колко дава сток голф 2 1,8 16в кр на 400 м
колко дава сток голф 2 1,8 16в кр на 400 м
здравеите,колеги.нов ъм в този форум и ме интрересува колко дава голф 2 1,8 16в на 400м в сток състояние и за да даде6 14,8-14,9 на 400м колко километра трябжа да ждигне6 и колко коня да ти е голфа 2 1,8 16в кр.мерси предварително
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Глей само как ще ти отговоря
Тва пак от моята тема за 16VT от сезон 2006
Добавям само, че терминалната скорост беше 165км/н
И така... за сток мотор не си и мисли, че ще направиш нещо по-различно от 16+ сек.
РАСО

Тва пак от моята тема за 16VT от сезон 2006

KILLER GTI написа:paco написа:KILLER GTI написа: ...
Разтривки нЕкакви...слаба работа. Аз поне си видях слабите брънки в колата за тая писта. Сега ще коригирам и пак така като няма папараци...ще я сверя, но каквото и да даде тя просто не е за там. Още на втория старт ми стана ясно защо много хора карат на първа и втора без буст или на една идея просто.
РАСО
тва със старта и на мен ми е ясно и аз там се опалвам много на бетона и на финала минавам със 170км и време 14.9 , а тази терминална скорост е за ниска 14-ка
ама на тая писта повече аз колата няма да карам мнго се дразна на тоз бетон!!
paco написа:Ето малко видео от Божурище днес. Колата даде 14,62сек.
Само да поясня, че колата не е олекотявана вобще и няма да бъде а в багажника пак си возих куфар с инструменти
16VT-14.62
16VT-14.94
16VT-vutre
Смятам проекта за привършен защото това, че се кара на 1бар е предела на възможностите на тея бутала. За другите карантий не се притеснявам. Единствената причина да пусна колата на това налягане е , че съм напълно сигурен в телеметрията а на темпеатурите който развива са без коментар. След днешните стартове най-високата температура, която видях на маслото беше 96градуса.
РАСО
paco написа:.....
От сезона ми остана личния рекорд 14,127сек направен преди четвъртото състезание за сезона. А Емо не го знам какво даваше ама като се има в предвид, че и двете коли са за улицата ми се виждат прилично представящи се.
Добавям само, че терминалната скорост беше 165км/н
И така... за сток мотор не си и мисли, че ще направиш нещо по-различно от 16+ сек.

РАСО
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
За ориентир можеш да погледнеш темата с времената:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 62&start=0
А съвсем информативно можеш да ползваш и някой онлайн калкулатор за времена на 400м. - има ги доста из нета....
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 62&start=0
А съвсем информативно можеш да ползваш и някой онлайн калкулатор за времена на 400м. - има ги доста из нета....
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
paco написа:Глей само как ще ти отговоря![]()
Тва пак от моята тема за 16VT от сезон 2006
KILLER GTI написа:paco написа:KILLER GTI написа: ...
Разтривки нЕкакви...слаба работа. Аз поне си видях слабите брънки в колата за тая писта. Сега ще коригирам и пак така като няма папараци...ще я сверя, но каквото и да даде тя просто не е за там. Още на втория старт ми стана ясно защо много хора карат на първа и втора без буст или на една идея просто.
РАСО
тва със старта и на мен ми е ясно и аз там се опалвам много на бетона и на финала минавам със 170км и време 14.9 , а тази терминална скорост е за ниска 14-ка
ама на тая писта повече аз колата няма да карам мнго се дразна на тоз бетон!!paco написа:Ето малко видео от Божурище днес. Колата даде 14,62сек.
Само да поясня, че колата не е олекотявана вобще и няма да бъде а в багажника пак си возих куфар с инструменти
16VT-14.62
16VT-14.94
16VT-vutre
Смятам проекта за привършен защото това, че се кара на 1бар е предела на възможностите на тея бутала. За другите карантий не се притеснявам. Единствената причина да пусна колата на това налягане е , че съм напълно сигурен в телеметрията а на темпеатурите който развива са без коментар. След днешните стартове най-високата температура, която видях на маслото беше 96градуса.
РАСОpaco написа:.....
От сезона ми остана личния рекорд 14,127сек направен преди четвъртото състезание за сезона. А Емо не го знам какво даваше ама като се има в предвид, че и двете коли са за улицата ми се виждат прилично представящи се.
Добавям само, че терминалната скорост беше 165км/н
И така... за сток мотор не си и мисли, че ще направиш нещо по-различно от 16+ сек.![]()
РАСО
и аз - 1.8 16в турбо на 1.2 бар 14.7 на Божура с резервоар бензин, багажник пълен с инструменти и други неща и аз съм ( вече ) 100тина кг
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Сиромаха
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Ами кой още трябва да сподели личния си опит че турбоверсиите с предно са трудни за драг?Освен ако има най-подходящите сликове.Този сезон ще се види в новия клас.И при мен проблема е в сцеплението макар че съм доста лек ~4 кг/кс. и нямам зверския въртящ момент на турбо мотора. Голф2 кр даващ такива времена вече няма да става за нищо друго(атм. обезкостен).Дали си заслужава?Аз например имам бус само за транспорт на кашона.Луда работа,начало има край няма.
А в доброто старо време (от 92ра насам) си умирах за изкачвания с много близки завои,там му е силата.Моето мнение е независимо дали ще се засилва или ще се прави перла трябва да бъде втора кола.Разхода и не е за всеки ден а газова е кощунство. 


- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
paco написа:Сиромаха написа:...
100% си прав![]()
Магарийте се правят само с втората кола и се спазва златното правило в тунинга
или там както си го представя всеки а то е:
Никога и по никакъв повод не се заигравай с всекиднената кола.
РАСО
То да се заиграеш, ама лекичко, не нещо сериозно! Да сложиш 300 и кусур вал на всекидневна кола е малоумно, не е тъпо, то си е направо малоумно! И тая кола като има мощност над 4500 оборота на светофарите, тръгваш по-зле от пешеходците!
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
paco написа:Сиромаха написа:...
100% си прав![]()
Магарийте се правят само с втората кола и се спазва златното правило в тунинга
или там както си го представя всеки а то е:
Никога и по никакъв повод не се заигравай с всекиднената кола.
РАСО
аа а ко праим ако всекидневката е наиграта вече, като в моя случай!!!



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта