Аз имам в актива си 4000км с 2Y скорости включително куп стартове на божура с тях. Рецептата я има в стария ми проект дето sin orel е дал линк.
Ребилдване и болтове на дифа..после е безпроблемно.
РАСО
Проект 1.8 16v турбо
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
paco написа:Аз имам в актива си 4000км с 2Y скорости включително куп стартове на божура с тях. Рецептата я има в стария ми проект дето sin orel е дал линк.
Ребилдване и болтове на дифа..после е безпроблемно.
РАСО
Еми батенце нормално! То няма как да стане както някои искат, кутия сигурно на 250 000км, с никога несменявано масло, скъсана от ръгане, ей така да издържи около 300к.с. А и на тея кутии, аз имам две такива, и в двете нямам износване нито по зъбни колела, нито по синхронизаторите, но и двете имат проблем с планетите на диференциала, на едната са много сериозно подбити, на места липсват половинки от зъбите, другия диференциал е в пъти по-добро състояние, но и там са малко изядени! Корона и пиньон не мърдат, работата е в лагерите на диференциала, долу на втория вал конусовидния и лагера на първичния вал!
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
paco написа:Това за нитовете не го казвай щото и моите бяха екстра на външен вид а като им пилнах главите да ги избивам ...ко да видя..всички закъсани между корона и дифСъжалявам, че тогава не ги снимах....на 10т преса едвам излязоха заради засечката
![]()
РАСО
Попринцип е нормално да има някакво усукване, особено след манипулации

- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Баце..късат се като солетки
Веднага се сещам за тима дето си патиха от това...а като се разлетят нитовете понеже няма мято м/у дифа и корпуса става чудно..все едно си стрелял скоростите отвътре на вън с бренеке
ТОТАЛ ЩЕТА
РАСО



РАСО
Последна промяна от paco на Вто 19 фев 2008 10:33, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
K_Power написа: Но да ги изпокъса всичките нитове не мога да си представя! И колко мангизи ти излезнаха болтовете и на колко нютона се стягат, предполагам около 150нютона!?
аз си ги купих за около 120 150лв ( не помня вече) . Нитовете са от....кашкавал....разпробиват се с бормашина за секунди.
020ката държи, но трябва да си внимателен с нея. Никакви стартове на Божура не правя.( пускам се , но с 3 000 об/мин и внимателно слагам 2 скорост, после цялата газ и така 14.7 сек)
По улиците лющя цялата газ но не по неравности. Това което чупи 020 а и всяка друга ск кутия са подскоците от неравности, дупки, релси, различни нива асфалт и т.н и съотвенто различните товари в следствие от това. Същото важи и за разлика в сцеплението ( от мокро дъжд, сняг - на сухо ).
Това при положение че е рециклирана и всичко е ок. иначе е нормално да се счупи


- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
K_Power написа:...И колко мангизи ти излезнаха болтовете и на колко нютона се стягат, предполагам около 150нютона!?
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... c&start=45
paco написа:Поради интерес на вече 3-4 човека от форума към ребилда на скоростите, който направих пускам информация за тях.
Като цяло искам да подчертая, че е излиза доста по-скъпо отколкото да си вземе човек втора злоопотреба скорости, но сами преценете. Аз просто нямах друга възможност щото ми трябваха не само перфектни скорости , но и да поемат по голямото натоварване. Имайте в предвид че съм ползвал около 20% намаление за частите и давам цеми с отстъпката към мен.
Болтовете за дифа са --> 142лв. (няма отстъпка...Юнитрейд...без коментар)
Всички възможни лагери по скоростите мисля четири ролкови и два иглени са --> 135лв.
Всички възможни семеринзи и тапи -->28лв.
Гарнитури комплект --> 30лв.
Планети и сателити са дифа (втора ръка) --> 50лв.
Масло за скорости (задължително много добро) -->59лв.
Цена на труд --> 1ХХлв. (сори ама е под коментар от майстора)
Отделно говорим за съединител от металокеамика и притискател, който просто няма как да ми се размине а там си е ма....та еб...ло.
MOTUL Gear 300 75W-90![]()
100% ЕСТЕРНА СИНТЕТИКА
Това е.
PACO
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не би трябвало! Но зависи, проблем може да имаш и с правозъба кутия, ако я използваш неразумно! Иначе не е толкова скъп ремонта, а и някои неща може да си ги спестиш, например гарнитурите, като ги знам, като от вестник са! Аз си изрязах от плътен картон голямата и малката на капака на петата за около 30 мин., намазах със силикон Виктор Рейнц, а и смених лагерите на диференциала, събрах си един диференциал от двата, с най-добрите планети и сателити, лагери на вторичния вал нямаше и следи от вкопаване, явно някога е сменяван, за сметка на това тея на диференциала играеха хоро в черупките, сега са сменени с нови на СКФ! Синхроните и зъбите са перфектни! А няма да я пазя много много, имам още една цяла, без прътите за избирача и със скапани планети, всичко друго си й е налично! Сглобих я, ама не съм слагал капака на петата, защото чакам да сваля мотора и скоростите и да сложа петата от 1,6, дано да стане, ма по спомен на 1,6 има по-малък диаметър на вала и няма да влезне петата, щото е дълга и с тоя диф. 3,667 ще си поддържа висока скорост на ниски обороти! 020-та държи, няма страшно!
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта