избор на блок? и може би тунинг....

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

избор на блок? и може би тунинг....

Мнениеот niks76 » Нед 24 фев 2008 21:20


мотора е 1.6 101коня,като блока е за боклука,но на главата и няма нищо.какъв блок комлектован е наи добре да сложа от 1.6 1.8 или от 2.0
целта ми е да се полу4и нещо по добро от оригиналните 101коня :wink:
предпо4итам обосновани доводи за кои блок е по добре да натикам на колата....... :roll:




Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 24 фев 2008 23:09


Най-добре си намери някое 2Е или ПБ/ПФ от Голф 2 или някоя механична инжекция 1,8! Тая глава на 1,8 блок няма как да стане като хората! По-добре я продай и си купи цял мотор!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 24 фев 2008 23:26


маи не се разбрахме;колата не е голф и ми трябва с тая глава.
други доводи?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 24 фев 2008 23:31


niks76 написа:маи не се разбрахме;колата не е голф и ми трябва с тая глава.
други доводи?

А ние да хвърляме боб ли каква е колата?


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 24 фев 2008 23:39


Каква ще да е колата стига да е ФВ онея мотори дет ти казах, може да им се сложат! Кат ти трябва с тая глава, търсиш блок като стария!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 24 фев 2008 23:43


става въпрос за А 4 ,аз нямам за цел да правя бега4ка,мисълта ми беше дали с друг блок няма да се полу4и по оптимален вариант от оригиналния:wink:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 25 фев 2008 10:31


много ме съмнява да може да се изцеди още нещо със сток части...
АЕК/АФТ са на Г3 тия мотори...
те без друго са изстискани фабрично... не мисля... :roll:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 25 фев 2008 16:51


niks76 написа:маи не се разбрахме
ми трябва с тая глава.

Доколкото аз разбирам, идеята е да се вземе друг блок, от по-голяма кубатура и да се пльосне на него тази глава, нали?
Реших, че най-сигурния начин да се проверят съвпадат ли нещата (отвори на цилиндри, охлаждане и мазилна) е да сравня гарнитурите.
Според ЕТОС излезе ето това:
030 103 383 АН - двг. AEX, AEE
050 103 383 - двг. AEK, AFT
на всички други двигатели гарнитурите са с различни номера -> явно- несъвместими.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 25 фев 2008 22:47


ЕВАЛА РАДО!!!!!!!!

Разгеле някой да се сети да провери най важното......!!!!!!

Никс 76...... Пробвай с други бутала..... или т.нар. Строкни го!!!!

Успех с ровенето по каталозите :) аз изгубих 3 дни :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта