Иначе не мисля ,че ми се е износило феродото на съединителя защото,проблема с автоматичното жило, беше ,че отделя твърде ниско,а с новото ми жило твърде високо
Смяна на автоматично жило за съед. с обикновено за 6N
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Ами в ръководството на полото пише ,че за да се смени жилото трябва да се махне онази пластмаса (през която и аз бърках) и нищо повече.Предполагам ,че ако бях откачил блока с релетата и предпазителите от буксите си отзад, щеше да ми е доста по лесно ,но там влизат и излизат поне 100 жици и ме хвана шубето да ги базикам!Може би трябва и въздухопровода за духалките отстрани да махна
Иначе не мисля ,че ми се е износило феродото на съединителя защото,проблема с автоматичното жило, беше ,че отделя твърде ниско,а с новото ми жило твърде високо
Иначе не мисля ,че ми се е износило феродото на съединителя защото,проблема с автоматичното жило, беше ,че отделя твърде ниско,а с новото ми жило твърде високо
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
възножно е да се е поизносил феродовия диск
на мен на Г 40-ката ми се беше износил и зацепваше високо, ама като го разхлабя не вкл. скоростите
а също нямах свободен ход
като се смени диска е друга бира
но аз само диск не сменявам и така си го карах докато издъхне
но така изкара още 15 000 км и после повечето от вас знаят какво му се случи
така 4е Насе ако искаш го карай така докато сдаде багажа пък после сменявай комплект
пък ако ти се занимава сменявай само феродовия 
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Закона на Анбъч ,точка първа ,алинея първа гласи:
Каквото и да става не отваряй съединителя докато не вземе да изпуска или да не може да включва скоростите!
Баси , тези съединители ,на старата за 1000 км два комплекта смених и накрая пак нямах перфектен съединител. По-добре щеше да е изобщо да не го бях отварял. Той сега ,че ми отделя твърде високо-твърде високо си ми отделя ,ама ако съдим за износването му само по това кеде отделя си има още доста хляб в него!
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
Anbuch написа::lol: цък-цък-цък
Закона на Анбъч ,точка първа ,алинея първа гласи:
Каквото и да става не отваряй съединителя докато не вземе да изпуска или да не може да включва скоростите!
Баси , тези съединители ,на старата за 1000 км два комплекта смених и накрая пак нямах перфектен съединител. По-добре щеше да е изобщо да не го бях отварял. Той сега ,че ми отделя твърде високо-твърде високо си ми отделя ,ама ако съдим за износването му само по това кеде отделя си има още доста хляб в него!
Само дето си разглобил цялата кола да откачиш едно жило
Но нищо. Инртересното е, че и при мен жилото беше вързанано със свинска обашка в копето..... Аз Помислих че нещо алармаджията, щото си беше вързал цирената за жилото малко над мехазнма за самолреголиране, пак със свински опашки....
Знам ли може фабрично да има там свинска обашка....
При мен по-зор го свалиха от към скоростна жилото... Сис лостове и щанги и много псуване, как може да е толкос малка таз кола, излезна
А незрабрах или по скоро, недочетох
Обиновенното жило може да си го реголираш наръка, къде да отлепя педала!
има 2 метода:
1- посредата на жилото там където на старото се намира механизнма за само реголиране, онуй бялото, имаш винт и контра гайка. Разхлабваш котранта и си играеш със винта, напред назад, докато си мереш къде ти е кефа
2-ри доло на самата вилка на скоростната котия имашедна контра гайка и доста дълга резба, там можеш да си играеш да реголираш.
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
Аз преглеждайки стари теми се сетих да допълня тази....
Значи моето заключение по-въпроса обикновено (евтино) или саморегулиращо се жило на поло 6N е: По-добре дай 80лв за ново жило от колкото да рискуваш с обикновено...
Аз бях с обикновено... изкара ме 1 година или към 10 000км. Педала на съединителя пак започна да ми скърца при загрял мотор и трудно влизаха скоростите на загряла кола. Бях почнал да си мисля да сменям маслото в скоростите или че ми се е прецакал съединителя уж Sach....
И така докато се чудих какво да правя в началото на септември пустинника ме остави на пътя край Карнобат... Скъса се гумения тампон на жилото който обира луфата доло на смата вилка на скоростната....
този тампон е около 2 см дебел. Без него не става да се регулира. При мен по принцип жилото беше свито почти максимално от механизма за регулиране и след като този тампон се скъса педала ми потъна и няма опъване.... След като се счупи и гадната пластмаса на механизма за регулиране, едвам го закрепих. Бях подложил два тампона от твърда гума долу при вилката да опъна малко жилото и така се прибрах до София.
В София отидох при niksi и сложихме хубаво самореголиращо се жило Sach и колата заспа. Няма скърцане, скоростите влизат и педала мек.
Аз си го обяснявам с това, че по принцип в поло 6N не се монтира жило за съединителя, което да не се самореголира и това обикновеното, което бях сложил явно не беше идеалния / точния размер. Освен това обикновеното излезна много калпаво направено...
Значи моето заключение по-въпроса обикновено (евтино) или саморегулиращо се жило на поло 6N е: По-добре дай 80лв за ново жило от колкото да рискуваш с обикновено...
Аз бях с обикновено... изкара ме 1 година или към 10 000км. Педала на съединителя пак започна да ми скърца при загрял мотор и трудно влизаха скоростите на загряла кола. Бях почнал да си мисля да сменям маслото в скоростите или че ми се е прецакал съединителя уж Sach....
И така докато се чудих какво да правя в началото на септември пустинника ме остави на пътя край Карнобат... Скъса се гумения тампон на жилото който обира луфата доло на смата вилка на скоростната....
този тампон е около 2 см дебел. Без него не става да се регулира. При мен по принцип жилото беше свито почти максимално от механизма за регулиране и след като този тампон се скъса педала ми потъна и няма опъване.... След като се счупи и гадната пластмаса на механизма за регулиране, едвам го закрепих. Бях подложил два тампона от твърда гума долу при вилката да опъна малко жилото и така се прибрах до София.
В София отидох при niksi и сложихме хубаво самореголиращо се жило Sach и колата заспа. Няма скърцане, скоростите влизат и педала мек.
Аз си го обяснявам с това, че по принцип в поло 6N не се монтира жило за съединителя, което да не се самореголира и това обикновеното, което бях сложил явно не беше идеалния / точния размер. Освен това обикновеното излезна много калпаво направено...
-
ioco
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 21 фев 2011 19:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Елешница
Re: Смяна на автоматично жило за съед. с обикновено за 6N
здравите колеги! помагаите изпаднала е кора или несхтоси то се вижда на снимката как да си я закача обратно?
-
ioco
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 21 фев 2011 19:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Елешница
Re: Смяна на автоматично жило за съед. с обикновено за 6N
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=915603391787863&set=a.322198341128374.98429.100000146326378&type=1&theaterioco написа:здравите колеги! помагаите изпаднала е кора или несхтоси то се вижда на снимката как да си я закача обратно?
- Макариев.Мартин1
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 15 фев 2017 11:20
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Смяна на автоматично жило за съед. с обикновено за 6N
Колеги как да сваля автоматично жило на голф 3 какво ли не пробвах и не става 

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта