trunner написа:толкова много време да издържи подобна тема...
Кво и е на темичката. Чудна е.
Определено е по-весело да четеме за вървящи дизели вместо за хладилници или, че на некой му се омазал компа ...


so.sec написа:BAHKATA_TDi написа:Тук освен да се заяждате друго няма, а и никъде не уточняваме моторите на тоз Пасат дето колегата иска да си вземе. Лично мое мнение в 99г. пасат си заслужава да се двуомиш м/у 116 тди и 18Т цената им е почти една и съща. Лично аз не ти препоръчвам 2.5ТДИ, поради една единствена причина, защото и ти сигурно си като нас по сирумашец човечец, а при него всичко е по скъпичко и е капризен мотор. 1.8Т ще трябва да си го газифицираш, защото иначе ще те сасипе от пари за бензин (хубавият газов инж. е скъп), но пък като цяло 1.8Т върви доста прилично. Аз лично съм пристрастен към дизела. Бих ти препоръчам ТДИ131 (но го няма за съжаление в пасат 5-ца)
А по въпроса за колегата с 1.6 16V голфче, за какво вървене и за какви предавки приказва в тоз мотор, просто да му се чуди човек. При табличката му се видя че единствено неговото моторче е "тихичко", докато дизела е при 3500 об/м - бензинчето е прехвърлило 5-те хиляди оборота при еднаква скорост, за какъв шум тогаз говори.
А точно от светофар до светофар при еднакви коне, никога бензина няма да може да бие дизела (на бенца му трябва доста въртящ момент)
Да взема да сравня неговото моторче 1.6 16В с аналога му по конски сили 1.9 ТДИ101ПД и да видим за какво вървене, за какви транспортни разходи, за какъв шум, те просто нямата сравнение - залагам за дизел
П.С. и накрая бих се финализирал като "подкрепя" колегата с 1.6 16В моторче като кажа - "дизел за вирвене и мощност, а бензинка за спокойно и тихо шофиране"
Сладур.. аз колата я ползвам не като теб даседърпам или за да си напиша конете на багажника, а за превоз.... ти ако си на 16, аз малко я подминах тая възраст...за какво вървене говорим в българия приятелю - кои дупки ти трябва да прескачаш с 150 коня?? за какво биене говорим? на рали ли ще ходим?
ама на такива дечковци като тебе друго не ги интересува т 1 кола освен колко вгида и за колко... останалото е без значение.
и понеже усещам някакъв намек за моето моторченце наистина ме е яд че нямам Ибица че поне въздушното съпротивление да е по-малко.....
И отново никой тук не поглежда нещата от икономическата им страна.
Биете се в гърдите с тия дизели че много икономични, ама никой не се наема да направи една сметка, за колко км с икономия на гориво се избива разликата в първоначалната цена!? за това е много важно да се прецени колко интензивно ще се употребява един автомобил и за какъв период. Давам примерчетъй като аз не смятам моята да я карам докъто стане на 10+ години и с моя интензитет на каране, далаверата от това да бях далл 500/1000 евро повече за същата но дизел ми е почти никаква, абстрахирайки се от останалите недостатъци на дизела. Колегата трябва имено това да помисли, макар че при него седи въпроса газ или дизел.
webdude написа:Сега деца ... слушайте внимателно ... няма да повтарям.
![]()
Въртящ момент го оставете на страна ... да важен е но сам по себе си не значи нищо.
Конете на една кола сиреч киловатите, както е известно от физиката е свършена работа или мощност.
Две коли при еднаква мощност (кВ или конски сили) с еднаква собствена маса ВЪРВЯТ ЕДНАКВО (независимо дали двете коли са бензинови или едната е дизелова). Независимо от това коя кога си достига максималния въртящ момент и колко е той.
Трябва да се има предвид обаче, че обикновенно дизеловите автомобили са с около 50 - 100 кг. по тежки от бензиновите си събратя и затова обикновенно времето от 0-100 на два еднакви автомобила с еднаква мощност при дизела е малко по-бавно.
Мощноста най грубо казано е свършената работа която е произведението от въртящия момент по оборотите.
Не можах по ясно да го обясня. Надявам се ви е станало ясно.
BAHKATA_TDi написа:webdude написа:Сега деца ... слушайте внимателно ... няма да повтарям.
![]()
Въртящ момент го оставете на страна ... да важен е но сам по себе си не значи нищо.
Конете на една кола сиреч киловатите, както е известно от физиката е свършена работа или мощност.
Две коли при еднаква мощност (кВ или конски сили) с еднаква собствена маса ВЪРВЯТ ЕДНАКВО (независимо дали двете коли са бензинови или едната е дизелова). Независимо от това коя кога си достига максималния въртящ момент и колко е той.
Трябва да се има предвид обаче, че обикновенно дизеловите автомобили са с около 50 - 100 кг. по тежки от бензиновите си събратя и затова обикновенно времето от 0-100 на два еднакви автомобила с еднаква мощност при дизела е малко по-бавно.
Мощноста най грубо казано е свършената работа която е произведението от въртящия момент по оборотите.
Не можах по ясно да го обясня. Надявам се ви е станало ясно.
да те разбирам че колегата с 1.6 16В 101 к.с ще върви на равно ако дизеловият голф е 1.9 тди 100к.с. не дей ме разсмива моля те...
kipi написа:BAHKATA_TDi написа:webdude написа:Сега деца ... слушайте внимателно ... няма да повтарям.
![]()
Въртящ момент го оставете на страна ... да важен е но сам по себе си не значи нищо.
Конете на една кола сиреч киловатите, както е известно от физиката е свършена работа или мощност.
Две коли при еднаква мощност (кВ или конски сили) с еднаква собствена маса ВЪРВЯТ ЕДНАКВО (независимо дали двете коли са бензинови или едната е дизелова). Независимо от това коя кога си достига максималния въртящ момент и колко е той.
Трябва да се има предвид обаче, че обикновенно дизеловите автомобили са с около 50 - 100 кг. по тежки от бензиновите си събратя и затова обикновенно времето от 0-100 на два еднакви автомобила с еднаква мощност при дизела е малко по-бавно.
Мощноста най грубо казано е свършената работа която е произведението от въртящия момент по оборотите.
Не можах по ясно да го обясня. Надявам се ви е станало ясно.
да те разбирам че колегата с 1.6 16В 101 к.с ще върви на равно ако дизеловият голф е 1.9 тди 100к.с. не дей ме разсмива моля те...
Не четеш внимателно, никой не е казал такова нещо.
Естествено че бензина ще върви малко повече, защото е по-лек при същата мощност.
Човече провчети малко физика бе мама му стара. обясни ти го човека и това е точно така! Прочети какво е значението на kW/PS! не зависимо от технологията, 100 пс избутват едно и съща маса до определена скорост за точно еднакво време! а когато масата се увеличи, времето расте с него! това е! няма абсолютно никакво значение кой двигател кога достига максималния въртящ момент! в крайна сметка резултата е един и същ! ако 100пс бензинов двигател ускорява дадено купе за 10 секунди, то 100пс дизелов двигател ще ускори същото купе за да кажем 10,5 секунди, тъй като масата на самия дизелов двигател е по голяма и по този начин се увеличава цялата маса на автомобила.
Недейте да говорите на изуст бе хора! четете науките малко - физика, термодинамика, механика.... ! тръгнали с въртящия момент напред щото така са чули без да имат идея за какво говорят!!
И да те поправя, щото по всичко личи че нямаш идея - голф 4 1,6 16в е 105 коня, не 101. 1,6 8в е 101 коня.
kipi написа:...термодинамика...
[/color]ico22bg написа:Решил съм да си купувам Пасат 1998-1999г комби.
Въпроса ми е дали да е дизел или бензин?
Ако взема бензин ще му сложа газ по разбираеми причини-цената на бензина
Има ли смисъл да се купува бензинова и да се слага газ или да се купи дизел?
Ако се слага газ, задължително ли трябва да е газов инжекцион или може и просто изпарител?
Мерси много, че този въпрос не ми дава мира?
[color=red]mod edit: dobrinb
Vladko написа:Голф 4 1.6 16в до 2002г е 74кв.(101к.с.) а от 2002 е 77кв(105кс).
trunner написа:Колега малко по-спокойно, а? Първо 1.6 16В е 101к.с. Второ не можеш да ме убедиш, че същия 101 коньов мотор ще върви повече от 101 коньовия на 1.9 ТДИ ПД. Че теглото е от значение съм съгласен, но проумей моля те, че за ускорението не конете, а въртящият момент е определящ!!! Аман от разбирачи!
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта