Светодиоди на климатроника

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Светодиоди на климатроника

Мнениеот bulaki » Сря 16 яну 2008 20:33


Здравейте колеги,от преди коледа съм собственик на Пасат Б4 и забелязах,че светодиодите на климатроника светят всичките,ама някак си по-слабо от колкото другите по таблото.Та проблема е че вечерно време почти нищо не се вижда (показанията дали духа на стъклата или в краката и другите,външна температура и т.н.),или ако са от горе и от долу може би някои от тях са спрели за светят.
Другият ми въпрос е ако има изгорели диоди как да ги сменя (как да сваля цялата конзола на климатроника),лампички ли са само или са от тези с цокълчето и има ли някаква специална цака за свалянето на конзолата или леко с ножчето докато излезне?




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Сря 16 яну 2008 21:05


Виж дали това ще ти свърши работа :D
http://blauetachos.de/doc/vw/golf_3/Kli ... on_vw.html


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Сря 16 яну 2008 22:25


не са светодиоди, има крушки отзад които осветяват дисплея.явно свети само една.блока е на щипки.само се издърпва и излиза


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Съб 09 фев 2008 21:27


Разглобих панела на климатроника и се оказа че и двете кружки,които осветяват нещо като светопроводник си работят,но светят много слабо(направо като фасове)и явно от там идва проблема.Искам да, попитам дали може да се сложат някакви диодчета на мястото на старите кружки (да не се стопи нещо де) или някакви по-силни кружки,макар че май с диодите по-малко ще се нагрява от колкото с кружките?


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Нед 17 фев 2008 20:22


:???


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 17 фев 2008 20:33


Малко инфо по въпроса :
-двете крушки всъщност са по 6V всяка и са последователно свързани една с друга.По-силни няма как да сложиш - тези отпред са с лупи понеже иначе светят слабо и настрани.
Аз реших проблема така :
общо виждаш пред теб 4 крачета на които са забучени крушките.Двете средни са свързани заедно (те осигуряват последователното свързване на крушките).Двете крайни са +12 и маса (кое кое е обаче не помня).Оттам си свързваш един светодиод и един резистор (съпротивление).За диод аз ползвах такъв от запалка с фенерче (идеален е).Резистор сложих 1кОМ макар,че може да си сменяш докато ти хареса как всети.С диода ако решиш може да постигнеш много по-силна осветеност от тази с крушките.И то само с 1.Диода не грее изобщо така че не се притеснявай да не стопи нещо.
Общо взето е това и при мен си работи перфектно вече няколко месеца.Ако имаш някакво затруднение - пиши ми.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Нед 17 фев 2008 22:08


При мен са 2 диода,един син и един бял.Светлината се прелива от синьо към бяло.Мого е ефектно.Последователно има резистор 470 Ом.Диодите са от запалки.


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Пон 18 фев 2008 18:33


А трябва ли да се запоява нещо с поялника или не (напр. диодите да се запоят за този резистор),защото не съм запознат много с тия тънкости?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 18 фев 2008 23:02


Дам....запояват се ;)


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Чет 21 фев 2008 14:26


Значи,да видим дали съм разбрал правилно или съм в грешка:
запоявам едното краче на доида за изхода на резистора,а това на входа на резистора го запоявам за 12V,а другото краче на диода го запоявам за масата.Така ли е?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: artyom и 64 госта