Двигател

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:)))

Мнениеот Perso » Чет 21 фев 2008 17:32


Ей, от майтап не разбирате :))




Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Чет 21 фев 2008 20:28


разбераме, то се вижда от де ДДРците са взаимствали варела...като са му прибавили още една задна врата :lol:


Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:))

Мнениеот Perso » Чет 21 фев 2008 22:34


И драй цилиндер цвай тактен за икономия!


desso
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот desso » Пет 22 фев 2008 11:30


Вие се базикате с варелите (Вартбург) ама не е точно така, аз имам един от 1965г. с малки подобрения и изобщо не може да се сравни с костенурка, не гние толкова и е като самолет спрямо костенурката. Е все пак го сравнявам с моята с мотор 1200, но едва ли ще има много голяма разлика между моторите 1200 и 1600. Живот и здраве да сглобя новия си мотор и ще видим...


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пет 22 фев 2008 15:21


Еми разликата между 1200 и 1600 е, че едното върти гуми (205/50/15)трудно на 1-ва, а другото с леки подобрения ги пали на 3-та, а с топли гуми кърти седалки да 2-ра :twisted: , имам Вартбург, обаче ко му сложа 205 и ще види бая зор да ги завърти, има коне, бързо се развърта, обаче няма въртящ момент, и максималната мощност е в малък диапазон, като си стегнеш мотора сам ще видиш разликата, и ако го регулираш добре, като тръгне от 1500 до 4500 не слира да тегли, те за тва разправят, че на Порше конете се смятат Х2 :lol: ... :wink:


desso
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот desso » Съб 23 фев 2008 11:51


Може и така да е моята 1200 дори и на първа не може да върти гуми.После ще правя сравнение с варела.
Имам още един въпрос за регулирането на клапани при хидравлични повдигачи по конвенционалния начин ли се извършва или има някаква особенност.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Съб 23 фев 2008 14:10


Тея с хидравличните са саморегулиращи се, като запалиш ги провери, тогава ако някой прави номера го регулирай като обикновен клапан и тва е, отначало мое да трака доста докато се напълнят, ако въобще успеят, затова гледай навсякъде къде има или минава масло да го напълниш преди да затвориш двигателя... :wink:


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Съб 23 фев 2008 15:52


правиш клапаните на 1ви цилиндър и обираш луфта на прожинката в хидравликата ама много внимателно, после продължаваш клапан по клапан, като въртиш на съответния цилиндър
после палиш първо ще трака и после ще спре като напълни
другия вариант е правиш ги на о.10 и пак палиш трака като ярномелка, пълни и продължава да трака и после внимателно обираш


Потребителски аватар
KokoBoxer
Мнения: 240
Регистриран на: Чет 02 мар 2006 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VW Beetle 1300-1972 & VW T2-1979

Мнениеот KokoBoxer » Чет 30 окт 2008 16:13


Видях, че има тема Двигател и реших да не откривам нова ...

Та на въпроса ... всички питат как да сложат друг двигател ... примерно от Т2 на костенура. Аз питам обратното: Вчера си взех едно купе от бус Т2-купе, преден мост, полуоски и 4 колела :) (скоро снимки ) и имам едно двигателче от костенура 1200. Не съм тръгнал да го слагам .. ама така ми дойде на ум ... и затова питам какво да очаквам от евентуална подобна сглобка - за сега се досещам че ще е наистина костенурка що се отнася до скорост и товароподемност ..


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Чет 30 окт 2008 17:11


Ако ще го товариш, това не е подходящия мотор.


Потребителски аватар
KokoBoxer
Мнения: 240
Регистриран на: Чет 02 мар 2006 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VW Beetle 1300-1972 & VW T2-1979

Мнениеот KokoBoxer » Чет 30 окт 2008 17:39


Да си кажа правичката просто не исках да идат на вторични и затова ги взех. И ако ще се комбинират то ще е просто ей така .. за кеф ...


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Чет 30 окт 2008 21:35


Ще има страхотния звук :headbang на 1200 мотора, а 4-та скорост ще забравиш как се включва :lol: ... :wink:


desso
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател

Мнениеот desso » Вто 07 юли 2009 9:01


Колеги имам питане относно мотор 1600 с двойните колектори и карб 34 ПИКТ5,с конусен въздушен филтър. Като позагрее малко, около 60-70 градуса на маслото, колектора от страната на фланеца на карбуратора започва да замръзва, и съответно неравномерна работа и пуши, на бедна смес ли се дължи? При 80 90 градуса не замръзва но и студен в сравнение с останалата част от колектора.Свещите са бели на единия ред цилиндри а на другия леко сивеят.
Имам и друг проблем който не мога да отстраня за сега, на празен ход при загрял мотор се чува пукане в ауспуха само на единия ред цилиндри, смяна на кабели и свещи не помага.
Благодаря предварително


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Двигател

Мнениеот BuGmaN » Вто 07 юли 2009 10:43


Първо си провери тръбичката която върви под смукателния колектор дали не е запушена,
другия проблем е конусния филтър, който вкарва прекалено много въздух и обеднява сместа -
ако искаш да остане се налага лека преработка на карба (жигльорите). Пукането освен, че
може да е от лоша центровка, свещ, клапан, заради студения смукател, а и от дупчица в гърнето... :)


desso
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател

Мнениеот desso » Вто 07 юли 2009 14:22


Тръбата за подгряване е отпушена, карба е 34 PICT 5 мисля че не е от костенур и му смених главния жигльор от 135 на 130. По принцип карба работи сравнително добре няма дупка при частично натоварване и при преходните режими. Но ми се струва че няма достатъчно въртящ момент в ниските и средните обороти, вала е 411.
Центровката е правена с лама и не знам колко е добра
Имам съмнения за спукано гумено съединение на колектора,но сте проверя че забелязах теч на бензин от там онзи ден.



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта