Ламбда сонда разлика в работата на двигателя!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
KING-T
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
Автомобил: VW Bora TDI 90кс
Двигател: AGR 2000г
Местоположение: Русе

Мнениеот KING-T » Сря 13 фев 2008 16:28


Ugeorge написа:Не ми се вярва някой колега да си е разкачал ламбда сондата при запален двигател. Това което аз знам е че когато запалиш, докато колата ти е студена през първите една две минути ламбда сондата не функционира и компа сам държи някакъв волтаж от 0.46В мисля беше, а след това сондата загрява и започва да дава стойности. Ако колата ти е наред през първите една две минути и после се скапва, значи най-вероятно ламбда сондата ти не е наред. Ако колата ти е зле от самото начало тогава имаш друг проблем(няма 100% гаранция че ламбда сондата е здрава, но със сигурност имаш и друг проблем)


Мисля,че колегата е прав,защото при мен го има това отначало оборотите са добри ,а като позагрее малко започва да глъхне ,оборотите падат към 500 и иска да гасне.На диагностиката ми казаха,че ламдата е за смяна.




Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Сря 13 фев 2008 22:59


zeroheat написа:
policevidin написа:
Ugeorge написа:Не ми се вярва някой колега да си е разкачал ламбда сондата при запален двигател. Това което аз знам е че когато запалиш, докато колата ти е студена през първите една две минути ламбда сондата не функционира и компа сам държи някакъв волтаж от 0.46В мисля беше, а след това сондата загрява и започва да дава стойности. Ако колата ти е наред през първите една две минути и после се скапва, значи най-вероятно ламбда сондата ти не е наред. Ако колата ти е зле от самото начало тогава имаш друг проблем(няма 100% гаранция че ламбда сондата е здрава, но със сигурност имаш и друг проблем)

колега има много истина в това дето казва6 за работата на двигателя в начелото двигателя работи перфектни и полсле след като загрее малко започва да няма мощност да затъва и заглъхва!!! А забравих аз съм свалял сондата при работещ двигател и разлика няма!!!!но според мен треа да има!



според мен не си я свалял тая сонда на работещ двигател даже 100% съм сигурен. По скоро си и разкачил куплунга.

Иначе не би трябвало да има кой знае каква разлика в работата от тая сонда. Аз карах няколко дни без ламбда и разхода да ми се е вдигнал с 1 2 на 100. Но определено като я разкачиш и запалиш би трябвало всичко да си е ОК даже след като позагрее. Но при теб явно не е така, така че мисля че проблема ти не е в ламбдата или по скоро тя не ти е основния проблем. Наистина си провери температурния датчик, звучи като логично обяснение

Успех!

до сега колега, сменил съм Термостат,Термо датчик (Ако става вупрос за датчикът които е с 4 крачета и се намира непосредствено до термостата и струва 30лв.) и нищо разлика АМА абсолютно никаква.А за сондата паля двигателя, чакам да загреее докато влезе в режим и откачвам буксата на Ламбда Сондата и нищо кво с нея това и без нея,правих и друг опит на студен двигател сутрин откачам сондата и така карам цял ден и пак нищо никакво подобрение или влошаване,все така си затъва при подаване на рязко газ и те така (Затъването се изразяваше само при загрял мотор без значение колко обаче сега имам чувството че започва да се влушава горе долу започна и при студен да го прави) дали е катализатор >?????????


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1216
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 14 фев 2008 14:48


Виж да не би да ти се е напукал тампона на инжекцията и от там да смуче въздух и да бърка сместа... :wink:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1216
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 14 фев 2008 14:52


Другото което е погледни като натискаш спирачките как е,защото сервото на спирачките пак от там взема въздух... :wink:


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Чет 14 фев 2008 16:40


това със сервото го поправи (Имах малка дупчица и смених маркуча но продължава проблема ) а тампона как се сменя ??? и къса ли се лесно? ОФФ ЧАКАИ ЧЕ СЕ СЕТИХ защо на таблото уреда ми показва примерно 80* меря Температурата на водата с ел. термометър и пак така 80* НО като пусна VAG-COM програмата показва не 80* а 90*/95* на водата кое е вярното ????? :banghead: :banghead: :banghead:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1216
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 14 фев 2008 17:19


напуква се от вибрациите майсторите го пръскат с течност около шийката и ако глъхненето се оправи значи е той,а това за темп. информацията се взема от датчиците ти ,които не се знае колко са точни...те са два един за таблото и един за твоя комп в колата.


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Чет 14 фев 2008 19:27


jagler написа:напуква се от вибрациите майсторите го пръскат с течност около шийката и ако глъхненето се оправи значи е той,а това за темп. информацията се взема от датчиците ти ,които не се знае колко са точни...те са два един за таблото и един за твоя комп в колата.

е добре де а къде се намира този термо датчик единия е до термостата и има 4 крачета той също се отнася и към стъпковия мотор! адругия КЪДЕ ЛИ Е :banghead: :banghead:


Потребителски аватар
Damian01
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 12:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Damian01 » Пет 15 фев 2008 8:20


в ABU двигателя температурния датчик е един - с 4 крачета и се намира на тройника до термостата. той подава информация едновременно на компютъра и за показанията на таблото.


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Пет 15 фев 2008 18:22


Damian01 написа:в ABU двигателя температурния датчик е един - с 4 крачета и се намира на тройника до термостата. той подава информация едновременно на компютъра и за показанията на таблото.

да точно този смених на скоро,но днес бях на пълна диагностика на Моно Инжек..... и всичко е Тип-Топ абсолутно всичко Дюза,ТПС, Ламбда Стъпков мотор абе Све!!! :) и маистора ми каза да си сменя Свещите.
Утре ще си купя нови НО КАКВИ? :roll: 1,6 МОНО 75к/с АБУ мотор.не знам как да намеря темата неюо не търся както треа! :arrow:


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Пет 15 фев 2008 20:13


може някой датчик се ебава .... :roll:


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Пет 15 фев 2008 20:23


© написа:може някой датчик се ебава .... :roll:

от кои тип Термо или за Налягане!??


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Пет 15 фев 2008 21:27


поне според мен ( ако има нещо колегите ме поправят) но най-вероятно температурен :roll:


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Съб 16 фев 2008 9:44


сменен е с нов от магазина не може да е Т-датчик я разгледаите тази снимка: Изображение
нередното в теи покаатели са ign. Timing 15.0* BTDC въпреки че незнам какво е това знам, че не трябва да е 15* защото като е така оборотите падат почти но 500 и като пипна стъпковото моторче по челото (там има сензир) оборотитесе оправят и ign. Timing 15.0* BTDC става на ign. Timing 6.0* BTDC.Също така ВАГ-Ком засиче грешка при сензора на ХОЛ (от къде се регулира и как)
Явлението със стъпковият мотор се проявява след като съм форсирал двигателя или каръл бурзо! :arrow:


ikonoma
Мнения: 420
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Съб 16 фев 2008 12:28


Датчика на Хол се сменя, а не се поправя. От него компютъра получава сигнал за ГМТ.


Ivandp
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 20 апр 2007 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Ivandp » Съб 16 фев 2008 20:10


На челото на стъпковото има контакт който показва на компа че си пуснал газта, явно твоя не дава добър контакт и за компа двигателя е под товар и затова дава повече предварение.
Щом като го натиснеш дава контакт явно работи, виж защо иначе не е натиснат при пусната газ, заяло жило ..................



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 64 госта