


Дренаж на картерните газов вместо "затапване" на Е
ifidik написа:колега andonov къде може да се разгледа това описание на вагком ?логично е да се увеличат единиците за компенсиране на правилното изгаряне,а от там и скопявянето на двигателя.това което ти правиш е "чип" който дига 3 коня
Виж тука( обаче не е на БГ което на мен ми е проблем).http://www.tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-7.html#j
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
andonov написа:За канала е така,казах го по памет но после го проверих.5 канал е за количеството впръскано гориво при стартиране.Защо трябва да се намалят единиците стигнах чрез опит.В описанието на ВАГКОМ го дават точно обратно но тогава започва да се появава "дупка" при ускоряването към 2500 об и цялостното ускоряване се намаля (има хора които изопщо няма да го усетят)Тествах го на няколко коли (първо на моята естествено) и всичките се държаха еднакво.А по повод показанията се гледат при запален двигател които са в границите на 280-360 при повечето коли.Но пак казвам това не актуалната стойност която на празех ход е около 480.При промяна на единиците в канал 3 надолу стойноста трябва да станат от 160 -210.С работещ ЕГР не съм пробвал пробвал по простата причина че на всички коли бяха затапени.Не пречи да се откачи само вакуума но няма как да е сигурен човек да ли е напълно затворен поради нагар.
Във ВАГ-Ком го дават така защото там е написано при работещ ЕГР вероятно.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Е то тва с ВАГ-Ком е един вид бонус като за без пари
Иначе kombito_tdi работи по въпроса за чипчета на дебитомера и се надявам да са с копче.
P.S.Писах на колегата drju като остане някоя свободна вечер данаправим няколко теста как действа промяната на единиците на мойта /затапен ЕГР/ и неговата /работещ ЕГР/

P.S.Писах на колегата drju като остане някоя свободна вечер данаправим няколко теста как действа промяната на единиците на мойта /затапен ЕГР/ и неговата /работещ ЕГР/
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Днеска правих експеримент с въпросните настройки на 3ти канал/работа на ЕГР/ на ВАГ-Ком при зап ушен ЕГР.Това което установих е че при висока стойност 154/повече не даваше/ дебитомера показваше по-големи стойности ,но с малко/вместо 680 695 при 3000 оборта или нещо от сорта/.Ефекта се усеща и в вървежа/карах 1 ден на 120 стойност на 3ти канал/,но минимално - ама кат за без пари толкоз
.Иначе според Рос-Тех висока стойност на канала означава по-малко отваряне от страна на ЕГР-а.

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Нека да добавя още един тест.На ауди А4 AVF при всичко сток т.е. без дренаж на картерни газове, без запушване на ЕГР увеличих стойностите както е по описанието на http://www.ross-tech.com/ и се получи същото забиване както и при всичките други автомобили около 2500об/мин.Мислех си досега че това разминаване между описание и реалността е заради запушванията на ЕГР-а но не е.Никой не може да ме убеди в противното.
П.С.Отговорете си на въпроса защо чипа намаля зададената стойност на МАФ-а (примерно от 460 на 280).Същия резултат се получава при намаляне на стойностите в канала на ЕГР-а.Е , кога ще върви по-добре колата?!?

П.С.Отговорете си на въпроса защо чипа намаля зададената стойност на МАФ-а (примерно от 460 на 280).Същия резултат се получава при намаляне на стойностите в канала на ЕГР-а.Е , кога ще върви по-добре колата?!?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- gicho76
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
- Автомобил: VW Golf VI Variant
- Двигател: 1600 tdi CAYC
- Местоположение: Асеновград
Re: Дренаж на картерните газов вместо "затапване" на Е
и докъде я докарахте в крайна сметка за да се учат от вас по-невежите, като мен:
1. има ли нужда от дренаж на картерните газове и по кой начин да се направи
2. има ли нужда от затапване с плътна гарнитура на ЕГР
3. стойностите на 3-ти канал надолу или нагоре, ако се направи затапване на ЕГР
1. има ли нужда от дренаж на картерните газове и по кой начин да се направи
2. има ли нужда от затапване с плътна гарнитура на ЕГР
3. стойностите на 3-ти канал надолу или нагоре, ако се направи затапване на ЕГР
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Дренаж на картерните газов вместо "затапване" на Е
gicho76 написа:и докъде я докарахте в крайна сметка за да се учат от вас по-невежите, като мен:
1. има ли нужда от дренаж на картерните газове и по кой начин да се направи
2. има ли нужда от затапване с плътна гарнитура на ЕГР
3. стойностите на 3-ти канал надолу или нагоре, ако се направи затапване на ЕГР
1. ДА. Както всеки си прецени. Най-лесно е като на старите жигули.
2. По-принцип да, защото през вагком със оригинален софт на колата ограничението е минимално.
3. Нагоре, стига колекторите да са чисти.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Дренаж на картерните газов вместо "затапване" на Е
Значи със изведени в атмосферата картерни газове затапен ЕГР и чип стойностите на канал 3 трябва да са максимално нагоре така ли?Нали досега в темата трябва да са надолу
Ето при мен как се получи също малко като пералня
но маркуча подлежи на смяна докато намеря оргиналдъ
[img] [/img]



[img] [/img]
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: John Calvin и 29 госта