Ugeorge написа:Не ми се вярва някой колега да си е разкачал ламбда сондата при запален двигател. Това което аз знам е че когато запалиш, докато колата ти е студена през първите една две минути ламбда сондата не функционира и компа сам държи някакъв волтаж от 0.46В мисля беше, а след това сондата загрява и започва да дава стойности. Ако колата ти е наред през първите една две минути и после се скапва, значи най-вероятно ламбда сондата ти не е наред. Ако колата ти е зле от самото начало тогава имаш друг проблем(няма 100% гаранция че ламбда сондата е здрава, но със сигурност имаш и друг проблем)
Мисля,че колегата е прав,защото при мен го има това отначало оборотите са добри ,а като позагрее малко започва да глъхне ,оборотите падат към 500 и иска да гасне.На диагностиката ми казаха,че ламдата е за смяна.
