Проблем с охладителна система

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 21 фев 2008 10:46


tapoto написа:Мерси за отговорите.От прочетеното до тук ми се струва че ще правя ремонт на главата,но все пак има ли и друга възможа причина за втвърдяването на маркучите?


Ами хората тук от форума пишат разни бисери, баипаси на парното, разни други шмекерии, както и капачки и т нт, за мен няма друго нещо от което да надуе маркучите!!! :wink:
Това си е лично мое мнение никой не задължавам да се съобразява с него!

jagler написа:
tapoto написа:Мерси за отговорите.От прочетеното до тук ми се струва че ще правя ремонт на главата,но все пак има ли и друга възможа причина за втвърдяването на маркучите?
От цялата работа най-лошото е че като тръгнеш на дулъг път и като натовариш двигателя ще ти изхвърли водата и ще загрее и перката на радиатора няма да ти сработи...минал съм през този етап.Така че смяна на гарнитурка пробива може да е малък ,но оказва влияние.Нито ще ти пуши аспуха отзад нито нищо просто ти се губи антифриза и ако я караш на къси разстояния по не се усеща загубата на антифриз и загряване и теориите стават не една а 10... :lol:


Перката не отваря от налягането в маркучите, термостатът няма сила да отвори вторият кръг, оттам главата прегрява повече от нормалното, а температурата при датчика е по-ниска и в някой случай човек се лъже, но все пак не отвори ли термостата след няколко минути ще прегре, особенно лятото на дълаг път! ;)

И мойта го чака този ремонт, при мен вече отива на доста фатално, започва да ми хвърля и маслото, между блока и главата, още се чудя как не ми смешала масло с вода.

Ползвам я за къси разстояния, но в края на месеца ще я отворя да си я оправя! ;) :roll: :lol: :o




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 21 фев 2008 11:03


Tinko написа:
tapoto написа:Мерси за отговорите.От прочетеното до тук ми се струва че ще правя ремонт на главата,но все пак има ли и друга възможа причина за втвърдяването на маркучите?


Ами хората тук от форума пишат разни бисери, баипаси на парното, разни други шмекерии, както и капачки и т нт, за мен няма друго нещо от което да надуе маркучите!!! :wink:
Това си е лично мое мнение никой не задължавам да се съобразява с него!

jagler написа:
tapoto написа:Мерси за отговорите.От прочетеното до тук ми се струва че ще правя ремонт на главата,но все пак има ли и друга възможа причина за втвърдяването на маркучите?
От цялата работа най-лошото е че като тръгнеш на дулъг път и като натовариш двигателя ще ти изхвърли водата и ще загрее и перката на радиатора няма да ти сработи...минал съм през този етап.Така че смяна на гарнитурка пробива може да е малък ,но оказва влияние.Нито ще ти пуши аспуха отзад нито нищо просто ти се губи антифриза и ако я караш на къси разстояния по не се усеща загубата на антифриз и загряване и теориите стават не една а 10... :lol:


Перката не отваря от налягането в маркучите, термостатът няма сила да отвори вторият кръг, оттам главата прегрява повече от нормалното, а температурата при датчика е по-ниска и в някой случай човек се лъже, но все пак не отвори ли термостата след няколко минути ще прегре, особенно лятото на дълаг път! ;)

И мойта го чака този ремонт, при мен вече отива на доста фатално, започва да ми хвърля и маслото, между блока и главата, още се чудя как не ми смешала масло с вода.

Ползвам я за къси разстояния, но в края на месеца ще я отворя да си я оправя! ;) :roll: :lol: :o




TINKO ти ми обърка всички понятия!!!!! :shock :shock :shock :shock :shock Като те чета и получавам мозъчен приапизъм(приапизъм се нарича болезнената ерекция.....патологично сътояние при свръхвъзбуда!)


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 21 фев 2008 11:15


Хаха еми така си е братле, при мен като отворя капачката и испусне налягането и термостата веднага отваря, шото иначе налягането го притиска допълнително и той няма как да отвори! ;)
Лично при мен маркучите стават корави като... :)

Какво толкова сложно има в една охладителна система не мога да разбера та се водят такива критични логики? :lol:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 21 фев 2008 11:21


Добре де ама термостата ако е наред трябва да си отвори доста преди да се появми налягане в маркучите!!!Все пак температурата действа много по-рано върху термостата...като ти казвам,че ме караш да си изпъвам до гладко мозъчните гънки.... не вярваш :wink:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 21 фев 2008 11:30


joker написа:Добре де ама термостата ако е наред трябва да си отвори доста преди да се появми налягане в маркучите!!!Все пак температурата действа много по-рано върху термостата...като ти казвам,че ме караш да си изпъвам до гладко мозъчните гънки.... не вярваш :wink:


Да той отваря, но зависи колко барзо ти ги надуе при мен някои път става за 10 мин. И до там! :)
Дори и по-късно да ги надуе, ще отвори веднъж, два пъти и като надуе ще спре да отваря, щото налягането е доста и го притиска!

Набутах се 12лв. за нов и пак същата работа!
:lol: :lol: :lol: :lol:

Ти ако за това си товариш сивите клетки, недай си боже ако разсъждаваш по реактивен проект, ще блокираш тотално! :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта