Здравейте колеги. Моля ви да прочетете въпросът ми преди да ми кажете да ползвам търсачката. Вече прочетох темите с подобно заглавие, но не намерих отговор. И така - колата е голф2, автоматик, бензин. Днес тръгнах, всичко беше нормално, спрях за около час и когато да запаля - силно тракане отпред. Тук ми подсказаха че може да е от парното, но днес не съм го включвала изобщо. Изчаках около 5 - 7 минути - не спря да трака, чува се много силно. Отказах се да тръгвам, в понеделник ще я водя на майстор.
И понеже не разбирам, искам да ви попитам - дали да накарам някой да ме дръпне до сервиза или да се пробвам на собствен ход? Моля ви да ми дадете съвет как е най-добре?
Силно тропане отпред при включване
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Възможно е нещо да е попаднало в перките на вентилатора. Може и самия вентилатор да се е откачил, а може и само перката да е.
Вентилатора се сваля сравнително лесно, без да се разглобява много. Няма ли начин някой да погледне на място?
Не за друго, но това, дето трака може да пробие радиатора и да трябва да се сменя после
Може кабелче да се е откачило от щипка и то да се удря някъде.
Ама щом си била спряла и веднага след запалвнето да тръгне вентилатора на радиатора... без да е подгряла колата...
Имаш ли климатик? Тогава май перките тръгват веднага.
Вентилатора се сваля сравнително лесно, без да се разглобява много. Няма ли начин някой да погледне на място?
Не за друго, но това, дето трака може да пробие радиатора и да трябва да се сменя после

Може кабелче да се е откачило от щипка и то да се удря някъде.
Ама щом си била спряла и веднага след запалвнето да тръгне вентилатора на радиатора... без да е подгряла колата...
Имаш ли климатик? Тогава май перките тръгват веднага.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Pavcho2 написа:Да не е тампон на ДВГ и да тропа от вибрацийте ?
Той е най - близо до перката.

Но пък не знам толкова бързо и изведнъж да изпадне гумената му част, че да се разтрака от вибрациите... Може и болта да се е поразхлабил. Ама това, за болта, предполага наистина много вибрации на двигателя, че чак да трака.
Bundy написа:Масло от кога не си сменяла??? Получават се разни тракания когато му е намалено количеството и не може да се качи от картера в двигателя....
Маслото го смених миналата седмица - бях минала точно 9000км. тогава казах на майстора да прегледа изцяло колата - освен смяна на накладки не се наложи да се прави друго.
Но най добре я закараай да някой майстор да я скивне.....
Нали точно за това питам - дали да я карам или да я дръпнат. Ясно е че ще трябва да я видят
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 43 госта