Здравейте на всички членове на форума!
Имам VW JETTA 1.6 td, но от известно време генератора не ми зарежда както трябва ,напрежението, което изкарва е 13,1V без натоварване, а ката включа фаровете и парното пада на 12,9 V ,което е недостатачно. И акомулатарът не се зарежда напълно.Преди няколко дни даже напълно се изтощи и се наложи да го включвам към зарядно.
Смених му реле-регулатора с нов, но няма промяна.Пробвах един, който е работещ на golf 2, само че бензин.Но резултатът е същтото напрежиние а на golf -а показваше 14,2 в.
Ремака е натегнат добре и не преплъзва.
Разглобявах генератора и нямяше видими проблеми.Мерих намотките и диодите, но са здрави.
Проблема не е сварзан и с "маса", защото измерените напрежиния на генератора и акумулатора се различават с 0,1 волт, което според мен е нормално и незначитилно.
Акумулаторът ми е 74 АН.
Моля, дайте идеи каква е повредата.
Предварително благодаря на всеки, които се отзове.



Проблем с генератора
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Грам не съм сигурен, че няма да кажа глупост сега, така, че не го прави преди някой да потвърди, е ще стане!!!
Възбуждането на генератора минава през таблото- 'лампичката' за зареждането и резисторна група
Ао имаш кофти връзка някъде, напълно възможно е да се получават подобни аномалии, дори с нов генератор.
Вземи една клушка (примерно- за къси/дълги или за халоген, че ще е най-лесно) и през нея подай контакт м/у клемите В+и D+
Че нищо няма да изгори- гарантирам!
Въпроса е дали ще има ефект
Възбуждането на генератора минава през таблото- 'лампичката' за зареждането и резисторна група
Ао имаш кофти връзка някъде, напълно възможно е да се получават подобни аномалии, дори с нов генератор.
Вземи една клушка (примерно- за къси/дълги или за халоген, че ще е най-лесно) и през нея подай контакт м/у клемите В+и D+
Че нищо няма да изгори- гарантирам!
Въпроса е дали ще има ефект

- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
принципно си прав, но в това положение, ако е прекъсната ламбата на таблото би следвало да не зарежда въобще..
или пък може някъде да е клеясало..
но все пак е един доста добър хинт..
говорим за едно синьо тънко кабелче, тръгващо от D+ на алтернатора, и стигащо до таблото.. може някъде връзката да не е читава, и да има пад на напрежение..
друго почти невероятно ми се вижда, да е някак много кофти зацапани колекторните пластини.. ...
абе алтернатора доле.. и разпарчетосване..
а има ли вероятност, да са сменени ролките с по-големи , по-малки..?
или пък може някъде да е клеясало..
но все пак е един доста добър хинт..
говорим за едно синьо тънко кабелче, тръгващо от D+ на алтернатора, и стигащо до таблото.. може някъде връзката да не е читава, и да има пад на напрежение..
друго почти невероятно ми се вижда, да е някак много кофти зацапани колекторните пластини.. ...
абе алтернатора доле.. и разпарчетосване..
а има ли вероятност, да са сменени ролките с по-големи , по-малки..?
- venci&vento
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
- Автомобил: VENTO
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: София
Проблем с генератора
Проблемът с генератора маже да е от акомулатарът. Може някоя клетка да ти прави проблем
Имах такива изпълнения преди години с една LADA
Прбваи с акомулатар на заем и ще покаже резултатът какво да се прави
пиши ми на лични какво е станало мога да Ти дам и други идеи за токове и напрежения
УСПЕХ!!!
Имах такива изпълнения преди години с една LADA
Прбваи с акомулатар на заем и ще покаже резултатът какво да се прави
пиши ми на лични какво е станало мога да Ти дам и други идеи за токове и напрежения
УСПЕХ!!!
- komitov
- Мнения: 176
- Регистриран на: Нед 23 дек 2007 19:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Kaто гледам каляската е старичка та искараи алтернатора разглоби го там където лягат(koнтактуват) четките се нарича колектор този въпрос.к-р. по принцип се издълбава от прекомерната работа и нови четки да сложиш не могат да направят добър контакт и волтажа не е така желания 14,2/14,5v но сам не може да го смениш колектора е набит на ротора на алтернатора и има запоени 2 жички +и- най добре го занеси на ел.техник който се занимава с алтернатори и стартери да ти го смени.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта