Черен пушек от VW CADDY 1,9 TDI C20 104,2006 г.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pdols
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London

Черен пушек от VW CADDY 1,9 TDI C20 104,2006 г.

Мнениеот pdols » Чет 21 фев 2008 21:31


Получавам черен пушек всеки път когато ускорявам .Появвява се след 2500 об. .При нормален режим на работа няма пушек.Разхода на гориво ми е в нормите някъде около 6,3-7,5 л/100км.Колата е с редовно обслужване на VW.Имам още около 40000 км. гаранция на VW и затова я закарах да я прегледат в дилърския сервиз на VW.Според тях проблем няма.Това пушене си било нормално но така и не ми обясниха какво го причинява.Подозирам ги че не желаят да заменят или поправят дефектиралата част докато колата е в гаранция.
Всяко мнение по темата ще ми е от полза.Ето и данни за колата:
VW CADDY 1,9 TDI C20 104, март 2006 г.
101 000 км. , двиг .масло CASTROL EDGE 5W30,




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 21 фев 2008 21:39


Какво значи ускорение - газ до дупка ли?
И с каква нафта караш? И колко е пушека, защото при яко ускорение е нормално да пропушва малко, ама над 2500 оборота? :gruebel
Какво е поведението на автомобила - има ли някакви проблеми с динамика и доускорение?


Потребителски аватар
pdols
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London

Мнениеот pdols » Чет 21 фев 2008 21:46


Натискам газ до около 3000-3100 оборота (при макс.6000) .Колата я карам в Англия.Зареждам от различни бензиностанции но резултата е един и същ.Нямам харч на масло .Двигателя работи изключително равномерно без прекъсвания.


Потребителски аватар
pdols
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London

Мнениеот pdols » Чет 21 фев 2008 21:49


Мисля че мощноста на двигателя е добра .При ускоряване се "залепям" за облегалката.Не съм любител на мощното каране с високи скорости и т.н. но тук има доста кръгови и просто не можеш да минеш без някой резки тръгвания.


Потребителски аватар
pdols
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London

Мнениеот pdols » Чет 21 фев 2008 21:54


Забравих да кажа за пушека.На моменти зад мен има облак от черен дим.Най често между 1 и 2 ра скорост и след това между 2 и 3-та.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 21 фев 2008 21:54


Колко много е черния пушек не си казал?


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Чет 21 фев 2008 21:58


Колко пуши? Ако само изпушва докато набира, е нормално. Все пак е зима, нафтата е "зимна". Слагаш ли някакви добавки за горивото?


Потребителски аватар
pdols
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London

Мнениеот pdols » Чет 21 фев 2008 22:04


За да съм по-точен :в края на форсиране на място се образува облак от черен дим с приблизителни размери 1м/1м/0,3м.
Добавки не слагам .Дори не знам за какво става дума.Просто сипвам нафта,най -често от BP .Трябва да добавя че реговно следя за TDI VW пред мен и не съм забелязал такива нива на пушек от тях.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Чет 21 фев 2008 22:11


Това при топъл и студен двигател ли става? Аз си мисля, че е нормално да пуши-не много и само при рязко форсиране...обаче ти да не си с DPF? Ако да, може би там някъде е проблема, ако изобщо е проблем....
От кога започна да прави така? Филтрите сигурен ли си, че са сменяни? Най-вече въздушния?


Потребителски аватар
petkovsky
Черният лебед
Мнения: 1403
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/с.Ставерци

Мнениеот petkovsky » Чет 21 фев 2008 22:19


колега и аз карам същото КАДИ имашего и при мен този проблем.6месеца във юнитрейд за смяна на някой неща по нафтовата помпа и спря да пуши.за сега нямам никакви проблеми.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Чет 21 фев 2008 22:23


petkovski_dido_kimi написа:колега и аз карам същото КАДИ имашего и при мен този проблем.6месеца във юнитрейд за смяна на някой неща по нафтовата помпа и спря да пуши.за сега нямам никакви проблеми.

На колегата двигателя не е ли ПД? Или ти имаш в предвид смяна на подкачаващата помпа в резервоара или на тандем помпата на двигателя?


Потребителски аватар
petkovsky
Черният лебед
Мнения: 1403
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/с.Ставерци

Мнениеот petkovsky » Чет 21 фев 2008 22:25


помпата на двг.


Потребителски аватар
pdols
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London

Мнениеот pdols » Чет 21 фев 2008 22:27


Пуши при форсиране без значение колко е работил.Трябва да уточня че не го форсирам студен.По принцип сутрин работи 4-5мин на празен ход преди въобще да потегля.
Филтрите и всичко оборотно което се сменя при ежегодния сервиз е сменено преди около 5000 км..И преди това и сега проблема остава.
Наистина не съм забелязал друг подобен авт. да пуши толкова много.
Не разбрах съкращението за което ме питаш но мисля че имам ивидуални помпи на всеки инжектор.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Чет 21 фев 2008 22:36


защо не пишеш на вентоман или направо му се обади.във профила му е тел.една диагностика може да излезе по ефтина от дочакване края на гаранцията


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Чет 21 фев 2008 22:41


DPF означава филтър за твърдите частици, а PD значи помпа-дюза, индивидуална помпа на всяка дюза.
Незнам, нямам идея какво може да е, я направи снимка на пушека, да го видим колко е черен и плътен :)
Също така си мисля, че е добре да вкарваш двигателя в по-високи обороти от време на време, особено ако караш изключително само градско. Нужно е за да се прочисти маслото, което се е насъбрало на уплътнението на турбото. Така че я зареди с добра нафта, сипи една добавка за прочистване на дюзите, и се качи на магистралата да я опънеш колицата малко на дълъг път и при по-височки обороти - 4000-4500 макс. :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 44 госта