tapoto написа:Мерси за отговорите.От прочетеното до тук ми се струва че ще правя ремонт на главата,но все пак има ли и друга възможа причина за втвърдяването на маркучите?
Ами хората тук от форума пишат разни бисери, баипаси на парното, разни други шмекерии, както и капачки и т нт, за мен няма друго нещо от което да надуе маркучите!!!

Това си е лично мое мнение никой не задължавам да се съобразява с него!
jagler написа:От цялата работа най-лошото е че като тръгнеш на дулъг път и като натовариш двигателя ще ти изхвърли водата и ще загрее и перката на радиатора няма да ти сработи...минал съм през този етап.Така че смяна на гарнитурка пробива може да е малък ,но оказва влияние.Нито ще ти пуши аспуха отзад нито нищо просто ти се губи антифриза и ако я караш на къси разстояния по не се усеща загубата на антифриз и загряване и теориите стават не една а 10...tapoto написа:Мерси за отговорите.От прочетеното до тук ми се струва че ще правя ремонт на главата,но все пак има ли и друга възможа причина за втвърдяването на маркучите?
Перката не отваря от налягането в маркучите, термостатът няма сила да отвори вторият кръг, оттам главата прегрява повече от нормалното, а температурата при датчика е по-ниска и в някой случай човек се лъже, но все пак не отвори ли термостата след няколко минути ще прегре, особенно лятото на дълаг път!

И мойта го чака този ремонт, при мен вече отива на доста фатално, започва да ми хвърля и маслото, между блока и главата, още се чудя как не ми смешала масло с вода.
Ползвам я за къси разстояния, но в края на месеца ще я отворя да си я оправя!



