Търся GTI за дръпка

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Jaw
Мнения: 63
Регистриран на: Нед 17 апр 2005 21:03
Автомобил: Audi RS3
Двигател:
Местоположение: София

Търся GTI за дръпка

Мнениеот Jaw » Чет 14 фев 2008 1:51


Искам да се дръпна с Голф 3,4 GTI може и чипосан с валове и др.
п.п. Ако може заводски да е 150 к.с.
Аз съм с ауди А3 1.8Т-150 к.с.




Потребителски аватар
GTI-8V
Мнения: 151
Регистриран на: Пон 17 сеп 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Търся GTI за дръпка

Мнениеот GTI-8V » Чет 14 фев 2008 5:28


Jaw написа:Искам да се дръпна с Голф 3,4 GTI може и чипосан с валове и др.
п.п. Ако може заводски да е 150 к.с.
Аз съм с ауди А3 1.8Т-150 к.с.


твойта кола абсолютно заводски ли е?


Потребителски аватар
GTI-8V
Мнения: 151
Регистриран на: Пон 17 сеп 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Търся GTI за дръпка

Мнениеот GTI-8V » Чет 14 фев 2008 5:30


Jaw написа:Искам да се дръпна с Голф 3,4 GTI може и чипосан с валове и др.
п.п. Ако може заводски да е 150 к.с.
Аз съм с ауди А3 1.8Т-150 к.с.


Quattro ли е?


Потребителски аватар
golf rlZZZ
Мнения: 230
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот golf rlZZZ » Чет 14 фев 2008 6:49


ако и 2те са заводски и задкормилното не оплеска работата,1,8Т трябва да резне АБф-а!


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Чет 14 фев 2008 8:49


Хахахахаааха,леле,защо толкова се вживявате с тоя мъртвец 1.8Т?
Като знам колко са спрели,АБФ,ако е в кондиция трябва да му припали шамарите! :wink:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 14 фев 2008 8:55


1.8т сток е Light Pressure Turbo 25 коне повече от нормално аспирирания си вариант....така че няма абсолютно никаква гаранция, само защото е с принудително пълнене че ще победи нормално аспириран мотор с подобни конски сили ...пък и зависи от прекалено много фактори така че няма смисъл да се спори това във форум ... айде да се намират двама доброволци за неделя и да действаме :)


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Чет 14 фев 2008 10:02


Аз съм навит това 1.8Т да ми скъса шортите mhihi mhihi
Ако е сток би трябвало да го взема,ако е чипосано вече не се знае кой кого :twisted:


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Чет 14 фев 2008 10:35


Аз съм се дърпал на един светофар в Люлин с АБФ... падна достойно ;) (доста се опъна, признавам) А към орела с астричката...защо говориш глупости за един от най-добрите мотори на VW, карал ли си 1.8Т, а? Или си карал някой избушен? Как може да кажеш, че е мъртвец, като е в пъти по-добър двигател от твоя???


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 14 фев 2008 10:43


добре де ела в неделя на среща и ще се види ...бтв ц20xe ..... срещу сток 1.8т ....... не виждам особен смисъл още повече че ц20хе е еталон за двигател....

Последна промяна от Tyan на Чет 14 фев 2008 10:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Чет 14 фев 2008 10:44


:039:


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Чет 14 фев 2008 10:59


Туан...Ok light pressure e, но какво ще кажеш, че освен 25 коня разлика има и 40 нютон метра във въртящия момент, което е ясно, че е не по-малко, да не кажа по-важно от конете ;) 2 секунди разлика във времето от 0 до 100... освен това много по-ранно достигане на въртящия момент и максимума от коне... :roll: и това само защото има едно light pressure ТУРБО... Нищо лошо, но говорим за огромна разлика между двата двигателя (1.8 - нормално аспириран и 1.8 с турбо). Между 1.8Т и АБФ разликата е по-малка...само 30Nm, АБФ-а е малко по-лек, но и малко по-стар (на години)... А за аудито...по каталог голфа го дават с много малко по-бързичък... но според мен това са равностойни автомобили и е безмислено малко да се чудиме коя е по-бърза след като са с еднакви двигатели...е ако не са сток е друг въпроса, тогава има смисъл ;)


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 14 фев 2008 11:04


skotis написа:Туан...Ok light pressure e, но какво ще кажеш, че освен 25 коня разлика има и 40 нютон метра във въртящия момент, което е ясно, че е не по-малко, да не кажа по-важно от конете ;) 2 секунди разлика във времето от 0 до 100... освен това много по-ранно достигане на въртящия момент и максимума от коне... :roll: и това само защото има едно light pressure ТУРБО... Нищо лошо, но говорим за огромна разлика между двата двигателя (1.8 - нормално аспириран и 1.8 с турбо). Между 1.8Т и АБФ разликата е по-малка...само 30Nm, АБФ-а е малко по-лек, но и малко по-стар (на години)... А за аудито...по каталог голфа го дават с много малко по-бързичък... но според мен това са равностойни автомобили и е безмислено малко да се чудиме коя е по-бърза след като са с еднакви двигатели...е ако не са сток е друг въпроса, тогава има смисъл ;)


виж кг на абф и на 4ката и сметни пак . добър абф ще бие 1.8Т всеки път, според мен .


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Чет 14 фев 2008 11:21


skotis написа: 2 секунди разлика във времето от 0 до 100...


Колега, извинявам се, че прекъсвам словото ти, но за кои 2 секунди по-точно говориш :roll:

Сток АБФ и 1.8Т са на кантар на 400м и може би само от шофьорите ще се реши битката :idea:


Потребителски аватар
tanokaridi
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 26 юни 2006 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tanokaridi » Чет 14 фев 2008 11:25


Cordoba16vt написа:
skotis написа:Туан...Ok light pressure e, но какво ще кажеш, че освен 25 коня разлика има и 40 нютон метра във въртящия момент, което е ясно, че е не по-малко, да не кажа по-важно от конете ;) 2 секунди разлика във времето от 0 до 100... освен това много по-ранно достигане на въртящия момент и максимума от коне... :roll: и това само защото има едно light pressure ТУРБО... Нищо лошо, но говорим за огромна разлика между двата двигателя (1.8 - нормално аспириран и 1.8 с турбо). Между 1.8Т и АБФ разликата е по-малка...само 30Nm, АБФ-а е малко по-лек, но и малко по-стар (на години)... А за аудито...по каталог голфа го дават с много малко по-бързичък... но според мен това са равностойни автомобили и е безмислено малко да се чудиме коя е по-бърза след като са с еднакви двигатели...е ако не са сток е друг въпроса, тогава има смисъл ;)


виж кг на абф и на 4ката и сметни пак . добър абф ще бие 1.8Т всеки път, според мен .



Приятелю неискам да се заяждам ама "Купи си Сеат да умреш от ЯД" карал съм такъв като твоя и знам какво е. Сега карам 1.8 125 коня и трябва да ти кажа, че 1.8Т няма да падне от АБФ ако са заводски и двата. :!: :!: :!: :!:


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Чет 14 фев 2008 11:34


Аз съм виждал как А4-ка 1.8Т quattro пада много лошо от АБФ няколко пъти. И двете заводски. После сложиха чип на А4-ката и работата беше съвсееем различна :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта