Проблем със загряването на колата ми! Моля за консулт!

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Проблем със загряването на колата ми! Моля за консулт!

Мнениеот The Red Guy » Чет 21 фев 2008 17:15


На връщане от София преди малко забелязах, че колата ми загрява повече от нормалното - нормалния режим на работа е 87 градуса, на магистралата карах със 130-140 и видях, че стрелката ми минава малко след 90. После забелязах, че по равно като карам с 90 не загрява, ако почна по-бързо да карам или по баир нагоре загрява пак малко над 90. Не си правя експерименти да видя докъде ще стигне и я пускам на свободна по инерция и тя се охлажда до нормалните 87. Течове нямам, не губя антифриз, термостатът си отваря и перките се включват. Може ли да е водна помпа? И ако е помпа, защо така се получава? Мерси много!




Потребителски аватар
kotse_botse
Спортист - антипияница
Мнения: 2123
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kotse_botse » Чет 21 фев 2008 17:21


Сигурен ли си, че термостата отваря напълно? Имах подобен проблем и се оказа, че термостата не отваря напълно и съм се прибирал от Сливен през лятото на отворени прозорци, пуснато парно и макс 80-90 скорост :x :evil: :x


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Чет 21 фев 2008 17:27


kotse_botse написа:Сигурен ли си, че термостата отваря напълно? Имах подобен проблем и се оказа, че термостата не отваря напълно и съм се прибирал от Сливен през лятото на отворени прозорци, пуснато парно и макс 80-90 скорост :x :evil: :x


Перките се включват, как да разбера дали отваря напълно - аз смятам, че или отваря, или не отваря.... :shock


Потребителски аватар
kotse_botse
Спортист - антипияница
Мнения: 2123
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kotse_botse » Чет 21 фев 2008 17:34


The Red Guy написа:
kotse_botse написа:Сигурен ли си, че термостата отваря напълно? Имах подобен проблем и се оказа, че термостата не отваря напълно и съм се прибирал от Сливен през лятото на отворени прозорци, пуснато парно и макс 80-90 скорост :x :evil: :x


Перките се включват, как да разбера дали отваря напълно - аз смятам, че или отваря, или не отваря.... :shock


И аз така мислех, ама се оказа, че не е баш така. В няколко сервизами обясняваха кви ли не глупости, смениха ми и датчика на перката, даже едни ми казаха, че всичко било наред, да карам спокойно, просто на таблото не показвало вярно :x :evil: :x :evil:
Като се прибрах в София - веднага при Ваското, смяна на термостат и всичко 6 точки :wink: Ако това е проблема и при теб, явно отваря повече от при мен, щото аз 130 посмъртно не можех да вдигна, освен ако не исках да ми изхвърли антифриза... Бтв при мен също се включваше перката, ама много късно - когато температурата в първия кръг вече тръгваше над 100... :evil:


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Чет 21 фев 2008 17:36


Перката включва точно когато трябва, точно когато си е включвала и преди. :?


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 21 фев 2008 17:38


премери датчика-термосуича на колко дава импулс за включване-като градуси...при мене се беше образувало нещо като окис, патина и датчика даваше сигнал на 102 градуса, вместо на 95


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем със загряването на колата ми! Моля за консулт!

Мнениеот kris11 » Чет 21 фев 2008 22:30


The Red Guy написа:На връщане от София преди малко забелязах, че колата ми загрява повече от нормалното - нормалния режим на работа е 87 градуса, на магистралата карах със 130-140 и видях, че стрелката ми минава малко след 90. После забелязах, че по равно като карам с 90 не загрява, ако почна по-бързо да карам или по баир нагоре загрява пак малко над 90. Не си правя експерименти да видя докъде ще стигне и я пускам на свободна по инерция и тя се охлажда до нормалните 87. Течове нямам, не губя антифриз, термостатът си отваря и перките се включват. Може ли да е водна помпа? И ако е помпа, защо така се получава? Мерси много!


Чакай бре човек нова кола и веднга водна помпа.
Според мен термостата си прави въртели.
13CDTI то пък не ще да грее . В града е кофти не отлепя от долната граница стрелката , вентилатота на 1 ва и духа хлад. хем го изрязвам на светофари, обороти , вдига малко температура чак след 6-7км и то съвсем малко. ако е под 0 отиват над 10км градско докато започне да лъха леко топло. При темп около 80 гр в града пусна ли вентилатора на 3та степен температурата главоломно пада до минимума.
На извън градско като я понастъпя си вдига температура и стои малко по 90 гр. На магистрала 155-160 км/ч/ повече няма силички/ и то с 650-750 кг товар стрелката стои на косъм под 90 гр и то Пловдив Бургас през целия път, като се стремя да поддържам максимално допустимата скорост. Слънчев бряг -Варна пак не вдигна над 90гр.

Чудя се дали не е с термостат за арабските държави ???
Миналото лято в задръстванията в града пак нямаше темп над 90 гр. Перката си работи нормално


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Съб 23 фев 2008 13:32


To вече му видях проблемът..............



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта