Дренаж на картерните газов вместо "затапване" на Е

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 02 дек 2007 8:55


колега andonov къде може да се разгледа това описание на вагком ?логично е да се увеличат единиците за компенсиране на правилното изгаряне,а от там и скопявянето на двигателя.това което ти правиш е "чип" който дига 3 коня




Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Пон 03 дек 2007 6:53


ifidik написа:колега andonov къде може да се разгледа това описание на вагком ?логично е да се увеличат единиците за компенсиране на правилното изгаряне,а от там и скопявянето на двигателя.това което ти правиш е "чип" който дига 3 коня


Виж тука( обаче не е на БГ което на мен ми е проблем).http://www.tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-7.html#j


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 03 дек 2007 13:55


andonov написа:За канала е така,казах го по памет но после го проверих.5 канал е за количеството впръскано гориво при стартиране.Защо трябва да се намалят единиците стигнах чрез опит.В описанието на ВАГКОМ го дават точно обратно но тогава започва да се появава "дупка" при ускоряването към 2500 об и цялостното ускоряване се намаля (има хора които изопщо няма да го усетят) :lol: Тествах го на няколко коли (първо на моята естествено) и всичките се държаха еднакво.А по повод показанията се гледат при запален двигател които са в границите на 280-360 при повечето коли.Но пак казвам това не актуалната стойност която на празех ход е около 480.При промяна на единиците в канал 3 надолу стойноста трябва да станат от 160 -210.С работещ ЕГР не съм пробвал пробвал по простата причина че на всички коли бяха затапени.Не пречи да се откачи само вакуума но няма как да е сигурен човек да ли е напълно затворен поради нагар.

Във ВАГ-Ком го дават така защото там е написано при работещ ЕГР вероятно.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пон 03 дек 2007 15:50




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пон 03 дек 2007 19:51


само да споделя!имам резисторен тунинг(flux tunning)свързан към дебитомера ,егр-а ми е затапен мъркуча,УВЕЛИЧИХ единиците и колата ми подивя.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 03 дек 2007 19:53


ifidik написа:само да споделя!имам резисторен тунинг(flux tunning)свързан към дебитомера ,егр-а ми е затапен мъркуча,УВЕЛИЧИХ единиците и колата ми подивя.

И аз съм слагал такъв на дебитомера за пробата-немога да си позная колата,ама и разхода става :cry:


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пон 03 дек 2007 19:56


съгласен! ама идеята беше за увеличаването или намаляване на единиците.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 03 дек 2007 20:08


Е то тва с ВАГ-Ком е един вид бонус като за без пари :wink: Иначе kombito_tdi работи по въпроса за чипчета на дебитомера и се надявам да са с копче.
P.S.Писах на колегата drju като остане някоя свободна вечер данаправим няколко теста как действа промяната на единиците на мойта /затапен ЕГР/ и неговата /работещ ЕГР/


mi_ho
Мнения: 192
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mi_ho » Пон 03 дек 2007 21:43


Хм..., колегата ifidik казва УВЕЛИЧИХ, а пък andonov НАДОЛУ. Е, на кое да вярваме? Някой дали може да го обясни научно?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 20 фев 2008 20:34


Днеска правих експеримент с въпросните настройки на 3ти канал/работа на ЕГР/ на ВАГ-Ком при зап ушен ЕГР.Това което установих е че при висока стойност 154/повече не даваше/ дебитомера показваше по-големи стойности ,но с малко/вместо 680 695 при 3000 оборта или нещо от сорта/.Ефекта се усеща и в вървежа/карах 1 ден на 120 стойност на 3ти канал/,но минимално - ама кат за без пари толкоз :lol: .Иначе според Рос-Тех висока стойност на канала означава по-малко отваряне от страна на ЕГР-а.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 21 фев 2008 9:22


Нека да добавя още един тест.На ауди А4 AVF при всичко сток т.е. без дренаж на картерни газове, без запушване на ЕГР увеличих стойностите както е по описанието на http://www.ross-tech.com/ и се получи същото забиване както и при всичките други автомобили около 2500об/мин.Мислех си досега че това разминаване между описание и реалността е заради запушванията на ЕГР-а но не е.Никой не може да ме убеди в противното. :D

П.С.Отговорете си на въпроса защо чипа намаля зададената стойност на МАФ-а (примерно от 460 на 280).Същия резултат се получава при намаляне на стойностите в канала на ЕГР-а.Е , кога ще върви по-добре колата?!?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 21 фев 2008 14:58


Аз не разбрах :oops: Иначе при чипа според мен всички стойности така се омазват ,че няма хващане.


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Re: Дренаж на картерните газов вместо "затапване" на Е

Мнениеот gicho76 » Сря 03 мар 2010 15:02


и докъде я докарахте в крайна сметка за да се учат от вас по-невежите, като мен:
1. има ли нужда от дренаж на картерните газове и по кой начин да се направи
2. има ли нужда от затапване с плътна гарнитура на ЕГР
3. стойностите на 3-ти канал надолу или нагоре, ако се направи затапване на ЕГР


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Дренаж на картерните газов вместо "затапване" на Е

Мнениеот Andonov » Сря 03 мар 2010 15:05


gicho76 написа:и докъде я докарахте в крайна сметка за да се учат от вас по-невежите, като мен:
1. има ли нужда от дренаж на картерните газове и по кой начин да се направи
2. има ли нужда от затапване с плътна гарнитура на ЕГР
3. стойностите на 3-ти канал надолу или нагоре, ако се направи затапване на ЕГР


1. ДА. Както всеки си прецени. Най-лесно е като на старите жигули.

2. По-принцип да, защото през вагком със оригинален софт на колата ограничението е минимално.

3. Нагоре, стига колекторите да са чисти.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Дренаж на картерните газов вместо "затапване" на Е

Мнениеот fox_vt » Сря 03 мар 2010 17:34


Значи със изведени в атмосферата картерни газове затапен ЕГР и чип стойностите на канал 3 трябва да са максимално нагоре така ли?Нали досега в темата трябва да са надолу :roll:Ето при мен как се получи също малко като пералня mhihi mhihi но маркуча подлежи на смяна докато намеря оргиналдъ
[img]
03-03-10_1739.jpg
[/img]



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта