Извинявам се, че темата е в този раздел(за голф), ама не открих каде да я сложа
високи обороти
високи обороти
Колата е джета 1989г. 1.8катализатор, друго не знам.Карбуратора е с електроника - pierburg или нещо са ме излъгали незнам
.Държи много високи обороти, обаче след 2-3 минутно работене оборотите се смъкваха и колата си работеше добре.Обаче един ден след като запали оборотите не се смъкнаха и колата прегря и изхвърли антифриза.от какво може да е това, някой ми казват, че било от карбуратора, неква биметална пластина или нещо подобно.Възможно ли е да е това и може ли да се направи с карбуратор от голф 2 и с ново жило за ръчен смукач.Та да се премахнат всички електроники от сегашния карбуратор.Благодаря предварително.
Извинявам се, че темата е в този раздел(за голф), ама не открих каде да я сложа
Извинявам се, че темата е в този раздел(за голф), ама не открих каде да я сложа
- Nick_axe
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 19:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
има много хубава търсачка колега-иначе другото решение е
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=29623
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=29623
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: G&G, Google [Bot] и 100 госта