Горивен акумулатор....ПРоБЛЕМ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Горивен акумулатор....ПРоБЛЕМ

Мнениеот parno » Пет 15 фев 2008 13:33


моля някой ако може да ми даде снимка или нещо как точно е закрепен горивния акумулатор за кутията на помпата.за малкото ГТи иде реч ама мисля че на 16 волтовия е същото.предстои ми монтаж ама като купвах помпи и кутия всичко беше по отделно от отделни места и така и не разбрах къде се закрепва :? имам няколко пдф* форматчета ама не ми вършат работа

Последна промяна от parno на Чет 21 фев 2008 15:22, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пет 15 фев 2008 15:45


нема ли ЖТИ-та в тоя форум :shock


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пет 15 фев 2008 17:55


за триене :?


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Пет 15 фев 2008 21:43


не съм гти ама мога да ти пусна една снимчица...само ще е след ден че утре съм на сватба кум :)
нещо като скоба, абе същата дето държи горивния филтър


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пет 15 фев 2008 22:14


късно брат...изработих вече една.малко ламаринда по-дебела и твърда и няколко скоби тип врътни болтче :lol:
ама друго да питам има ли значение кое ще е за вход и изход на гориво :?:


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Пет 15 фев 2008 22:27


трябва да погледна, но принципно не би трябвало - то си е само една мембрана с яка пружина отзад...чекай да одим до долу да поглена


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Пет 15 фев 2008 22:32


начи от резервоара влаа в помпата, от нея излиза и влиза в страничния накрайник на акумулатора, а от този в центъра му излиза към филтъра и оттам към двг-то


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пет 15 фев 2008 22:35


чек ся...от ГНП отива към акумулатора.от акумулатора отива към филтъра нал тъй?поне според ръководство за ремонт е така :D и нема значение кое за къде ще е към акумулатора....то доколкото четох е едно гумено бутало с пружина
пп.трудно ти разбрах правописа брат :lol: (без лоши намерения го казвам) :lol:

Последна промяна от parno на Пет 15 фев 2008 22:40, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Пет 15 фев 2008 22:40


да де, така е, само да подчертая че входния накpайник е този външния, а изходния - този в центъра на акумулатора
:D какво му е на правописа- освен 'влаа'? :lol: можех и 'излаа' да напиша :lol:

Последна промяна от stancorotax на Пет 15 фев 2008 23:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Пет 15 фев 2008 22:42


просто ми дойде отвътре след винцето, сещайки се за вица "не влаа бе тате, и в буркана не влаа' :-D


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пет 15 фев 2008 22:42


значи има значение кое къде е ....само да се постопли и го слаааам че да не лааам в снеаа.че мое умра от стут mhihi
силни сме :drunk мерси


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Чет 21 фев 2008 15:24


та поставих я гадинката ама Цъ не пали....възможно ли е при разкачане на маркучи и т.н. да е влезал въздух в системата?ако да то чрез 10 15 подавания на контакт помпите въртят няма ли да го избутат някъде си?
уж ги спазих маркучите
централен за към филтъра страничен от помпата :?


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Чет 21 фев 2008 17:19


ка така не пали? преди това работила ли е на бензин? при мене като разглобявах всичко при помпата и слагах нов филтър му трябваха поне 10-тина сек. постоянна работа на помпите да изкара въздуха и вдигне налягане, позна се по шума на помпите. това го правих със старото ми реле на помпата, без пластмасовия му капак и ръчно правих контакт. става и като свалиш релето на помпата и укъсиш двата най-дебели контакта с кабелче


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Чет 21 фев 2008 21:17


ти пак много късно пишеш mhihi подпалих и сандалетите вече mhihi
след горе долу 30 цъкания на контакт и 20 пробвания да запали я зае**х...след 2 часа слезнах пак до колата и запали :D
какво трябва да стане ся с тази джиджавка?сутрин като е студено паля от 3-я път поне да очаквам ли друго утре?


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Пет 22 фев 2008 8:28


би трябвало :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта