тракане на пoвдигачите на голф 4--решено

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
AERVWPOLO
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 23:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AERVWPOLO » Нед 17 фев 2008 20:48


Вече почвам да си мисля че на този двигател почукването си е стандартна ектра. :D Карайте смело няма грижи даже и да потропват :wink:




Потребителски аватар
AERVWPOLO
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 23:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AERVWPOLO » Нед 17 фев 2008 20:49


Вече почвам да си мисля че на този двигател почукването си е стандартна екстра. :D Карайте смело няма грижи даже и да потропват :wink:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 17 фев 2008 20:52


грешно си мислиш :lol:


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Нед 17 фев 2008 22:24


Наливайте масла боклуци и после задавайте въпроси из форума -защо така.Казвам аз че 16V се кара с пълна синтетика ,никой не чува.

Ами наливайте М10 Д тогава.

Отиваш в най-близкия сервиз на АВТОМОТОР-КОРПОРАЦИЯ /официален вносител на Ситроен/ , купуваш за 82 лв 5-литрова туба ТОТАЛ 5w/40,която със сигурност не е менте и няма да има проблеми , описани по-горе.
В официалния дилър на VW ми предложиха кастрол- 5/40 за 28 лв литъра.


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Нед 17 фев 2008 22:31


Да много е важно маслото ,повдигачи не сменяйте че тук само ментета,аз пак старите си върнах ,новите след 1,5г. някой друг блокираха.Масло 5w40 или 10w40 полусинтетика за предпочитане някоя немска марка като Арал или Адинол... :wink: и ще зепее двигателя и ще го мачкаш спокойно... :wink:


Потребителски аватар
security_g
Мнения: 339
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот security_g » Нед 17 фев 2008 23:36


колеги маслото е 10w40 и го смених вчера!!!!! Тракането се появява на студен двигател и светва лампата на маслото след 3-4 км чукането на повдигачите спира и изгасва лампата на маслото!!!! На топъл двигател няма проблеми даже днеска и при студен пак нямаше проблеми!!!! Двигатела мъркаше!!!! правого когато си иска!!! миля си да не е от цетката на маслената помпа-може да е задръстена!!!! Колата съм я взимал от италия а там е сеизвесно че са мондари!!!! :mad:


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Вто 19 фев 2008 21:24


1. Сменил си масло 10/40 , само дето не си написал марката ,какъв боклук си налял.

2.СМЕНИ МАСЛОТО, НАЛЕЙ ПЪЛНА СИНТЕТИКА 5/40 ,ама не приста ойл,тогава пак ще говорим. Прочети из форума теми за масла -когато първата цифра е5w - толкова е по- течливо при ниски темпрератури.

3.Хубави масла - КАСТРОЛ,ТОТАЛ,МОБИЛ и т.н.


Потребителски аватар
security_g
Мнения: 339
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот security_g » Вто 19 фев 2008 23:00


маслото е ELF 10w40 67 лв за 4л и карам с такова масло от 3 години правил съм бая смяни и отговаря на изискванията на vw!!!!!!


Потребителски аватар
Nikkolay
Мнения: 1652
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nikkolay » Сря 20 фев 2008 11:31


dokros написа:1. Сменил си масло 10/40 , само дето не си написал марката ,какъв боклук си налял.

2.СМЕНИ МАСЛОТО, НАЛЕЙ ПЪЛНА СИНТЕТИКА 5/40 ,ама не приста ойл,тогава пак ще говорим. Прочети из форума теми за масла -когато първата цифра е5w - толкова е по- течливо при ниски темпрератури.

3.Хубави масла - КАСТРОЛ,ТОТАЛ,МОБИЛ и т.н.


ами масло пълна синтетика за 10 годишна кола не се препоръчва, може някоя беля да направиш. На този мотор само 10w40, просто пълната синтетика му идва доста рядка, все пак не знаеш реално на колко километра е колата и кво износване имаш на буталата и другите работи. Така че според мен пълната синтетика се слага на нови и макс. на 5-6 годишни коли.
Поправете ме ако греша.........


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Сря 20 фев 2008 11:40


Vw_wV, не пречи за 5-6 години на автомобил да са навъртяни 200 000 км. :idea:

На автора на темата предлагам(след като е измерено нормално налягане) преди следващата смяна на маслото да направи промивка на двигателя, има присадки, които се сипват преди източването има и промиващи масла.


Потребителски аватар
security_g
Мнения: 339
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот security_g » Сря 20 фев 2008 13:07


ми и аз това разправям!!!!! 8)


Потребителски аватар
ninov
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 12:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Прескочил зъб на агренажния ремък

Мнениеот ninov » Сря 20 фев 2008 13:13


Като мнение просто ще вмъкна
че при мен лятото се случи подобна ситуация,
Може да чука от фалшиво масло. Ще каже някой има ли?
Има като свалих капака на разпред. вал беше като измит с бензин чист и сух. Друга причина е леко прескачане на агр. ремък или не напасване от майстора който ти го е сменял, въпреки че при твоя двигател смяната е много проста работа и няма какво да се обърка, но майстори много, да не подхващаме болна тема.
Та само да не е центрован добре разпред бал, кол. вал и ето ти тракането на повдигачите, Трака като фуражомелка нали.
Относно смяна на биелни и основни лагери мисля че е по безболезнено от нова маслена помпа.


Потребителски аватар
security_g
Мнения: 339
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот security_g » Сря 20 фев 2008 15:04


колега агенажа го смених 14000 км и чак сега това се появи!!!!! тракането е много брутално ама като загреее спира!!!!!! да не забравяме че като рака и лампата на маслото свети като спре тракането спира и лампата!!!!!


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Сря 20 фев 2008 23:23


Това масло ЕЛФ , някой гаражен майстор ли ти го наля, или ти го продадоха в магазин , дето говорят с арабски акцент.

ЕЛФ и ТОТАЛ СА ФРЕНСКИ МАСЛА И ЗА ПО-СИГУРНО СЕ КУПУВАТ САМО ОТ АВТОМОТОР -КОРПОРАЦИЯ,там няма менте , за препоръчване ТОТАЛ.


Потребителски аватар
sali-juventus
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 13:14
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот sali-juventus » Чет 21 фев 2008 1:42


Сложи си хубаво масло, недей бяга на ефтиното. За препорачване са (Castrol, Mobil, Valvoline..). За Valvoline 10W/40 мога да ти дам гаранция, че е хубаво. Аз от две години карам с Valvoline и сам много доволен, но Castrol конкуренти няма ;) .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Pet_rov и 44 госта