Силно тропане отпред при включване

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Aneto
Мнения: 863
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Силно тропане отпред при включване

Мнениеот Aneto » Съб 16 фев 2008 22:03


Здравейте колеги. Моля ви да прочетете въпросът ми преди да ми кажете да ползвам търсачката. Вече прочетох темите с подобно заглавие, но не намерих отговор. И така - колата е голф2, автоматик, бензин. Днес тръгнах, всичко беше нормално, спрях за около час и когато да запаля - силно тракане отпред. Тук ми подсказаха че може да е от парното, но днес не съм го включвала изобщо. Изчаках около 5 - 7 минути - не спря да трака, чува се много силно. Отказах се да тръгвам, в понеделник ще я водя на майстор.
И понеже не разбирам, искам да ви попитам - дали да накарам някой да ме дръпне до сервиза или да се пробвам на собствен ход? Моля ви да ми дадете съвет как е най-добре?




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 16 фев 2008 22:06


според мен колкото и да не разбираш примерно трябваше да вдигнеш капака и да видиш долу горе от каде идва въпросното тракане..
възможно е да е някой капак (примерно на ангренажа) и да закача някъде и да трака
всичко е възможно..
долу горе от каде идва звука ? провери ли ?


Потребителски аватар
Aneto
Мнения: 863
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Aneto » Съб 16 фев 2008 22:15


да, проверих, чуваа се най-отпред, където е перката на радиатора, някъде около нея


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 16 фев 2008 23:30


Възможно е нещо да е попаднало в перките на вентилатора. Може и самия вентилатор да се е откачил, а може и само перката да е.
Вентилатора се сваля сравнително лесно, без да се разглобява много. Няма ли начин някой да погледне на място?
Не за друго, но това, дето трака може да пробие радиатора и да трябва да се сменя после :(
Може кабелче да се е откачило от щипка и то да се удря някъде.
Ама щом си била спряла и веднага след запалвнето да тръгне вентилатора на радиатора... без да е подгряла колата...
Имаш ли климатик? Тогава май перките тръгват веднага.


Потребителски аватар
Aneto
Мнения: 863
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Aneto » Съб 16 фев 2008 23:47


не, нямам климатик и вентилатора не въртеше. чува се съвсем близо до него, а може би под него? - не знам. За съжаление няма кой да я погледне - евентуално утре ще помоля някой. Просто не знам до колко сериозно може да е и дали да рискувам до сервиза или не.


Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Нед 17 фев 2008 0:45


Масло от кога не си сменяла??? Получават се разни тракания когато му е намалено количеството и не може да се качи от картера в двигателя.... По принцип ако е това тракането се получава сутрин на студен двигател и когато загрее спира... Но най добре я закараай да някой майстор да я скивне.....


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Нед 17 фев 2008 2:56


Да не е тампон на ДВГ и да тропа от вибрацийте ?
Той е най - близо до перката.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 17 фев 2008 14:28


Pavcho2 написа:Да не е тампон на ДВГ и да тропа от вибрацийте ?
Той е най - близо до перката.

:gruebel Ами да. Той е отдолу под радиатора точно...
Но пък не знам толкова бързо и изведнъж да изпадне гумената му част, че да се разтрака от вибрациите... Може и болта да се е поразхлабил. Ама това, за болта, предполага наистина много вибрации на двигателя, че чак да трака.


Потребителски аватар
Aneto
Мнения: 863
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Aneto » Нед 17 фев 2008 21:45


Bundy написа:Масло от кога не си сменяла??? Получават се разни тракания когато му е намалено количеството и не може да се качи от картера в двигателя....


Маслото го смених миналата седмица - бях минала точно 9000км. тогава казах на майстора да прегледа изцяло колата - освен смяна на накладки не се наложи да се прави друго.

Но най добре я закараай да някой майстор да я скивне.....


Нали точно за това питам - дали да я карам или да я дръпнат. Ясно е че ще трябва да я видят


Потребителски аватар
D@nchoni
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 11 фев 2008 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот D@nchoni » Пон 18 фев 2008 10:34


Човек може наистина да е от болта на тампона на двигателя.Аз имам голф3 и се беше получило съштоедно такова гадно и много силно тракане . Като смених тампона се оправи. За друго не се сештам какво може да буде около раидатора. :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта