Значи днес си тръгвам от едно хотелче над Пирдоп и на Златица почна да свири, че няма масло. Спирам отварям капака и гледам през пръчката хвърляло масло!
Извадих маркуча излизащ от главата и отиващ към картера, долях масло и се прибрах до София.
Миналата зима имах същия проблем и се оказа, че на картера се запушила някаква цедка и не можел да минава въздуха и поради това изхвърля маслото - пак при минусови температури.
Питането ми е дали мога да си карам колата така в момента - с махнат тоя маркуч и дали проблема може да е същия или има и друга вероятност от която да произтича това хвърляне на масло?
Също така в планината беше -20, но в София е по-топло и дали може да се надявам ако е тая цедка да се оправи от само себе си при по-топло време или ще трябва да търся съдействие от Niksi за да отстраним проблема.
Благодаря предварително!
Става дума за Голф 3 1.6 ABU
Проблем: Изхвърля масло през пръчката за маслото
- Maldini
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
По темата
tatenceto написа:много вероятно да ти е запушен маркуча или цедката за подкартерните газове.нормално е при запушване да изхвърли маслото. цедката промиваш с бензин и си готов.
Ако е цедката -понеже се запушва за втори път, добре ли ще е да се купи нова цедка или номера с чистенето ще свърши работа?
- golf avenue
- Мнения: 359
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:53
- Автомобил: vw golf variant
- Двигател: azj 02
- Местоположение: Варна
между другото днес и на мен ми изби маслото,заради снощния студ,но немога да установя от къде май нее от щеката,целия двигател е олят от задната страна
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=14058&highlight=%E8%E7%E1%E8+%EC%E0%F1%EB%EE
ето повече материал
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=14058&highlight=%E8%E7%E1%E8+%EC%E0%F1%EB%EE
ето повече материал
- Maldini
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
По темата
При мен освен, че беше избило от щеката за маслото, като спрях когато свирна компа, че няма масло отдолу под картера имаше прилична локва! Сигурно и от там нещо е поизбило. Като махнах маркуча от двигатела към картера и долях масло после няма грам теч. Дилемата е след като не е изхвърляло само от щеката, дали няма и от някъде другаде да фърля, но след доливането нямаше такова нещо.
Аз като са много ниски температурите и там има конденз вече преди да паля ще махам тоя маркуч от главата към картера за да нема сакатлъци при - 20 градуса както стана сега
Надявам се това да има някакъв ефект!
Аз като са много ниски температурите и там има конденз вече преди да паля ще махам тоя маркуч от главата към картера за да нема сакатлъци при - 20 градуса както стана сега

Надявам се това да има някакъв ефект!
- Maldini
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
По темата
jetta75 написа:се запуши маркуча за маслените пари и изхвърли маслото през шеката - следва почистване и доливане на масло.
А как може да се разбере от маркуча ли е или е от цедката?
То може ли тоя маркуч по някакъв начин да се провери дали проблема е при него - да речем с нещо да опитам отвътре да го тествам/да не стане беля по тоя метод нешо ми е въпроса/. Уж го пипах маркуча де, но не ми се стори, да е твърд.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Замръзва в маркуча от картера към въздушния филтър (зад двигателя долу гледай). Замръзва там където маркуча се огъва, та с пипане не можеш да разбереш. Ако го свалиш и го удариш обаче ще почне да сипе лед. Не му се тревожи толкоз да го разкачиш, не е нещо сложно и трудно.
От минало-зимната си одисея с Джетата установих, че замръзва ако тънкия маркуч, който тръгва от капака дето се налива маслото, е вързан към системата. По принцип при мен беше закачен с тройник след бурето. Решенето е той да се пусне "да виси" (тънкия маркъч имам предвид), защото от там вкарва конденз. Миналата зима 2 пъти потича джетата докато го разбера това. Иначе бурето и маркучите от картера профилактично долу и се чистят и сушат. Това няколко пъти годишно.
Поздрави.
От минало-зимната си одисея с Джетата установих, че замръзва ако тънкия маркуч, който тръгва от капака дето се налива маслото, е вързан към системата. По принцип при мен беше закачен с тройник след бурето. Решенето е той да се пусне "да виси" (тънкия маркъч имам предвид), защото от там вкарва конденз. Миналата зима 2 пъти потича джетата докато го разбера това. Иначе бурето и маркучите от картера профилактично долу и се чистят и сушат. Това няколко пъти годишно.
Поздрави.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 09 окт 2007 8:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
здравейте колеги,
аз имах същият проблем при големите студове .На практика се запушва
отдушника на картера и маслото избива през щеката на маслото но когато щеката е добре оплътнена избива и през семерините и много често се сменят семерини без да има нужда.На двигатеря АБУ отдушника на картера се намира под смукателния колектор по средата.
аз имах същият проблем при големите студове .На практика се запушва
отдушника на картера и маслото избива през щеката на маслото но когато щеката е добре оплътнена избива и през семерините и много често се сменят семерини без да има нужда.На двигатеря АБУ отдушника на картера се намира под смукателния колектор по средата.
- jaden
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 10:52
- Автомобил: Skoda Octavia 1.9 TDI 77 kw
- Двигател: BXE 2009
- Местоположение: София
!
Колега, не знам какво е при теб,но бях в Голф 4 1.9 ТДИ 150 к.с., когато давайки яка ръчка,при гонка, изведнъж мощността изчезна!С педала на газта до ламарината,вървеше все едно,че е по инерция!Спряхме на първата бензиностанция/която беше съвсем близко и се оказа,че изхвърля маслото през пръчката! Когато го закарахме в сервиза и го отвориха БЕЛЯТЯ беше огромна! Беше счупена биелата на буталото на 2-ри цилиндър, оттам пресрещнати клапани - РЕМОНТ 9570лв работа и части
!!! Дано при тб не е така!

- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
Проблема е много кофти - и на мен ми тече масло през щеката. Маркучите се прегъват при тройника, точно на изхода на картерната вентилация и преди казанчето и там се образува лед - мястото съм оцветил в синьо. Всичкото това си го представете зад двигателя.
Ето и снимка на леда:
Решението е да се откачи маркуч 2 за да има от къде да излизат газовете от капака на клапаните, както и основно почистване. НО въпреки, че аз чистих миналия месец цялата система от леда, този месец пак се повтори същия филм и вече мисля за по-радикални мерки. Мисля да махна казанчето и тройника и на тяхно място да сложа един маркуч - тоест от 1 до клапата на 3 да има само едно цяло парче маркуч, а маркуча от капака на клапаните да го оставя отворен.
Пък да видим какво ще стане.

Ето и снимка на леда:

Решението е да се откачи маркуч 2 за да има от къде да излизат газовете от капака на клапаните, както и основно почистване. НО въпреки, че аз чистих миналия месец цялата система от леда, този месец пак се повтори същия филм и вече мисля за по-радикални мерки. Мисля да махна казанчето и тройника и на тяхно място да сложа един маркуч - тоест от 1 до клапата на 3 да има само едно цяло парче маркуч, а маркуча от капака на клапаните да го оставя отворен.
Пък да видим какво ще стане.
- Nick_axe
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 19:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
blue_shadow написа: Решението е да се откачи маркуч 2 за да има от къде да излизат газовете от капака на клапаните, както и основно почистване. НО въпреки, че аз чистих миналия месец цялата система от леда, този месец пак се повтори същия филм и вече мисля за по-радикални мерки. Мисля да махна казанчето и тройника и на тяхно място да сложа един маркуч - тоест от 1 до клапата на 3 да има само едно цяло парче маркуч, а маркуча от капака на клапаните да го оставя отворен.
Пък да видим какво ще стане.
Колега аз това го реших с една тръбичка на мястото на мястото на както ти му казваш казанчето и вече не ми е правило проблеми.
Друг е въпроса дали това премахване е добро решение защото е филтър- ама какво филтрира нямам идея.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Проблем: Изхвърля масло през пръчката за маслото
И на мен ми хвърля масло през щеката... 1-во мислех че турбото е заминало защото от него избиваше масло, после се оказа че хвърля масло от картера... Най-блиския варянт са ми сегменти, но нямам пари да разбера с точност 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: val4ana и 94 госта