



Двигател
Вие се базикате с варелите (Вартбург) ама не е точно така, аз имам един от 1965г. с малки подобрения и изобщо не може да се сравни с костенурка, не гние толкова и е като самолет спрямо костенурката. Е все пак го сравнявам с моята с мотор 1200, но едва ли ще има много голяма разлика между моторите 1200 и 1600. Живот и здраве да сглобя новия си мотор и ще видим...
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Еми разликата между 1200 и 1600 е, че едното върти гуми (205/50/15)трудно на 1-ва, а другото с леки подобрения ги пали на 3-та, а с топли гуми кърти седалки да 2-ра
, имам Вартбург, обаче ко му сложа 205 и ще види бая зор да ги завърти, има коне, бързо се развърта, обаче няма въртящ момент, и максималната мощност е в малък диапазон, като си стегнеш мотора сам ще видиш разликата, и ако го регулираш добре, като тръгне от 1500 до 4500 не слира да тегли, те за тва разправят, че на Порше конете се смятат Х2
... 



- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Тея с хидравличните са саморегулиращи се, като запалиш ги провери, тогава ако някой прави номера го регулирай като обикновен клапан и тва е, отначало мое да трака доста докато се напълнят, ако въобще успеят, затова гледай навсякъде къде има или минава масло да го напълниш преди да затвориш двигателя... 

- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
правиш клапаните на 1ви цилиндър и обираш луфта на прожинката в хидравликата ама много внимателно, после продължаваш клапан по клапан, като въртиш на съответния цилиндър
после палиш първо ще трака и после ще спре като напълни
другия вариант е правиш ги на о.10 и пак палиш трака като ярномелка, пълни и продължава да трака и после внимателно обираш
после палиш първо ще трака и после ще спре като напълни
другия вариант е правиш ги на о.10 и пак палиш трака като ярномелка, пълни и продължава да трака и после внимателно обираш
- KokoBoxer
- Мнения: 240
- Регистриран на: Чет 02 мар 2006 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: VW Beetle 1300-1972 & VW T2-1979
Видях, че има тема Двигател и реших да не откривам нова ...
Та на въпроса ... всички питат как да сложат друг двигател ... примерно от Т2 на костенура. Аз питам обратното: Вчера си взех едно купе от бус Т2-купе, преден мост, полуоски и 4 колела
(скоро снимки ) и имам едно двигателче от костенура 1200. Не съм тръгнал да го слагам .. ама така ми дойде на ум ... и затова питам какво да очаквам от евентуална подобна сглобка - за сега се досещам че ще е наистина костенурка що се отнася до скорост и товароподемност ..
Та на въпроса ... всички питат как да сложат друг двигател ... примерно от Т2 на костенура. Аз питам обратното: Вчера си взех едно купе от бус Т2-купе, преден мост, полуоски и 4 колела

- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Двигател
Колеги имам питане относно мотор 1600 с двойните колектори и карб 34 ПИКТ5,с конусен въздушен филтър. Като позагрее малко, около 60-70 градуса на маслото, колектора от страната на фланеца на карбуратора започва да замръзва, и съответно неравномерна работа и пуши, на бедна смес ли се дължи? При 80 90 градуса не замръзва но и студен в сравнение с останалата част от колектора.Свещите са бели на единия ред цилиндри а на другия леко сивеят.
Имам и друг проблем който не мога да отстраня за сега, на празен ход при загрял мотор се чува пукане в ауспуха само на единия ред цилиндри, смяна на кабели и свещи не помага.
Благодаря предварително
Имам и друг проблем който не мога да отстраня за сега, на празен ход при загрял мотор се чува пукане в ауспуха само на единия ред цилиндри, смяна на кабели и свещи не помага.
Благодаря предварително
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Двигател
Първо си провери тръбичката която върви под смукателния колектор дали не е запушена,
другия проблем е конусния филтър, който вкарва прекалено много въздух и обеднява сместа -
ако искаш да остане се налага лека преработка на карба (жигльорите). Пукането освен, че
може да е от лоша центровка, свещ, клапан, заради студения смукател, а и от дупчица в гърнето...
другия проблем е конусния филтър, който вкарва прекалено много въздух и обеднява сместа -
ако искаш да остане се налага лека преработка на карба (жигльорите). Пукането освен, че
може да е от лоша центровка, свещ, клапан, заради студения смукател, а и от дупчица в гърнето...

Re: Двигател
Тръбата за подгряване е отпушена, карба е 34 PICT 5 мисля че не е от костенур и му смених главния жигльор от 135 на 130. По принцип карба работи сравнително добре няма дупка при частично натоварване и при преходните режими. Но ми се струва че няма достатъчно въртящ момент в ниските и средните обороти, вала е 411.
Центровката е правена с лама и не знам колко е добра
Имам съмнения за спукано гумено съединение на колектора,но сте проверя че забелязах теч на бензин от там онзи ден.
Центровката е правена с лама и не знам колко е добра
Имам съмнения за спукано гумено съединение на колектора,но сте проверя че забелязах теч на бензин от там онзи ден.
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта