Смяна на автоматично жило за съед. с обикновено за 6N

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 22 фев 2008 0:41


Ами в ръководството на полото пише ,че за да се смени жилото трябва да се махне онази пластмаса (през която и аз бърках) и нищо повече.Предполагам ,че ако бях откачил блока с релетата и предпазителите от буксите си отзад, щеше да ми е доста по лесно ,но там влизат и излизат поне 100 жици и ме хвана шубето да ги базикам!Може би трябва и въздухопровода за духалките отстрани да махна :roll:
Иначе не мисля ,че ми се е износило феродото на съединителя защото,проблема с автоматичното жило, беше ,че отделя твърде ниско,а с новото ми жило твърде високо




Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пет 22 фев 2008 10:27


възножно е да се е поизносил феродовия диск :wink: на мен на Г 40-ката ми се беше износил и зацепваше високо, ама като го разхлабя не вкл. скоростите :lol: а също нямах свободен ход :wink: като се смени диска е друга бира :lol: но аз само диск не сменявам и така си го карах докато издъхне :lol: но така изкара още 15 000 км и после повечето от вас знаят какво му се случи :027: :lol: така 4е Насе ако искаш го карай така докато сдаде багажа пък после сменявай комплект :wink: пък ако ти се занимава сменявай само феродовия :lol:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 22 фев 2008 10:43


:lol: цък-цък-цък
Закона на Анбъч ,точка първа ,алинея първа гласи:
Каквото и да става не отваряй съединителя докато не вземе да изпуска или да не може да включва скоростите!

Баси , тези съединители ,на старата за 1000 км два комплекта смених и накрая пак нямах перфектен съединител. По-добре щеше да е изобщо да не го бях отварял. Той сега ,че ми отделя твърде високо-твърде високо си ми отделя ,ама ако съдим за износването му само по това кеде отделя си има още доста хляб в него!


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Пет 22 фев 2008 19:41


Anbuch написа::lol: цък-цък-цък
Закона на Анбъч ,точка първа ,алинея първа гласи:
Каквото и да става не отваряй съединителя докато не вземе да изпуска или да не може да включва скоростите!

Баси , тези съединители ,на старата за 1000 км два комплекта смених и накрая пак нямах перфектен съединител. По-добре щеше да е изобщо да не го бях отварял. Той сега ,че ми отделя твърде високо-твърде високо си ми отделя ,ама ако съдим за износването му само по това кеде отделя си има още доста хляб в него!



:) браво

Само дето си разглобил цялата кола да откачиш едно жило :)

Но нищо. Инртересното е, че и при мен жилото беше вързанано със свинска обашка в копето..... Аз Помислих че нещо алармаджията, щото си беше вързал цирената за жилото малко над мехазнма за самолреголиране, пак със свински опашки....
Знам ли може фабрично да има там свинска обашка....
При мен по-зор го свалиха от към скоростна жилото... Сис лостове и щанги и много псуване, как може да е толкос малка таз кола, излезна :).

А незрабрах или по скоро, недочетох :). Последно обикновенно жило ли сложи?
Обиновенното жило може да си го реголираш наръка, къде да отлепя педала!
има 2 метода:
1- посредата на жилото там където на старото се намира механизнма за само реголиране, онуй бялото, имаш винт и контра гайка. Разхлабваш котранта и си играеш със винта, напред назад, докато си мереш къде ти е кефа :).

2-ри доло на самата вилка на скоростната котия имашедна контра гайка и доста дълга резба, там можеш да си играеш да реголираш.


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Съб 29 ное 2008 3:08


Аз преглеждайки стари теми се сетих да допълня тази....

Значи моето заключение по-въпроса обикновено (евтино) или саморегулиращо се жило на поло 6N е: По-добре дай 80лв за ново жило от колкото да рискуваш с обикновено...

Аз бях с обикновено... изкара ме 1 година или към 10 000км. Педала на съединителя пак започна да ми скърца при загрял мотор и трудно влизаха скоростите на загряла кола. Бях почнал да си мисля да сменям маслото в скоростите или че ми се е прецакал съединителя уж Sach....
И така докато се чудих какво да правя в началото на септември пустинника ме остави на пътя край Карнобат... Скъса се гумения тампон на жилото който обира луфата доло на смата вилка на скоростната....

този тампон е около 2 см дебел. Без него не става да се регулира. При мен по принцип жилото беше свито почти максимално от механизма за регулиране и след като този тампон се скъса педала ми потъна и няма опъване.... След като се счупи и гадната пластмаса на механизма за регулиране, едвам го закрепих. Бях подложил два тампона от твърда гума долу при вилката да опъна малко жилото и така се прибрах до София.
В София отидох при niksi и сложихме хубаво самореголиращо се жило Sach и колата заспа. Няма скърцане, скоростите влизат и педала мек.

Аз си го обяснявам с това, че по принцип в поло 6N не се монтира жило за съединителя, което да не се самореголира и това обикновеното, което бях сложил явно не беше идеалния / точния размер. Освен това обикновеното излезна много калпаво направено...


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Съб 29 ное 2008 8:33


И сега и педала ти е мек нали, а не дръво както е с обикновенното :lol:
И аз съм ЗА саморегулиращо :wink:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 29 ное 2008 8:39


вече 15-18 хиляди километра (извънградско е повечето) нямам никакви грижи с моето обикновенно жило.Дори не се е налагало да го регулирам повторно. След първите 500 км се поотпусна и направих няколко оборота на гайката :roll:


ioco
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 21 фев 2011 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Елешница

Re: Смяна на автоматично жило за съед. с обикновено за 6N

Мнениеот ioco » Нед 24 авг 2014 12:26


здравите колеги! помагаите изпаднала е кора или несхтоси то се вижда на снимката как да си я закача обратно?


ioco
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 21 фев 2011 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Елешница

Re: Смяна на автоматично жило за съед. с обикновено за 6N

Мнениеот ioco » Нед 24 авг 2014 12:31


ioco написа:здравите колеги! помагаите изпаднала е кора или несхтоси то се вижда на снимката как да си я закача обратно?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=915603391787863&set=a.322198341128374.98429.100000146326378&type=1&theater


Потребителски аватар
Макариев.Мартин1
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 15 фев 2017 11:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Смяна на автоматично жило за съед. с обикновено за 6N

Мнениеот Макариев.Мартин1 » Сря 15 фев 2017 11:21


Колеги как да сваля автоматично жило на голф 3 какво ли не пробвах и не става :banghead



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 121 госта