колко дава сток голф 2 1,8 16в кр на 400 м

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
power11
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

колко дава сток голф 2 1,8 16в кр на 400 м

Мнениеот power11 » Сря 20 фев 2008 14:08


здравеите,колеги.нов ъм в този форум и ме интрересува колко дава голф 2 1,8 16в на 400м в сток състояние и за да даде6 14,8-14,9 на 400м колко километра трябжа да ждигне6 и колко коня да ти е голфа 2 1,8 16в кр.мерси предварително




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 20 фев 2008 15:50


Глей само как ще ти отговоря :lol:
Тва пак от моята тема за 16VT от сезон 2006 :wink:

KILLER GTI написа:
paco написа:
KILLER GTI написа: ...

Разтривки нЕкакви...слаба работа. Аз поне си видях слабите брънки в колата за тая писта. Сега ще коригирам и пак така като няма папараци...ще я сверя, но каквото и да даде тя просто не е за там. Още на втория старт ми стана ясно защо много хора карат на първа и втора без буст или на една идея просто.
РАСО

тва със старта и на мен ми е ясно и аз там се опалвам много на бетона и на финала минавам със 170км и време 14.9 , а тази терминална скорост е за ниска 14-ка
ама на тая писта повече аз колата няма да карам мнго се дразна на тоз бетон!!


paco написа:Ето малко видео от Божурище днес. Колата даде 14,62сек.
Само да поясня, че колата не е олекотявана вобще и няма да бъде а в багажника пак си возих куфар с инструменти

16VT-14.62

16VT-14.94

16VT-vutre

Смятам проекта за привършен защото това, че се кара на 1бар е предела на възможностите на тея бутала. За другите карантий не се притеснявам. Единствената причина да пусна колата на това налягане е , че съм напълно сигурен в телеметрията а на темпеатурите който развива са без коментар. След днешните стартове най-високата температура, която видях на маслото беше 96градуса.

РАСО


paco написа:.....
От сезона ми остана личния рекорд 14,127сек направен преди четвъртото състезание за сезона. А Емо не го знам какво даваше ама като се има в предвид, че и двете коли са за улицата ми се виждат прилично представящи се.


Добавям само, че терминалната скорост беше 165км/н

И така... за сток мотор не си и мисли, че ще направиш нещо по-различно от 16+ сек. :wink:

РАСО


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 20 фев 2008 16:05


За ориентир можеш да погледнеш темата с времената:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 62&start=0

А съвсем информативно можеш да ползваш и някой онлайн калкулатор за времена на 400м. - има ги доста из нета....


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Сря 20 фев 2008 16:15


Сток KR в добра кондиция дава около 16:00сек и около 145км/ч,на Божурище дават по-слаби времена поради наклона и настилката :wink:


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 20 фев 2008 16:32


paco написа:Глей само как ще ти отговоря :lol:
Тва пак от моята тема за 16VT от сезон 2006 :wink:

KILLER GTI написа:
paco написа:
KILLER GTI написа: ...

Разтривки нЕкакви...слаба работа. Аз поне си видях слабите брънки в колата за тая писта. Сега ще коригирам и пак така като няма папараци...ще я сверя, но каквото и да даде тя просто не е за там. Още на втория старт ми стана ясно защо много хора карат на първа и втора без буст или на една идея просто.
РАСО

тва със старта и на мен ми е ясно и аз там се опалвам много на бетона и на финала минавам със 170км и време 14.9 , а тази терминална скорост е за ниска 14-ка
ама на тая писта повече аз колата няма да карам мнго се дразна на тоз бетон!!


paco написа:Ето малко видео от Божурище днес. Колата даде 14,62сек.
Само да поясня, че колата не е олекотявана вобще и няма да бъде а в багажника пак си возих куфар с инструменти

16VT-14.62

16VT-14.94

16VT-vutre

Смятам проекта за привършен защото това, че се кара на 1бар е предела на възможностите на тея бутала. За другите карантий не се притеснявам. Единствената причина да пусна колата на това налягане е , че съм напълно сигурен в телеметрията а на темпеатурите който развива са без коментар. След днешните стартове най-високата температура, която видях на маслото беше 96градуса.

РАСО


paco написа:.....
От сезона ми остана личния рекорд 14,127сек направен преди четвъртото състезание за сезона. А Емо не го знам какво даваше ама като се има в предвид, че и двете коли са за улицата ми се виждат прилично представящи се.


Добавям само, че терминалната скорост беше 165км/н

И така... за сток мотор не си и мисли, че ще направиш нещо по-различно от 16+ сек. :wink:

РАСО


и аз - 1.8 16в турбо на 1.2 бар 14.7 на Божура с резервоар бензин, багажник пълен с инструменти и други неща и аз съм ( вече ) 100тина кг


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 20 фев 2008 18:46


На божура ако е читава колата трябва да дава 16.00 16.1.А за 14.5 ти тряат поне още 70-80коня или да свалиш 300кила поне според мен.....


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Мнениеот Сиромаха » Сря 20 фев 2008 19:10


70-80 са утопия според мен за атм. КР,а 300 кила орязване :shock Моят КР е с позасилен мотор и тунинг "Трабант" и долу-горе толкова е отслабнал. :twisted:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 20 фев 2008 19:23


Кой е казал че трябва да е атмосферен иначе ако разгледаш чуждите форуми има доста кр-и дет са по 230-240кс атмосферки и са си живи и здрави но не си заслужава парите шот за същите ше стане 450кс турбо коне....


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Мнениеот Сиромаха » Сря 20 фев 2008 22:24


Ами кой още трябва да сподели личния си опит че турбоверсиите с предно са трудни за драг?Освен ако има най-подходящите сликове.Този сезон ще се види в новия клас.И при мен проблема е в сцеплението макар че съм доста лек ~4 кг/кс. и нямам зверския въртящ момент на турбо мотора. Голф2 кр даващ такива времена вече няма да става за нищо друго(атм. обезкостен).Дали си заслужава?Аз например имам бус само за транспорт на кашона.Луда работа,начало има край няма. :climb А в доброто старо време (от 92ра насам) си умирах за изкачвания с много близки завои,там му е силата.Моето мнение е независимо дали ще се засилва или ще се прави перла трябва да бъде втора кола.Разхода и не е за всеки ден а газова е кощунство. :beat_butt2


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 21 фев 2008 12:25


Сиромаха написа:...


100% си прав :да:
Магарийте се правят само с втората кола и се спазва златното правило в тунинга
или там както си го представя всеки а то е:
Никога и по никакъв повод не се заигравай с всекиднената кола.

РАСО


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 21 фев 2008 13:46


paco написа:
Сиромаха написа:...


100% си прав :да:
Магарийте се правят само с втората кола и се спазва златното правило в тунинга
или там както си го представя всеки а то е:
Никога и по никакъв повод не се заигравай с всекиднената кола.

РАСО


То да се заиграеш, ама лекичко, не нещо сериозно! Да сложиш 300 и кусур вал на всекидневна кола е малоумно, не е тъпо, то си е направо малоумно! И тая кола като има мощност над 4500 оборота на светофарите, тръгваш по-зле от пешеходците!


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Чет 21 фев 2008 14:31


Моя със сток КР-а в леко изхабено състояние даваше между 16,2х и 16,5х на Божура. :roll:


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Чет 21 фев 2008 15:04


Между другото съм забелязал,че върват най-много точно преди да изтропат :lol:


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Чет 21 фев 2008 16:22


negodnika написа:Между другото съм забелязал,че върват най-много точно преди да изтропат :lol:


Така ти се струва, щото после за известно време изобщо не вървят mhihi mhihi :077:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 22 фев 2008 1:04


paco написа:
Сиромаха написа:...


100% си прав :да:
Магарийте се правят само с втората кола и се спазва златното правило в тунинга
или там както си го представя всеки а то е:
Никога и по никакъв повод не се заигравай с всекиднената кола.

РАСО

аа а ко праим ако всекидневката е наиграта вече, като в моя случай!!!
:D 8) :lol:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта