за дръпка
Jaw написа:Искам да се дръпна с Голф 3,4 GTI може и чипосан с валове и др.
п.п. Ако може заводски да е 150 к.с.
Аз съм с ауди А3 1.8Т-150 к.с.
твойта кола абсолютно заводски ли е?
- GTI-8V
- Мнения: 151
- Регистриран на: Пон 17 сеп 2007 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Търся GTI за дръпка
Jaw написа:Искам да се дръпна с Голф 3,4 GTI може и чипосан с валове и др.
п.п. Ако може заводски да е 150 к.с.
Аз съм с ауди А3 1.8Т-150 к.с.
Quattro ли е?
- golf rlZZZ
- Мнения: 230
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
1.8т сток е Light Pressure Turbo 25 коне повече от нормално аспирирания си вариант....така че няма абсолютно никаква гаранция, само защото е с принудително пълнене че ще победи нормално аспириран мотор с подобни конски сили ...пък и зависи от прекалено много фактори така че няма смисъл да се спори това във форум ... айде да се намират двама доброволци за неделя и да действаме 

- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Аз съм се дърпал на един светофар в Люлин с АБФ... падна достойно
(доста се опъна, признавам) А към орела с астричката...защо говориш глупости за един от най-добрите мотори на VW, карал ли си 1.8Т, а? Или си карал някой избушен? Как може да кажеш, че е мъртвец, като е в пъти по-добър двигател от твоя???

- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
добре де ела в неделя на среща и ще се види ...бтв ц20xe ..... срещу сток 1.8т ....... не виждам особен смисъл още повече че ц20хе е еталон за двигател....
Последна промяна от Tyan на Чет 14 фев 2008 10:45, променено общо 1 път.
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Туан...Ok light pressure e, но какво ще кажеш, че освен 25 коня разлика има и 40 нютон метра във въртящия момент, което е ясно, че е не по-малко, да не кажа по-важно от конете
2 секунди разлика във времето от 0 до 100... освен това много по-ранно достигане на въртящия момент и максимума от коне...
и това само защото има едно light pressure ТУРБО... Нищо лошо, но говорим за огромна разлика между двата двигателя (1.8 - нормално аспириран и 1.8 с турбо). Между 1.8Т и АБФ разликата е по-малка...само 30Nm, АБФ-а е малко по-лек, но и малко по-стар (на години)... А за аудито...по каталог голфа го дават с много малко по-бързичък... но според мен това са равностойни автомобили и е безмислено малко да се чудиме коя е по-бърза след като са с еднакви двигатели...е ако не са сток е друг въпроса, тогава има смисъл 



-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
skotis написа:Туан...Ok light pressure e, но какво ще кажеш, че освен 25 коня разлика има и 40 нютон метра във въртящия момент, което е ясно, че е не по-малко, да не кажа по-важно от конете2 секунди разлика във времето от 0 до 100... освен това много по-ранно достигане на въртящия момент и максимума от коне...
и това само защото има едно light pressure ТУРБО... Нищо лошо, но говорим за огромна разлика между двата двигателя (1.8 - нормално аспириран и 1.8 с турбо). Между 1.8Т и АБФ разликата е по-малка...само 30Nm, АБФ-а е малко по-лек, но и малко по-стар (на години)... А за аудито...по каталог голфа го дават с много малко по-бързичък... но според мен това са равностойни автомобили и е безмислено малко да се чудиме коя е по-бърза след като са с еднакви двигатели...е ако не са сток е друг въпроса, тогава има смисъл
виж кг на абф и на 4ката и сметни пак . добър абф ще бие 1.8Т всеки път, според мен .
- tanokaridi
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 26 юни 2006 16:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Cordoba16vt написа:skotis написа:Туан...Ok light pressure e, но какво ще кажеш, че освен 25 коня разлика има и 40 нютон метра във въртящия момент, което е ясно, че е не по-малко, да не кажа по-важно от конете2 секунди разлика във времето от 0 до 100... освен това много по-ранно достигане на въртящия момент и максимума от коне...
и това само защото има едно light pressure ТУРБО... Нищо лошо, но говорим за огромна разлика между двата двигателя (1.8 - нормално аспириран и 1.8 с турбо). Между 1.8Т и АБФ разликата е по-малка...само 30Nm, АБФ-а е малко по-лек, но и малко по-стар (на години)... А за аудито...по каталог голфа го дават с много малко по-бързичък... но според мен това са равностойни автомобили и е безмислено малко да се чудиме коя е по-бърза след като са с еднакви двигатели...е ако не са сток е друг въпроса, тогава има смисъл
виж кг на абф и на 4ката и сметни пак . добър абф ще бие 1.8Т всеки път, според мен .
Приятелю неискам да се заяждам ама "Купи си Сеат да умреш от ЯД" карал съм такъв като твоя и знам какво е. Сега карам 1.8 125 коня и трябва да ти кажа, че 1.8Т няма да падне от АБФ ако са заводски и двата.




- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта