Проект 1.8 16v турбо

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Нед 17 фев 2008 12:50


Аз имам в актива си 4000км с 2Y скорости включително куп стартове на божура с тях. Рецептата я има в стария ми проект дето sin orel е дал линк.
Ребилдване и болтове на дифа..после е безпроблемно.

РАСО




Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 17 фев 2008 23:32


paco написа:Аз имам в актива си 4000км с 2Y скорости включително куп стартове на божура с тях. Рецептата я има в стария ми проект дето sin orel е дал линк.
Ребилдване и болтове на дифа..после е безпроблемно.

РАСО


Еми батенце нормално! То няма как да стане както някои искат, кутия сигурно на 250 000км, с никога несменявано масло, скъсана от ръгане, ей така да издържи около 300к.с. А и на тея кутии, аз имам две такива, и в двете нямам износване нито по зъбни колела, нито по синхронизаторите, но и двете имат проблем с планетите на диференциала, на едната са много сериозно подбити, на места липсват половинки от зъбите, другия диференциал е в пъти по-добро състояние, но и там са малко изядени! Корона и пиньон не мърдат, работата е в лагерите на диференциала, долу на втория вал конусовидния и лагера на първичния вал!


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пон 18 фев 2008 9:46


Това за нитовете не го казвай щото и моите бяха екстра на външен вид а като им пилнах главите да ги избивам ...ко да видя..всички закъсани между корона и диф :shock Съжалявам, че тогава не ги снимах....на 10т преса едвам излязоха заради засечката :x

РАСО


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 18 фев 2008 11:19


аз си карам безпорблемно с 020 кутия но си я пазя де.

отняся си 1.3 холд за учудване на всички :lol:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 19 фев 2008 0:06


paco написа:Това за нитовете не го казвай щото и моите бяха екстра на външен вид а като им пилнах главите да ги избивам ...ко да видя..всички закъсани между корона и диф :shock Съжалявам, че тогава не ги снимах....на 10т преса едвам излязоха заради засечката :x

РАСО


Попринцип е нормално да има някакво усукване, особено след манипулации :lol: Но да ги изпокъса всичките нитове не мога да си представя! И колко мангизи ти излезнаха болтовете и на колко нютона се стягат, предполагам около 150нютона!?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 19 фев 2008 10:31


Баце..късат се като солетки :( Веднага се сещам за тима дето си патиха от това...а като се разлетят нитовете понеже няма мято м/у дифа и корпуса става чудно..все едно си стрелял скоростите отвътре на вън с бренеке :lol: ТОТАЛ ЩЕТА :evil:

РАСО

Последна промяна от paco на Вто 19 фев 2008 10:33, променено общо 1 път.


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 19 фев 2008 10:32


K_Power написа: Но да ги изпокъса всичките нитове не мога да си представя! И колко мангизи ти излезнаха болтовете и на колко нютона се стягат, предполагам около 150нютона!?


аз си ги купих за около 120 150лв ( не помня вече) . Нитовете са от....кашкавал....разпробиват се с бормашина за секунди.

020ката държи, но трябва да си внимателен с нея. Никакви стартове на Божура не правя.( пускам се , но с 3 000 об/мин и внимателно слагам 2 скорост, после цялата газ и така 14.7 сек)

По улиците лющя цялата газ но не по неравности. Това което чупи 020 а и всяка друга ск кутия са подскоците от неравности, дупки, релси, различни нива асфалт и т.н и съотвенто различните товари в следствие от това. Същото важи и за разлика в сцеплението ( от мокро дъжд, сняг - на сухо ).



Това при положение че е рециклирана и всичко е ок. иначе е нормално да се счупи :)



:wink:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 19 фев 2008 10:40


K_Power написа:...И колко мангизи ти излезнаха болтовете и на колко нютона се стягат, предполагам около 150нютона!?


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... c&start=45

paco написа:Поради интерес на вече 3-4 човека от форума към ребилда на скоростите, който направих пускам информация за тях.
Като цяло искам да подчертая, че е излиза доста по-скъпо отколкото да си вземе човек втора злоопотреба скорости, но сами преценете. Аз просто нямах друга възможност щото ми трябваха не само перфектни скорости , но и да поемат по голямото натоварване. Имайте в предвид че съм ползвал около 20% намаление за частите и давам цеми с отстъпката към мен.
Болтовете за дифа са --> 142лв. (няма отстъпка...Юнитрейд...без коментар)
Всички възможни лагери по скоростите мисля четири ролкови и два иглени са --> 135лв.
Всички възможни семеринзи и тапи -->28лв.
Гарнитури комплект --> 30лв.
Планети и сателити са дифа (втора ръка) --> 50лв.
Масло за скорости (задължително много добро) -->59лв.
Цена на труд --> 1ХХлв. (сори ама е под коментар от майстора)

Отделно говорим за съединител от металокеамика и притискател, който просто няма как да ми се размине а там си е ма....та еб...ло.

MOTUL Gear 300 75W-90
Изображение
100% ЕСТЕРНА СИНТЕТИКА

Това е.



PACO


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Мнениеот GTI_16VT » Вто 19 фев 2008 20:50


Значи,ако се направи пълна ревизия на 2Y кутията и й се сменят нитовете с болтове,би трябвало да нямам ядове


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 19 фев 2008 21:25


Не би трябвало! Но зависи, проблем може да имаш и с правозъба кутия, ако я използваш неразумно! Иначе не е толкова скъп ремонта, а и някои неща може да си ги спестиш, например гарнитурите, като ги знам, като от вестник са! Аз си изрязах от плътен картон голямата и малката на капака на петата за около 30 мин., намазах със силикон Виктор Рейнц, а и смених лагерите на диференциала, събрах си един диференциал от двата, с най-добрите планети и сателити, лагери на вторичния вал нямаше и следи от вкопаване, явно някога е сменяван, за сметка на това тея на диференциала играеха хоро в черупките, сега са сменени с нови на СКФ! Синхроните и зъбите са перфектни! А няма да я пазя много много, имам още една цяла, без прътите за избирача и със скапани планети, всичко друго си й е налично! Сглобих я, ама не съм слагал капака на петата, защото чакам да сваля мотора и скоростите и да сложа петата от 1,6, дано да стане, ма по спомен на 1,6 има по-малък диаметър на вала и няма да влезне петата, щото е дълга и с тоя диф. 3,667 ще си поддържа висока скорост на ниски обороти! 020-та държи, няма страшно!


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Сря 20 фев 2008 0:26


Малко офф от темата,ще кажа че F20 скорости от Астра,Вектра,Калибра,Кадет и ако не съм изпуснал нещо са кат 2Y,един пич на Астрата си след конверсия ги строши след скок в дупка,ма там си има лек-F28,а за VW вече говорим за къстъм или направи си сам успешно!
ПП:е държат до към 280 кс де! :oops: :shock :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта