Получавам черен пушек всеки път когато ускорявам .Появвява се след 2500 об. .При нормален режим на работа няма пушек.Разхода на гориво ми е в нормите някъде около 6,3-7,5 л/100км.Колата е с редовно обслужване на VW.Имам още около 40000 км. гаранция на VW и затова я закарах да я прегледат в дилърския сервиз на VW.Според тях проблем няма.Това пушене си било нормално но така и не ми обясниха какво го причинява.Подозирам ги че не желаят да заменят или поправят дефектиралата част докато колата е в гаранция.
Всяко мнение по темата ще ми е от полза.Ето и данни за колата:
VW CADDY 1,9 TDI C20 104, март 2006 г.
101 000 км. , двиг .масло CASTROL EDGE 5W30,
Черен пушек от VW CADDY 1,9 TDI C20 104,2006 г.
За да съм по-точен :в края на форсиране на място се образува облак от черен дим с приблизителни размери 1м/1м/0,3м.
Добавки не слагам .Дори не знам за какво става дума.Просто сипвам нафта,най -често от BP .Трябва да добавя че реговно следя за TDI VW пред мен и не съм забелязал такива нива на пушек от тях.
Добавки не слагам .Дори не знам за какво става дума.Просто сипвам нафта,най -често от BP .Трябва да добавя че реговно следя за TDI VW пред мен и не съм забелязал такива нива на пушек от тях.
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
petkovski_dido_kimi написа:колега и аз карам същото КАДИ имашего и при мен този проблем.6месеца във юнитрейд за смяна на някой неща по нафтовата помпа и спря да пуши.за сега нямам никакви проблеми.
На колегата двигателя не е ли ПД? Или ти имаш в предвид смяна на подкачаващата помпа в резервоара или на тандем помпата на двигателя?
Пуши при форсиране без значение колко е работил.Трябва да уточня че не го форсирам студен.По принцип сутрин работи 4-5мин на празен ход преди въобще да потегля.
Филтрите и всичко оборотно което се сменя при ежегодния сервиз е сменено преди около 5000 км..И преди това и сега проблема остава.
Наистина не съм забелязал друг подобен авт. да пуши толкова много.
Не разбрах съкращението за което ме питаш но мисля че имам ивидуални помпи на всеки инжектор.
Филтрите и всичко оборотно което се сменя при ежегодния сервиз е сменено преди около 5000 км..И преди това и сега проблема остава.
Наистина не съм забелязал друг подобен авт. да пуши толкова много.
Не разбрах съкращението за което ме питаш но мисля че имам ивидуални помпи на всеки инжектор.
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
DPF означава филтър за твърдите частици, а PD значи помпа-дюза, индивидуална помпа на всяка дюза.
Незнам, нямам идея какво може да е, я направи снимка на пушека, да го видим колко е черен и плътен
Също така си мисля, че е добре да вкарваш двигателя в по-високи обороти от време на време, особено ако караш изключително само градско. Нужно е за да се прочисти маслото, което се е насъбрало на уплътнението на турбото. Така че я зареди с добра нафта, сипи една добавка за прочистване на дюзите, и се качи на магистралата да я опънеш колицата малко на дълъг път и при по-височки обороти - 4000-4500 макс.
Незнам, нямам идея какво може да е, я направи снимка на пушека, да го видим колко е черен и плътен

Също така си мисля, че е добре да вкарваш двигателя в по-високи обороти от време на време, особено ако караш изключително само градско. Нужно е за да се прочисти маслото, което се е насъбрало на уплътнението на турбото. Така че я зареди с добра нафта, сипи една добавка за прочистване на дюзите, и се качи на магистралата да я опънеш колицата малко на дълъг път и при по-височки обороти - 4000-4500 макс.
