тракане на пoвдигачите на голф 4--решено
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Наливайте масла боклуци и после задавайте въпроси из форума -защо така.Казвам аз че 16V се кара с пълна синтетика ,никой не чува.
Ами наливайте М10 Д тогава.
Отиваш в най-близкия сервиз на АВТОМОТОР-КОРПОРАЦИЯ /официален вносител на Ситроен/ , купуваш за 82 лв 5-литрова туба ТОТАЛ 5w/40,която със сигурност не е менте и няма да има проблеми , описани по-горе.
В официалния дилър на VW ми предложиха кастрол- 5/40 за 28 лв литъра.
Ами наливайте М10 Д тогава.
Отиваш в най-близкия сервиз на АВТОМОТОР-КОРПОРАЦИЯ /официален вносител на Ситроен/ , купуваш за 82 лв 5-литрова туба ТОТАЛ 5w/40,която със сигурност не е менте и няма да има проблеми , описани по-горе.
В официалния дилър на VW ми предложиха кастрол- 5/40 за 28 лв литъра.
- security_g
- Мнения: 339
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
колеги маслото е 10w40 и го смених вчера!!!!! Тракането се появява на студен двигател и светва лампата на маслото след 3-4 км чукането на повдигачите спира и изгасва лампата на маслото!!!! На топъл двигател няма проблеми даже днеска и при студен пак нямаше проблеми!!!! Двигатела мъркаше!!!! правого когато си иска!!! миля си да не е от цетката на маслената помпа-може да е задръстена!!!! Колата съм я взимал от италия а там е сеизвесно че са мондари!!!! 
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
1. Сменил си масло 10/40 , само дето не си написал марката ,какъв боклук си налял.
2.СМЕНИ МАСЛОТО, НАЛЕЙ ПЪЛНА СИНТЕТИКА 5/40 ,ама не приста ойл,тогава пак ще говорим. Прочети из форума теми за масла -когато първата цифра е5w - толкова е по- течливо при ниски темпрератури.
3.Хубави масла - КАСТРОЛ,ТОТАЛ,МОБИЛ и т.н.
2.СМЕНИ МАСЛОТО, НАЛЕЙ ПЪЛНА СИНТЕТИКА 5/40 ,ама не приста ойл,тогава пак ще говорим. Прочети из форума теми за масла -когато първата цифра е5w - толкова е по- течливо при ниски темпрератури.
3.Хубави масла - КАСТРОЛ,ТОТАЛ,МОБИЛ и т.н.
- security_g
- Мнения: 339
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Nikkolay
- Мнения: 1652
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dokros написа:1. Сменил си масло 10/40 , само дето не си написал марката ,какъв боклук си налял.
2.СМЕНИ МАСЛОТО, НАЛЕЙ ПЪЛНА СИНТЕТИКА 5/40 ,ама не приста ойл,тогава пак ще говорим. Прочети из форума теми за масла -когато първата цифра е5w - толкова е по- течливо при ниски темпрератури.
3.Хубави масла - КАСТРОЛ,ТОТАЛ,МОБИЛ и т.н.
ами масло пълна синтетика за 10 годишна кола не се препоръчва, може някоя беля да направиш. На този мотор само 10w40, просто пълната синтетика му идва доста рядка, все пак не знаеш реално на колко километра е колата и кво износване имаш на буталата и другите работи. Така че според мен пълната синтетика се слага на нови и макс. на 5-6 годишни коли.
Поправете ме ако греша.........
- security_g
- Мнения: 339
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Прескочил зъб на агренажния ремък
Като мнение просто ще вмъкна
че при мен лятото се случи подобна ситуация,
Може да чука от фалшиво масло. Ще каже някой има ли?
Има като свалих капака на разпред. вал беше като измит с бензин чист и сух. Друга причина е леко прескачане на агр. ремък или не напасване от майстора който ти го е сменял, въпреки че при твоя двигател смяната е много проста работа и няма какво да се обърка, но майстори много, да не подхващаме болна тема.
Та само да не е центрован добре разпред бал, кол. вал и ето ти тракането на повдигачите, Трака като фуражомелка нали.
Относно смяна на биелни и основни лагери мисля че е по безболезнено от нова маслена помпа.
че при мен лятото се случи подобна ситуация,
Може да чука от фалшиво масло. Ще каже някой има ли?
Има като свалих капака на разпред. вал беше като измит с бензин чист и сух. Друга причина е леко прескачане на агр. ремък или не напасване от майстора който ти го е сменял, въпреки че при твоя двигател смяната е много проста работа и няма какво да се обърка, но майстори много, да не подхващаме болна тема.
Та само да не е центрован добре разпред бал, кол. вал и ето ти тракането на повдигачите, Трака като фуражомелка нали.
Относно смяна на биелни и основни лагери мисля че е по безболезнено от нова маслена помпа.
- security_g
- Мнения: 339
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта
